Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

@ Vmiss, veel sterkte wat een gedoe allemaal voor jullie!

Hier nog steeds geen bloed... wel af en toe een kramp. Mocht er morgen nog niets te bekennen zijn dan ga ik nog maar een testje halen denk ik. Het is zelfs geen bruine afscheiding ofzo... gewoon... niets.. nul:)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhmm dat klinkt wel erg goed hoor! Melk welk merk heb je vorige keer getest? Hopelijk is het raak :D ben heel benieuwd!:D

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik had predictor.
    Morgen haal ik van kruitvat.

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhmmm indd vaker slechte ervaringen van gelezen, gewoon kv2v5 halen indd lekker goedkoop en echt heel betrouwbaar! Ik duim voor je!

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Tanja, en?? Al een nieuwe test gehaald/gedaan?

6. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal!!! Jullie zijn heeeeeeel lief :)
    heb nog een paar dagen tot mijn regels er zijn om na te denken vandaar dat ik nog even niet goed weet wat te doen. Het is inderdaad zo hoe sneller wij opstarten hoe sneller wij hopelijk zwanger zijn maar het is toch een heel gedoe waar je helemaal klaar voor moet zijn!

Tanja ik gebruikte sensitest heeeeeel gevoelig, kruidvat is ook gevoelig zeggen ze.

Heb last van zeurende buikpijn! Heb toch nog een sprankeltje hoop op een zwangerschap deze maand had tenslotte toch 1 pendel:p:p

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vmiss, we gaan gewoon echt super keihard duimen voor je dat het nu raak is en je over 3 dagen een positest hebt :D dan spring ik echt een gat in de lucht, want mennn wat gun ik het je!

@Tanja....ja ik ben ook nieuwsgierig :D weet je al meer :D?

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Al getest Tanja ? :)

Hier word ik een beetje gek van mezelf haha.. alwéér... ;)
    Temp inmiddels al een jaar, al die maanden nog nooit een eisprong gehad. Tempgrafiekjes die elke keer heen er weer gingen, krampjes waardoor ik hoop kreeg wat achteraf niets betekende, vruchtbaar slijm waardoor ik hoop kreeg wat achteraf niks betekende... Raakte er obsessief mee bezig en had besloten te stoppen, had immers toch geen ei. Nu was ik mijn vórige cyclus begonnen op dag 32 (omdat ik meestal cyclus van rond de 48 dagen heb) en toen begon hij met 37,0/36,8 (mijn normale temp is 35,9-36,2). Maar ja, wanneer dat was begonnen ? Geen idee, dus kon er niets mee.
    Nu was ik er vorige week op dag 34 mee uitgescheden, had van dag 29 t/m 31 vruchtbaar slijm, krampjes maar dit bleek ook geen ei dus was er op dag 34 mee gestopt (had vruchtbaar slijm gehad, krampjes en inmiddels al zwaar het gevoel ongesteld te worden, de cyclus hiervoor was 37 dagen dus waarom verder tempen nog).

En wat denk je.. ben nog steeds niet ongi, dus dacht voor de lol vandaag weer te tempen... 36,8 (normale temp van mij is 35,9-36,2)... Weer hetzelfde liedje als vorige cyclus dus. Dan stop je op een gegeven moment met tempen omdat je alle mogelijke ei-klachten al heb gehad en je voor de miljoenste keer geen ei heb, doe je het een week later weer en is hij ineens hoog. Maar je kan er gewoon niets mee want hij kan 6 dagen geleden gestegen zijn, 3 dagen geleden of vandaag. Tja, weet jij veel dan... Eest nog maar eens zien dat hij hoog 'blijft' (vorige cyclus bleef hij 4 dagen nog zo hoog, toen werd ik ongi).. En als hij dan hoog blijft nog maar eens zien of het een ei was en hoe lang de LF fase is, wat je natuurlijk ook niet weet nu... ;) Weer een weggegooide cyclus dus nu, omdat je geen idee hebt wanneer die is begonnen met stijgen en we er dus ook niet naar geklust hebben.

Waarom krijgen we dat grapje altijd nét als we alle hoop al opgegeven hebben en gestopt zijn met tempen.. en we het 1,5 week later nog eens doen ? :p Hebben we eindelijk een hoge temp, kan je er alsnog geen biet mee...

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wow wat zonde Selena, zou maar weer snel gaan tempen! Want zoals ik t lees heb je nu dus wel een eisprong gehad toch.

10. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ga zo ff een test halen.
    Nog geen spoor van bloed ofzo:D

11. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Vmiss, en alles al een beetje kunnen laten bezinken na gisteren?

@Selena, wat lastig. Hopelijk heb je toch een eisprong gehad (en die goed benut). Nog even geduldig afwachten voor je dus.

@Tanja, spannend!! Ik ben benieuwd naar de uitslag van de test. Hoe voel je je?

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    spannend tanja!:D

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

s6 met testen!!

14. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooie echo Jadore, echt al een minibeebje :D:D:D

15. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    En Tanja?

16. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik sta in de kruitvat en opeens voel ik wat stromen.. Helaas!
    Op naar de volgende ronde...

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    he bah wat jammer meis!

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer Tanja! op naar de volgende ronde

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Adora, lieverd zie nu pas je berichtje schaam was erg druk met tanja bezig hahaha he maar thanks meis ben er ook heel erg blij mee! Ik had nog in ons andere topic gevraagd aan je hoe je echo is gegaan, want die heb je toch gehad of krijg je die nou nog?

20. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb ook pendels voor januari 2011 staan,
    waaronder die van mij zelf.

Ik heb nog 4 dagen tot mijn nod.

Ik heb op dit moment weinig symptomen over,
    en het gekke is als ik ongi gaat worden heb ik de hele week ervoor een lijst vol klachten,
    nu heb ik enkelt steken in mijn linkerlies,
    af en toe steekjes in mijn onderbuik,ben moe en heb eetbuien,en sochtends een beetje misselijk.
    en mijn borsten zijn iets gevoeliger,
    meer niet.

Mijn temp is sinds gisteren weer gestegen naar de 37(eigen temp is 36,5).

Ben benieuwd.

Heb vanmorgen getest helaas was die nog wit.

Zaterdag of zondag maar weer testen.

Tanja,jeetje wat jammer meid,ik hoop dat het de volgende ronde toch gauw raak is.
    Knuffel voor jou.

Voor de meiden die nog gaan testen,veel suc6 duim voor roze :)

de meiden die ongi zijn geworden sterkte,en ik hoop dat het snel raak is.

De dames die zwanger zijn:
    Proficiat :D

Groetjes Bianca

Deel Deze Pagina