Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend Bianca... ik ben benieuwd naar je test :D:D:D

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Dit was 3 minuten na de test gedaan te hebben,

wat denken jullie?

ik vind hem wel heel licht,maar 31 januari is eigenlijk mijn nod.

groetjes Bianca

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Bianca, wat spannend!!!! Ik zie een heeeel licht streepje. Hopelijk wordt hij de komende dagen donkerder!!

4. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik zie ook een licht 2e streepje, maar hij lijkt ook een beetje te 'veel' naar links te zitten ? Ben benieuwd hoor...

Had vandaag echt verwacht weer een temp van 36,3 te hebben, heb echt zo'n last van buikkrampen, opgezette buik, gevoelige borsten dat ik vannacht gewoon wakker werd van de pijn en een ibuprofen moest nemen. I.p.v. de verwachte 36,3 was hij 36,7... :( Ga er toch maar van uit dat ze vandaag komen, dat ik ibuprofen moet nemen om de pijn te onderdrukken zegt wel veel...

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ Bianca....ik zie het streepje ook...bij mijn eerste positieve test was ie veeeeeeel lichter ( en zat ook wat meer naar links )

@ Adora....ik heb een enorme testverslaving gehad, heb er echt belachelijk veel gedaan, tot ik ook een veel lichtere test kreeg...helemaal in paniek...heb er toen de dag erna weer een gedaan...gewoon weer donker....heb me toen echt een testverbod opgelegd!
    Ik blijf voor je duimen meis...dat het dinsdag allemaal goed is!

Ik herken je onzekerheid wel, alleen is bij jou het verschil dat je nog geen kloppend hartje hebt gezien, en ook daarna blijf je onzeker tussen de controle's door!
    Ik ga dus zo meteen een angelsound bestellen...want ik MOET voor 10 februari zelf even de bevestiging hebben dat alles nog oke is daar in mijn buikje :)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Bianca, ik zie hem goed hoor en vind hem niet perse te veel naar links staan! Dus ik zeg GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Je pendel klopt dus whoehoeeeeee :D

@Selena, spannend meis kan alle kanten op! Heb je al een test datum in je hoofd?

@Alleentje, ja ik ben het wel deels met Pandora eens dat je beter kan stoppen met testen, ik kreeg nl ook lichtere test en schrok me wild! En je hoeft je niet onzeker te voelen, ook al heb je nog geen hartje gehoord, tuurlijk is dat extra spannend, maar ook prille zwangerschappen gaan meer goed dan niet! Heb je het al verteld? Weet je al wanneer je een echo krijgt?

@Pandora, hou jij eens even heel snel op met onzeker zijn, je bent al de meest risicovolle weken voorbij plus je kindje heeft een goed kloppend hartje dus maak je niet zo druk meis het zit echt wel goed! En die Angel sounds kunnen je ook juist onzeker maken als je t hartje niet kan vinden daarbij is het niet goed om dat te vaak te doen he, maar je met het zelf weten ik heb hem ook maar gebruik hem erg weinig!

@Adora, hoe gaat het meid, nog meer getest????

7. Selena149

Testen hmm, denk dat dat niet zoveel zin heeft, ga er niet vanuit zwanger te zijn. :p Ik baal nu echt als een stékker dat ik die 1,5 week niet doorgetempt (en doorgeklust) heb, dan wist ik precies wanneer mijn ei was... :( ;) Het idee dat ik voor dat moment op zijn positiefst (mocht ik weer een ei krijgen) weer 5 a 6 weken moet wachten maakt me nog ongeduldiger haha... Moet het nu maar met de dag aankijken wanneer ik ongi word...

