Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    De januari Pendels.

Goede pendels Zwanger/Door wie?

*Adora: Gimena Francescak Biancamv2 Nelly1 Annabel Moi78 Allwoman Caruli -> allemaal goed :)

* Alleentje: Laurier :D(of het een meisje wordt dat is nog afwachten)

Foute Pendels niet zwanger/door wie ?

*Pink38 jan 2011 jongen helaas.

Geen goede januari pendel, maar wel een goede pendel voor een andere maand / door wie

* Pandora: goede pendel voor december 2010..door Gimena
    * Jadore: December zwanger geworden, Francescak zat als enige in de buurt ze zei eind dec, maar was begin dec!

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

hier vanmorgen helaas een hagelwitte test :(

Denk dat het er voor mij niet inzit voor deze maand :(

Nu weet ik niet of de hcg ook kan gaan stijgen als pas echt je nod dag is.

Ik heb pas over 3 dagen mijn nod,
    mijn pendel zei gisteren al dat ik niet voor de 30ste zal moeten gaan testen,maar dat hij de 30ste positief zal zijn,
    maar ik betwijfel het :(

Mijn temp was vanmorgen wel 37,0 maar of dat wat te betekenen heeft weet ik niet.

groetjes Bianca

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hey Bianca,jammer van je omo test!
    Het is heeeeel goed mogelijk dat je overmorgen wel positief test hoor, heb ik al zo vaak gehoord! Daarbij is je temp nog heel mooi hoog! Zolang hij zo hoog blijft is de kans juist groot dat je wel zwanger bent! Sommige vrouwen testen pas een paar dagen na hun Nod positief ;)
    Succes meis, hoop dat je gewoon zwanger bent en je hcg aangemaakt wordt :D

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey
    Adora hopelijk vandaag een goede echo he meid! Goede hoop zal wel in orde zijn ;)

Hier zijn mijn ms door aan t komen. bahbah maar ja zo kunnen we alweer door naar de volgende ronde MET of ZONDER ivf, zal het snel moeten beslissen :) ieniemieniemutte doen misschien ne grapje:)

5. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Denk dat ze hier ook gaan doorkomen. Mag ook wel, want zit op dag 45. Temp vanmorgen was -0,2 dus 36,6... Voor mij nog steeds wel aan de hoge kant, maar 36,8 stelt me toch wat geruster :D

Ben alleen wel benieuwd koe lang mijn LF is geweest dan (áls het een ei was)... Zit, als ik van het kortste uitga (dus vandaag de 3e dag dat ik temp), nu 3 DPO, op zijn langst 12 DPO, maar dat lijkt me heel sterk... :( Wat dat betreft zou het ook niet erg zijn om nog een week met een hoge temp en geen ongi te moeten doorlopen ;) En volgende cyclus moet ik toch maar tot het aller-einde tempen...

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vmiss, jammer meisy, stiekem hoop ik dat jullie al voor deze ronde gaan :) ik gun het jullie gewoon zo!

@Selena ahhhh bah wat jammer, he heb je al wat gehoord van de psycholoog? Hoop dat ze jullie wel echt gaan helpen hoor vind het nog steeds zo absurd dat ze jullie niet willen helpen ggrrrr, maar misschien nu wel!

7. Selena149

Nee, nog steeds van beiden niets gehoord :(....
    Weet al dat ze niet van het snel-terugreageren zijn, maar dit wordt toch wel irritant..

8. Selena149

Nou, de vreugde duurt niet lang... :(

Zojuist gebeld door de gyn van het 'nieuwe' ziekenhuis...
    Ze had me nog beloofd te bellen blijkt ze gezegd te hebben ? :( :)

Maar goed, ze hadden contact gezocht met het LUMC waar we eerst waren (dit vanwege dat het ons vorige ziekenhuis was, en omdat het LUMC een 3e lijns (of was het nu 2e lijns ?) ziekenhuis is en het Gemini een 2e (of 3e lijns ?) ziekenhuis en ze altijd 'advies' moeten vragen aan een academisch ziekenhuis hiervoor (precieze weet ik er niet van)..

Maar goed, nu komt het er dus op neer dat het LUMC 5 maanden geleden een negatief advies voor ons heeft uitgebracht, en het Gemini zoiets heeft van: Ja, wat moeten wij nu doen ? Nu heb ik dus 2 opties gekregen.

Optie 1 = een herbeoordeling bij het LUMC. Dan ga ze dus daar opnieuw naar me kijken maar dan naar hoe het NU gaat, en opnieuw een advies uitbrengen.

Optie 2 = een Second opinion bij een ander Academisch ziekenhuis...

