Hahahahaha Meid zal ik je even wakker schudden>>> GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! SUper zwanger en helemaal geen tuurstreepje en ook niet ingedroogd anders was die niet zo dik en de c-streep was dan ook anders je bent gewoon super zwanger yesyesyes ik wist het
Ik vind hem echt niet om te turen, ik bedoel ja hij is nog licht, maar je zit nog voor je nod, maar hij is duidelijk positief hoor! Kijkmaar in mijn album anders naar mijn vage testjes Hey wat je ook nog kan doen (zodat er meer felicitaties komen en je het van meerdere mensen zult horen dat het gewoon hartstikke positief is ) je kan je foto plaatsen in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/240916-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-a-420.html Als je een berichtje tikt kan je op meer opties klikken, als je ietjes naar beneden scrolt zie je bij overige opties een paarse balk staan met beheer bijlagen daar klik je op dan op bladeren dan op uploaden en dan even wachten tot hij klaar is en dan venster wegklikken dan berichtje versturen gewoon door op reactie versturen te klikken heel simpel dus, zo staat je foto in het bericht zelf en zul je meer reacties krijgen! Maar ik zeg dikkkk zwanger
Alleentje proficiat meid jij bent zeker zwanger meid! Bij mijn eerste zwangerschap was ie even licht en heb een prachtige zoon gekregen; was ook 4 dagen voor mijn nod. proficiat meid en voorzichtig genieten maar, hoop zo dat ik je snel mag volgen)))))))))))
Bijna ik heb hem even voor je geplaatst daar, je kreeg al de vraag of hij ook groter kon dus heb even een berichtje voor je geplaatst als je wilt dat ik hem weg haal moet je het zeggen hoor geen probleem, dacht ik help je even. Als je je foto er beter op wilt hebben volgende keer, dan moet je je foto al in het vergroot opslaan dus bv open je foto op zijn grootst sla hem op en upload dan die foto dan heb je wel een grote foto waar je op kan klikken!
@Vmiss, dank je. Ik ben benieuwd. Jij ook hopelijk snel een posi test . @Jadore, vind het geen probleem hoor. Ik ben nu mn urine aan het sparen voor nog een test te doen. Schijnbaar een ultra gevoelige.
yeahhhhhhhh spannend nou ja spannend, je bent hartstikke zwanger, maar spannend of deze duidelijker zal zijn! Ik kan al niet meer wachten hahahhaa zooo happy voor julliie meissss lucky no 7 toch was toch ronde 7
Dat is wel een positieve test hoor ALleentje! Gefeliciteerd Hier nog geen bloed, afscheiding of iets ergelijks. Wel wat krampen en het idee dat het elk moment door kan zetten. Maar goed als alles zo door gaat morgen maar een testje er aan wagen.. Oh ja ik ben ook echt noooooooooooooit over tijd. Je kan de klok er op gelijk zetten dat ik dag 28 ongesteld wordt.
@Jadore, ik ben vorig jaar december gestopt met de pil maar we zijn er pas in juni voorgegaan. Toen had ik ineens die hele lange van 92 dagen. Dit was de eerste ronde dat we "bewust" ermee bezig waren. Dus eigenlijk hebben we niet te klagen haha.
O wauwwwiieeee meisy wat goed joh!!! Extra leuk zo snel Durf je het nu een beetje te geloven? Leuk he als andere hem ook zien Ik heb morgen mijn 2e echo spannend heb er zin in
Die is positief meid, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat je zwanger bent GEFELICITEERD * als je de camera op het tulpje zet (macrostand) dan kun je dichterbij fotograferen
yeahhhhhhh mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER GEFELICITEERD nogmaals hahaha nou hou ik er echt mee op hoor, welkom bij de zwangere hihi he jouw pendel is dus uitgekomen , wanneer ben je uitgerekend en je moet nu echt je banner gaan veranderen hoor hahahaha