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Je hebt ook helemaal gelijk meid ;) heb m nog niet besteld.....ik ken mezelf....als het me niet lukt het hartje te vinden, ga ik daar weer onzeker van worden. Dus beter dat ik er maar geen bestel ;)

9. Gerlinda

Morgen test ik, mijn man heeft 2 pakjes kruidvat 2v5 meegenomen, maar ik wil alleen morgen en dinsdag testen ;) dus ik doe morgen 2 testen uit verschillende verpakkingen en dinsdag... dan zie ik gelijk of er verschil in de testen zit ;)
    Ik las op internet dat iemand nog 4 kruidvattesten had, en ze allemaal ineens deed, omdat ze de testen op wilde maken... er zat heel veel verschil in, hele lichte en knaltesten :D

10. Selena149

Bianca, heb je al opnieuw getest ? :)

Hier gaat 'helaas' de ongi doorbreken, vanmorgen tempdaling van 0,3 tot 36,4 en zojuist ook een beetje bruine afscheiding gevonden...

Nou ja, kunnen we in ieder geval door voor de volgende ronde met ik hoop, weer een ei :)

11. Selena149

Ben inmiddels ongi geworden, dus op naar de volgende ronde :)
    Pendels zijn helaas niet uitgekomen dus, wellicht wel als we op het goede moment geklust hadden en ik het begin van mijn ei wist ? ;)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha dat verhaal had ik des tijds ook gelezen toen ik zo onzeker was en dat deed me ook goed :D hey hoe zijn je testen uitgevallen?
    Zag niets recents in je album, ben erg benieuwd!!!

@Selena, jammer van je ongi meisy! Lekker blijven tempen wie weet tref je ineens wonder boven wonder een eitje!

13. Selena149

Haha ja, als ik nu wel 1 ding heb geleerd is dat ik nu echt wel ga doortempen tot het bittere eind :D 2 cycli lang nét 1,5 week te vroeg gestopt/weer te laat begonnen waardoor ik dus steeds maar de laatste 4 dagen van mijn ei meepakte, en niet het begin. Gaat me geen 3e keer over komen :D

Adora, ben ook benieuwd ! :)

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    goed nieuws meid! Nog even en je hebt die stomme mensen allemaal niet nodig:D!!! Duim voor je meis!

15. Selena149

Hoop het ook zooooo...
    Zal je zien dat ik deze ronde geen ei ga hebben ;)
    Hoop het natuurlijk wel !

16. Gerlinda

Jadore, de testen staan in mijn album en zijn heel verschillend die 2 (ik heb ze in het rijtje staan met
    die van 5 en 6 weken)...
    Ik denk dat ze lichter blijven omdat ze de hoeveelheid HCG niet meer aankunnen :D:D
    ;) mijn gevoel zegt nog steeds dat alles goed is met deze zwangerschap.. ik heb niet veel kwaaltjes,
    maar ben wel erg moe (dat is ook voor mij het belangrijkste kwaaltje) ;)

17. Gerlinda

Selena, goed dat je door blijft tempen.. je leert er zo veel van (ik temp nu nog steeds... hihi..
    nog een weekje en dan stop ik) :D:D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Selena, geduld hebben meisy en wie weet levert het je wel het mooiste op in je leven!!!

@Adora, o nou ik zei het al eerder, ik denk niet dat je je druk moet maken zijn gewoon mooie testen! Pfff spannende week he! Moe zijn is toch een heel goed kwaaltje indd!

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Adora....ik wilde ff naar je testen kijken, maar ik kan niet in je album!
    Ik denk ook niet dat je je zorgen moet maken meis
    Moe zijn is een heel goed kwaaltje...dat betekend dat er iets groeit ;)
    mijn verloskundige zei tegen mij...je kindje groeit goed, en daarom ben je zo verschrikkelijk moe ( terwijl ik toen nog niet eens iets over mn vermoeidheid had gezegd tegen haar )

@ alle andere meiden...hoop dat jullie eitjes snel komen ;)

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Bianca, en nog getest??

@Selena, jammer. Volgende ronde gewoon blijven tempen.

@Adora, blijf van je gevoel uitgaan. En geniet van je kwaaltjes.

Deel Deze Pagina