Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat leuk Gerlin en dus 3x jan en 3x meisje ....nou dat kan niet missen dan :D hahaha
    Wat een schattig plaatje heb je trouwens nu bij je profiel.

Ben erg benieuwd of het uit gaat komen voor ons, volgens mij tot nu toe geen dames die goed nieuws te vertellen hebben in ons topic dus laten we elkaar trouw blijven en allemaal januari of eerder :p

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ja Charissa, we gaan voor januari :D:D
    Voor jou hoop ik die pendel die zegt dec/jan ;) is dat dan deze cyclus?
    Bij mij zou het dan de volgende cyclus zijn ;) ach ja... is ook al snel :p en zo leuk eens in de zomer
    een dikke buik showen (mijn zoontje zat alleen maar onder een dikke jas verstopt, ha ha)..

Hoe gaat het met de andere meiden hier?

3. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ik heb maar 1 pendel, zou leuk zijn als ik er meerdere had, maar niemand reageert :(
    maar goed 1 is al leuk hoor en we wachten gewoon af...
    liefs

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ja, er zijn meiden die zich opgegeven hebben om te pendelen, maar die niet pendelen
    of niet meer hier op zp zijn :(
    Maar... kijk eens naar mijn pendels, van deze meiden krijg je vast reactie en Francescak
    zou ik nog een berichtje sturen als ik jou was (ze geeft ook altijd reactie) ;)
    Je kunt gewoon hun naam intypen als je een pb schrijft (Annabel die pendelt zelf niet,
    maar haar man pendelt voor je) :)

Liefs Gerlin

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Wat een gezellige meiden hier. Ik zou het wel leuk vinden om zwanger te worden in januari, ik ben zelf van oktober en mijn moeder ook. Mijn pendel zegt januari een meisje dus dat zou wel leuk zijn, de vrouwen in oktober. Maar eerder mag natuurlijk ook haha.
    @Charissa moet nog steeds een thermometer aanschaffen. Vergeet het steeds te kopen.

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gerlin, ik hoop ook die van dec/jan, maar ik zou niet weten hoe dat zou moeten indd aangezien ik waarschijnlijk 18 dec mijn nod heb met mijn lange cyclussen dus dan zou t indd of dec of jan moeten zijn of een korte cyclus nu moeten krijgen.
    O ja dat vond ik heerlijk met mijn zwangerschap dat ik mijn buik zo kon showen hahaha van welke maand is jouw ventje dan?
    Denk dat ik jouw pendel-dames/man ook even ga vragen :p

@Mom, ja dat duurt indd wel lang, volgens mij is Caruli de enige die vrij snel reageert, maar gelukkig heb ik ook nog een van Francescak. Hoop dat je er nog een binnen krijgt snel voor jan of eerder :D

@Alleentje, ja het begint hier steeds gezelliger te worden :D het begint nu ook wel erg dichtbij te komen natuurlijk :D. Leuk al die oktober-meiden bij jullie zou wel extra leuk zijn! Koop nou die thermomter joh :p ;) je moet het natuurlijk wel voor jezelf doen he niet voor mij hihi maar je zal zien dat als je het doet je echt blij bent dat je er aan bent begonnen, althans ik vond het begin wel minder leuk omdat je het nog niet zo goed snapt (terwijl het echt heel makkelijk is) en dan na een paar weken heb je pas een mooi kaartje dus ja het vergt wel wat geduld en beetje moeite ;)

Nou meiden ik heb weer de oren van jullie hoofd gekletst dus ik stop er weer even mee :p

7. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ok, zal een pb gaan sturen, bedankt voor julklie reacties..wel spannend hoor, volgende week heb ik mijn eisprong weer, dus erg spannend;)
    knuff

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb nu al een reactie van de man van Anabel :D helaas wel pas in maart maar ja iig super lief dat ze al gependeld hebben voor me en als het in feb nog niet zou zijn hoop ik natuurlijk dat ie wel uitkomt :p. Wel trouwens weer een jongen.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ga annabel ook maar eens vragen :D

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ben erg benieuwd wat hij voor jou pendeld :D

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Doe maar een pendel voor december :D:D:D
    want ik heb aan sinterklaas ( dan kan ik weer testen ) een positieve test gevraagd :D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahaha had hij er nog meer dan wil ik die ook wel vragen en hoef ik verder geen cadeau's :p hahahaha

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dan hoef ik inderdaad ook niks meer te hebben :D:D:D

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha geeft ook niets als het cadeau 2 weken na sinterklaas komt :p hahaha maar als hij me in mijn schoen al eerder een posi ovu geeft dan zou ik toch op pakjesavondook nog het belangrijkste en grootste cadeau kunnen krijgen :D haha

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee hoor....hij mag ook onder de kerstboom liggen....
    maar denk dat wij 'm onder de kerstboom gaan maken als ik van sinterklaas niks krijg :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha ja ik ben wel zo gul dan dat ik wel een mooi cadeau aan mijn schoonfam wil geven door het te vertellen met kerst :p hahaha dan zijn we met zijn alle op vakantie dus en zover ik weet heb ik dan niet mijn ei....lekker hoor als je een korte/gemiddelde cyclus hebt hoop dat de mijne ook niet heel lang zal zijn maar opzich met 34 mag ik ook niet klagen, maar het duurt zo lang allemaal *zucht*

17. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Als ik nou ook een positieve test vraag, zou hij er dan genoeg hebben??!! :D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha ja ik hoop het iig :D hij heeft er vast veel liggen, maar voor wie blijft altijd de vraag :p hopelijk zitten wij erbij!

19. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo dames,

mijn man ziet het zitten om jullie aanvragen te pendelen maar heeft deze week wel de nacht...dus geduld aub maar een antwoord komt eraan...
    grtjes
    annabel

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Super leuk hoor Annabel! Nog erg bedankt voor jullie snelle reactie op mijn pendel-verzoek altijd leuk :D!

Had je man ook bij jou gependeld?

Deel Deze Pagina