Oei, Belgie gaat een beetje lastig worden. We wonen in de Kop van Noord-Holland, en wanneer wij bijv. aan de Clomid zouden gaan, moeten we regelmatig op echo, en dan steeds naar Belgie zal niet gaan. De reden waarom ze zo moeilijk doen is vanwege mijn Borderline geschiedenis. Dat vinden ze toch wel een heftige geschiedenis (en ja, het is niet altijd even fijn geweest, maar het is het VERLEDEN, ik ben bovendien nooit psychotisch of wat dan ook geweest) en daarbij vinden ze dat ik te kort stabiel zou zijn ? Ze zijn bang dat ik de verkeerde kant opga wanneer ik hormonen zal slikken, omdat die nu eenmaal stemmingswisselingen met zich meebrengen en ze liever zien dat we nog 3 jaar lang wachten om te zien of het dan nog steeds zo goed gaat en we een kindje aan kunnen... Kijk, ik snap het opzich wel, maar vind dat ze niet naar de individuele gevallen kijken.. Want het gaat hartstikke goed in mijn geval nu, en daar luisteren ze niet naar. En niet een maand lang, maar al een jaar lang. Maart vorig jaar mijn laatste behandeling (vervroeg nog wel) afgesloten met succes. Sindsdien geen behandeling meer gehad. Qua medicatie zit ik op de allerlaagste dosis, ik woon samen met vriendlief wat hartstikke goed gaat, volg sinds jaren weer een studie (en haal erg goede cijfers). Pas af en toe op in de buurt, en red me voor de rest prima, al een jaar lang... Daarbij is vriendlief er ook nog (die vergeten ze altijd) natuurlijk en hebben we voldoende steun uit omgeving... Bovendien: als wij zelf denken het niet aan te kunnen, beginnen we er toch niet aan ? Daarbij krijgen we óveral te horen: je bent nog jong, je hebt nog alle tijd... Ja hallo, we komen daar omdat we NU een kinderwens hebben, niet over 5 jaar. Bij de een kriebelt het pas op hun 35ste, bij de ander op de 20ste en bij weer een ander nooit.. En de meeste mensen van onze leeftijd gaan nog elk weekend uit, wonen nog thuis. Maar wij hebben het goed voor elkaar. Wonen al samen in een eengezinswoning, vriendlief heeft een topbaan... Maar daar luisteren ze niet naar, ze zien de stempel Borderline, en trekken direct hun conclusie: die helpen we dus niet...
Vind het ontzettend jammer voor je Selena. Begrijp naar 1 kant hun standpunt wel aangezien ze een beetje bang zijn voor herval. Maar aan de andere kant is iedereen anders en moeten ze het bekijken van persoon tot persoon. En 3 jaar is wel erg lang. Het is ook zo dat als je natuurlijk zou kunnen zwanger worden je dit toch ook zelf zou beslissen er is dan toch ook niemand die een STOP voor de ingang komt plaatsen dus een klein beetje absurd en kleingeestig is het wel! In ieder geval succes. En probeer je standpunt met de nodige argumenten te verdedigen in dat ziekenhuis meid
@Selena, wat is het toch oneerlijk dat je soms afhankelijk moet zijn van mensen die niet op dezelfde lijn zitten als jullie. Ik hoop dat ze toch tot inkeer gaan komen. En jullie ouders, misschien willen die ervoor tekenen dat hun er verantwoordelijk voor staan mocht je toch een terugval krijgen?? Ik zeg zomaar wat hoor. Ik vind het vreemd dat een ander kan bepalen wanneer julie aan kinderen toe zijn.... Dikke knuffel hoor. @Vmiss, hoe voel je je? Al test drang ???? @Gimena, hoe is het met je dochter? Al bekomen van de prik?? Mijn temp is weer gestegen . Ik voel me helemaal niet anders dan normaal en heb ook geen testdrang wat ik normaal wel had. Ik weet het ook niet hoor. Heb wel weer een pendel binnengekregen van Caruli maart een jongen. Heb er nu wel erg veel voor maart......
Spannend Alleentje, mooie temp meis 10 dpo al... ik teste toen al licht rose Ik heb ook nog 3 pendels van februari en 3 van maart ik merk dat de meesten toch in de buurt zitten
@Adora, pendels zeggen natuurlijk ook niet alles. Maar jij dacht toch ook dat je niet zwanger zou zijn, voelde jij ook niets speciaals? Maar je was toch zwanger . Misschien is er wel hoop.
@Alleentje, waaaaaaaaaaaaaaaaaaa je temp oehhhhhh spannend!!! Ik had mijn innesteling op 8 dpo en ook een lichte dip, ik had verschillende temps pfff was echt irritant, maar ik had het gemiddelde maar aangehouden, als ik echt van de laagste uit was gegaan had ik wel een dip gehad maar ik had ook op 10 dpo licht maar goed positief getest....wij zijn vriendjes toch? Je kan dan in mijn album kijken, mocht je nieuwsgierig zijn bij al die vage testen , maar ja ik weet dat je nog niet wilt testen echt knap hoor!!! Maar ik zou testen hahahaha
@Jadore, heb even in je fotoalbum gekeken hoor . Wat een lief dochtertje heb je. En een leuke kamer. Ik stond er ook echt versteld van dat mn temp weer is gestegen. Ik wacht nog even af wat mn temp doet en misschien anders van het weekend een testje . Ik heb de afgelopen week wel een erg drukke stress week gehad op mn werk. Misschien heeft dat mn temp wel beinvloed, we wachten nog even af. Mijn gezicht zit wel onder de rode vlekken Lekker is dat, ik heb wel een erg gevoelige huid maar nu is het echt erg .
Alleentje, ik had niet veel kwaaltjes en nu ook niet.. het kan dus zeker Zeker is er hoop voor je, ik duim keihard voor je... wanneer ga je testen?
@Adora, als mijn temp hoog blijft misschien van het weekend. Ik wil eigenlijk voorkomen dat ik een vage test heb en toch in onzekerheid blijf zitten. Maar jullie maken het er niet makkelijker op
thanks meid hahahaha jaaaa maar wij leven gewoon zo met je mee ben zoooo benieuwd denk op de eoa manier dat het raak is bij je!!! Tja nu zit je ook in onzekerheid dus een vage 2e streep is gewoon zwanger en zolang je of cb of kv2v5 gebruikt lijkt het mij dat het niet vals kan zijn hoor dus dan heb ik liever een wazige streep hahahahahaha sorry meis maar ben zooo benieuwd Ga je samen met manlief testen of niet?
Ja denk dat manlief er wel bij gaat zijn. Die vraagt de hele tijd, ben je nu al zwanger? Echt schattig. Ik wacht mn temp morgenochtend nog even af........
Aaahhhhh weer een hoge temp . Heb nog niet getest hoor wacht toch nog even af...... maar ik word wel steeds nieuwsgieriger .