Há, vind je dat tuurstreepjes ? Bij de eerste kleine foto zag ik hem al direct, en nu helemaal ! Gefeliciteerd !
Hahaha dat zal wat zijn he is het je eerst eigenlijk? Wat een vragen allemaal he ben gewoon heel erg blij voor je
Ik heb ook nog even voor je brekend omdat je natuurlijk een lange cyclus hebt ( ik ook normaal 28-36) maar ik kom ook uit op 4 oktober jij houdt toch van dieren het valt op dierendag dus hihihi leuk!
Ja, ik ben een dierenvriend. Helemaal leuk die roze wolk . Toch 1 pendel goed en niet die 8 die maart gependeld hebben.
Nou ik aan de medicatie zit wel iig beter, maar mijn lichaam heb ik nog niet terug helaas dus nog een paar weekjes en dan zal ook dat hopelijk weer gewoon leuk zwanger zijn . Oooo wat leuk jullie eerste, 2e is ook leuk hoor, maar 1e vind ik persoonlijk wel specialer doordat je niet weet wat je te wachten komt te staan en je nog geen zorg hebt voor een (lopend) kindje en dus lekker op je roze wolk kan zwijmelen en dagdromen en alles opzoeken super leuk!!! Hoe reageerde manlief? Ja ik ook hoor paarden was het bij jou toch ?
Fijn dat je je beter voelt . Ik hoop dat dat me bespaard blijft maar ja moet er iets voor over hebben. Ja ik heb 2 paarden maar die zullen de komende maanden op een laag pitje komen ben ik bang. Maar ja ik kan heel mn leven paardrijden. Ik heb ook een kat . Manlief reageerde zo van. Horen die streepjes er niet dan?? Weet je het zeker? Grappig wel lief.
Hahahaha lekker nuchter dus geweldig die mannen de mijne ook hoor....ja en wat betekend dit....nou wat denk je zou ik een negatieve test geven hahahaha Jaa nu wordt het heel leuk, je kan je dokter inlichten, hoeft niet nu al perse , maar dat kan gewoon met een telefoontje zodat hij./zij op de hoogte is. Je kan een verloskundige in de buurt gaan uitzoeken die jou trekt en dan even bellen voor een intake en dan ook voor ee echo Als je nog vragen hebt schroom niet! vind het leuk je te "helpen" ga je ook mee doen met moeders voor moeders?
Oke. Want mn schoonvader is mn huisarts. Dus moeten het eerst maar gaan vertellen denk ik. Vind het vervelend als hij het van een collega moet horen of het in de computer leest. Want je zult zien dat ik hem dan tegenkom in de praktijk.
Hahahaha nee dat is niet zo leuk! Je hoeft in principe niet perse morgen al een vk te hebben hoor, als je zo rond de 6 weken een afspraak hebt gemaakt is dat ook mooi dus alle tijd om het eerst rustig te laten bezinken en te bedenken hoe jullie het gaan vertellen en dan lekker je vk zoeken, misschien weet je svader wel een goede!!! Dat zal denk ik best wel!
In heeft ook een verloskundige praktijk erbij dus dat komt vast wel goed. Ik hoef dus geen haast te maken in ieder geval. Eerst deze week zelf maar eens aan het idee wennen.
oooooooo nou dan krijg jij zeker ook wel meer echo's dan normaal handig hoor zo'n svader...had ik die maar Nou meis lekker genieten en er komt een hoop regelwerk, maar lieverd daar heb je nog MAANDEN de tijd voor dus ga jij vandaag eens even heerlijk genieten met je vent
Dank je wel. Het gaat helemaal goed komen. Heel veel succes morgen en laat je het even weten?! Ik ga lekker naar mn paarden. Tot morgen.
Goedemorgen dames, ik heb heel de nacht geen oog dichtgedaan haha. Ik kan het nog steeds niet geloven . Ben nu aan het werken, ik werk bij mn ouders in het bedrijf dus vind het erg moeilijk om het niet te vertellen. We willen er nog even mee wachten. @Jadore, veel succes vandaag. Laat je weten hoe het was?
Alleentje blijf jij maar lekker op je rose wolk zitten! Is toch wel een heel groot voordeel dat je bij je ouders in het bedrijf werkt, dan heb je al geen problemen met je werkgever hihi Ik heb het dadelijk verteld tegen mijn moeder toen ik zwanger was, kon het gewoon niet voor mijn eigen houden!!! Hoe lang willen jullie nog wachten? Nog geen kwaaltjes? Jadore laat je even weten hoe het was bij de gynaecoloog?