Ik denk dat ik dan, om eerlijk te zijn, toch weer naar het LUMC neig. Niet omdat ik dat een fantastisch ziekenhuis vind, maar daar hebben ze in ieder geval wél alle gegevens van me, van zowel mijn verleden als alles wat uit de onderzoeken is gekomen. Daar kennen ze ons inmiddels, en bovendien hadden ze 5 a 6 maand terug over de telefoon gezegd dat ik wellicht in februari nog eens een afspraak kan maken met de hoofd-arts die dan opnieuw naar ons gaat kijken. Dan waren we toch weer 6 maand verder en misschien doet dat wat met de beslissing, mits het nog altijd goed zou gaan met me (en dat doet het).

Als we voor een Second opinion gaan, is dat het 3e ziekenhuis en moet alles voor de 3e keer opnieuw opgevraagd/onderzocht worden. Daar waren/zijn ze nu ook nog bij het Gemini mee bezig (al 2 weken en 0,0 respons van mijn oude behandelaren gekregen tot nu toe, laat staan voordat zij de aanvraag binnen hebben en er eens tijd voor hebben, duurt zeker 2 a 3 maanden) en dat duurt gewoon eeuw-en...

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    poehhhh moeilijke keuze! ALs de herbeoordeling door een nieuwe psycholoog gedaan wordt dan zou ik dat wel doen denk. Ik denk dat je je gewoon echt moet "bewijzen" dat het echt top met je gaat! Dmv misschien nieuwe gesprekken?? Misschien duurt dat wel langer, maar anders moet je straks jarennn gaan wachten nu nog dan enkel alleen nog maanden. Knuff meis wat lastig voor je allemaal!

10. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Bianca, hopelijk heeft je pendel gelijk en test je na de 30e positief ;) ik duim voor je :):)

11. Gerlinda

Ik heb iets doms gedaan, wilde mijn laatste test opmaken (met 5 weken voor het laatst getest) vanmorgen dus gedaan... de teststreep is een stuk lichter dan die van anderhalve week geleden, de controllestreep is wel donkerder... pffff..
    Mijn man heeft me nieuwe testen meegenomen, ik kan nu niet wachten tot de echo volgende week woensdag.. ik wil graag duidelijkheid.. zondag en dinsdag test ik nog een keertje (met ochtendurine) had ik nu ook gebruikt, ochtendurine..

Ik wil liever weten wat ik kan verwachten, voordat ik de echo heb.. positief of negatief ;)
    Mijn gevoel is nog steeds goed over deze zwangerschap, dus ik ben benieuwd..

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o meisy dat moet je dus echt niet doen, Pandora en ik hebben het in dezelfde week als jij ook gehad met testen dat de test ineens niet meer net zo donker was als de c-streep, daar moet je je echt niet druk om maken en ik zou niet meer testen!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    bedoel niet dat het niet logisch is dat je nog een testje hebt gedaan hoor lieverd! Maar het gebeurd echt superrrrrrrrrr veel in die week! Ik weet niet waarom, maar niet druk maken schat dat zegt iig niets! Hij is toch nog gewoon goed positief of moet je turen?

14. Gerlinda

Kijk maar in mijn album, daar staat hij..

Nee, ik heb nu geen rust meer.. als ik niet donderdag en dinsdag test, daarom heb ik besloten om toch die 2 testjes te doen ;)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    zo was de mijne ook preciessss!!!!! Ik ben nog steeds zwanger :D als je dan gaat testen zou ik het met zo hoog mogelijk geconcentreerde urine proberen te doen!

16. Selena149

De herbeoordeling wordt niet gedaan door psychologen, maar gewoon door de gynaecologen waar we eerder bij zaten (hoewel, we mogen nu door naar de hoofd-arts)... ;)

17. Gerlinda

Had jij dan ook zo'n verschil in testen??

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja preciessss zo!! Alleen was mijn streep vd de super knaller iets lichter dan de jouwe ;) maar scheelt weinig maar de test die je hebt gedaan die nu lichter is was precies zo!!!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Selena, uhmmm ja lastig denk dat zij snel uitgaan van de psycho-rapporten maar ik heb er echt 0.0 verstand van dus tja het is gewoon een moeilijke en zo bepaaldende keuze!

20. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,
    heb vanmiddag weer getest,
    en ik kan melden :)
    een licht 2de streepje :)

Ik ga morgen en overmorgen weer testen om te kijken of hij iets duidelijker word :)

Ik hoop het zo.

Ga zo proberen foto's op pc te zetten,inc de foto van de test.

Groetjes Bianca

Deel Deze Pagina