Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dames nog 4 dagen en de conclusie van dit topic is duidelijk :D

Lijkt me leuk om een lijstje te maken met de dames die zwanger zijn geworden en wie zijn pendel uit is gekomen:

Zwangere dames maar niet volgens Januari pendel(s):
    Jadore: December zwanger geworden, Francescak zat als enige in de buurt ze zei eind dec, maar was begin dec!

Zwangere Januari met kloppende pendel(s):

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Tanja, jammer zeg. Hopelijk de volgende ronde beter nieuws.

@Bianca, spannend. Nog een paar dagen :D. Hopelijk blijft je temp mooi hoog. Ik voelde normaal ook van alles en deze ronde niet en zie resultaat :D. Ik zal duimen voor je!!

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Alleentje: 1 pendel voor januari van Laurier

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Zwangere dames maar niet volgens Januari pendel(s):
    Jadore: December zwanger geworden, Francescak zat als enige in de buurt ze zei eind dec, maar was begin dec!
    Pandora: December positieve test, dus zwanger :D... Gimena heeft voor mij een positieve test in december gependeld :D

Zwangere Januari met kloppende pendel(s):

5. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Spannend Bianca !

Overigens zitten we zo te zien beiden ook op KOK ? :)

Vanmorgenvroeg weer ongi krampen van heb ik jou daar...
    Nu is dat weer weg, en had weer 36,8 ;)
    Maar goed, dat zegt niet zoveel, is pas de 2e dag op rij (dat ik het weet, kan ook wel langer zijn, had 1,5 week niet getempt en ergens in die week is mijn temp gaan stijgen). Misschien ook wel een aankomend griepje ?

Op zijn minst heb ik 2 dagen nu een hoge temp, op zijn max 10 dagen (al denk ik dat niet). Was gestopt op CD 34 en had toen 36,2... En weer begonnen met tempen op CD 43.. Maar goed, al zou het maar 2 dagen zijn, hoeft dat nog geen ei te betekenen.

Sowieso hebben we het qua klussen niet gered. Hebben in die 1,5 week niet meer geklust omdat ik zo'n groot ongi gevoel had dat ik ter plekke iedere dag dacht ongi te worden...

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Heey Selena,

ja klopt,ik zit ook op kok hihi.

Ik had gisteren een temp van 36,8(eigen temp is 36,5) en vandaag zat hij op de 37.
    Ik heb ook 2 dagen mijn temp op 36,8 gehad,en nu stijgt hij weer mooi hihi.

Hopelijk stijgt hij bij jou ook mooi.

Wel spannend allemaal,
    ik hoop zo dat je ook senl een mooie positieve test in je handen hebt.

groetjes Bianca

7. gimena

gimena Niet meer actief

De januari Pendels.

Goede pendels Zwanger/Door wie?

*

Foute Pendels niet zwanger/door wie ?

*Pink38 jan 2011 jongen helaas.

(even soort lijstje gemaakt :D hopelijk is het iets)

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik pas m ff aan...want had een januari pendel die niet klopte ( jajajaja mijn test was dan in januari nog steeds positief, maar dat telt niet :D )
    Maar had wel een andere goede pendel Gimena :D:D:D

De januari Pendels.

*

Geen goede januari pendel, maar wel een goede pendel voor een andere maand / door wie

* Pandora: goede pendel voor december 2010..door Gimena
    * Jadore: December zwanger geworden, Francescak zat als enige in de buurt ze zei eind dec, maar was begin dec!

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

De januari Pendels.

*Adora: Gimena Francescak Biancamv2 Nelly1 Annabel Moi78 Allwoman Caruli -> allemaal goed :)

Geen goede januari pendel, maar wel een goede pendel voor een andere maand / door wie

* Pandora: goede pendel voor december 2010..door Gimena
    * Jadore: December zwanger geworden, Francescak zat als enige in de buurt ze zei eind dec, maar was begin dec!

10. Gerlinda

#790 Gerlinda, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2011
    Jadore, ik heb de echo dinsdag gehad.. er was een vruchtje te zien van 6.1 week (mijn berekening 6 weken precies) maar nog geen hartslag, daardoor krijg ik mijn 2e echo woensdag 2 februari bij de gynaecoloog ;)
    Hij zei het kon 2 kanten op gaan: hartje gaat deze week kloppen of het is mis gegaan..
    Ik blijf positief, want het vruchtje is mooi op termijn :)

* echo staat in mijn album

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    komt vaker voor meis dat ze het hartje nog niet kunnen zien kloppen met 6 weken en 1 dag! het gaat rond die tijd toch pas kloppen? ik zou me dus nog ff geen zorgen maken

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hey meis, jeetje wat spannend as woensdag, hoe laat moet je?
    Hopelijk klopt het hartje al, hoelang heeft een beeb de tijd tot het hartje kan gaan kloppen eigenlijk? Ik bid dat het goed zit lieverd, ik heb er wel een goed gevoel bij omdat jezelf denkt dat het wel goed zit! Dat is denk ik het aller belangrijkste nu en anders zou je toch ook wel wat bloed verloren hebben ofzo toch ? Ik denk echt ook dat het goed zit heb het zo vaak gehoord, mijn vk zei ook schrik niet als er nog geen hartje is hoor! Was ook in 6 wkn en paar dagen toen. Knuff

13. Gerlinda

Dank je Jadore, de gynaecoloog zegt dat het met 7 weken moet kloppen, anders is het niet goed.. ik heb verteld dat ik zeker was van mijn eisprong op dag 10 van de cyclus..
    Rond 12 uur moeten we, de gynaecoloog doet dan zelf de inwendige echo ;)

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb het even opgezocht, moet tussen de 6 en 7 weken gaan kloppen!
    ik duim in ieder geval meis! maar raar dat het nog niet klopte is het niet!
    en mij lijkt dat als het helemaal mis zou zijn, het ook niet precies op schema gegroeid zou zijn...maar goed...ik ben geen Gyn of VK ;)

15. Gerlinda

Pandora, dat dacht ik ook.. dat het positief is dat het kleintje op schema is..
    Door mijn vorige miskraam moet de gynaecoloog het zeggen, dat snap ik ook wel ;)

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Spannend lieverd! Om 12.00 uur zal ik aan je denken en ik wacht op je berichtje en sta ik klaar om de J&J Champy te openen samen met jou :D

17. Gerlinda

:D................:D

18. Gerlinda

Jadore, had jij een kloppend hartje bij de eerste echo?
    Ik heb net je foto's bekeken... het kamertje van je dochtertje (leuk ingericht trouwens) komt me heel bekend voor.. is het wite-wash? lijkt heel erg op het kamertje van mijn zoontje :D:D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D ok daar hou ik je aan dan :D

Ik had de eerste keer wel een kloppend hartje, maar ik ben nu ook verder gezet en zou toen dus ook al verder zijn eweest denk begin 7.1 ipv 6.5.

Thanks :D ja dat is "Chloe" (nickname voor op t forum) dr kamertje en het is geen white-wash, maar gewoon wit babykamer genova van gardo deze gaan we doorschuiven naar de aankomende beeb. Heb jij eigenlijk foto's :D? Ben benieuwd :D heb je ook dingen van pip? Lijkt me erg moeilijk voor een jongen dus ben een beetje inspiratie aan het opdoen aangezien we over 5 weken te horen krijgen wat het wordt :D

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, spannend. Hopelijk zit alles goed, hij of zij groeit inderdaad volgens plan dus dat is al een positief tekenen! Ik duim voor je hoor :D.

Deel Deze Pagina