Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ben benieuwd of Bianca alweer getest heeft :)

Heb zojuist het LUMC gebeld, 16 maart (pas) kunnen we terecht....

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

ja ik heb weer getest,
    gisteren en vandaag.

Gisteren was er nog een klein vaag lijntje te zien en vandaag was hij helaas helemaal hagelwit :(

Mijn temp blijft wel heel mooi hoog en ik heb nog geen rode duiveltjes gesignaleerd hier dus dat is mooi :)

Geen bloed is moed he ;)

Ik test gewoon over een paar dagen weer zolang ik niet ongi bent of word.

Ik hoop dat de volgende test over een paar dagen 2 mooie knalstrepen laat zien.

Ik hou gewoon de moed er nog in,aangezien ik met beidde kids ervaring hebt dat mijn hcg heel lang laag is en ik wel degelijk zwanger was.

Dus ik wacht nog even af.

groetjes Bianca

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Bianca, wat spannend allemaal. Maar als je bij je vorige zwangerschappen pas laat positief test is er nu nog heel veel hoop voor je :D.

@Selena, fijn dat jullie 16 maart terecht kunnen. Lijkt nu nog lang te duren maar een maand is zo voorbij.

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bianca misschien heb je inderd te vr getest!

Hier nog geen regels wel bruin/rozeverlies! Al 5 dagen. Pff begin er zenuwen van te krijgen. Want geen regels is wachten met opstart IVF:(

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Vmiss, spannend. Jullie hebben toch besloten om deze ronde al te beginnen met IVF. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

6. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop het ook Alleentje!

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind het eigenlijk vreemd. Heb al van vrijdag roze-bruinverlies en lichte buikpijn. Maar ze komen er niet door?
    Heeft nog iemand dit ooit gehad

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Nee sorry heb dat nog nooit gehad. Wel vreemd dat het niet doorzet. Heb je al een test gedaan voor de zekerheid?

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn regels zijn ondertussen doorgekomen!
    Eindelijk

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier nog steeds op de wachtbank,
    geen regels nog en mijn temp blijft wel mooi hoog :)

Ik heb nog steeds hoop dat ik zwanger zou kunnen zijn:)
    zolang ik niet ongi bent/word blijf ik natuurlijk hopen dat ik zwanger ben :)

Het is nu afwachten.

VMiss,
    wat goed dat je eindelijk weer door kan gaan en dat je regels er nu zijn.

Veel suc6 meid,dat het maar eens gauw raak mag zijn bij jullie.

Groetjes Bianca

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Adora...succes met je echo vandaag!!!!!!! mijn duimpjes draaien heel hard

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hier de echo gehad........

Gelukkig hebben we een kindje met 'n kloppend hartje gezien ;) er zat nog een kleintje, waarvan het hartje niet klopte (volgende week weer een echo) de kleine zou volgens meting 6 weken en 6 dagen zijn, volgens de gynaecoloog zou het hartje dan moeten kloppen......
    Ik zie het wel volgende week, ik ben al blij met 1 kloppend hartje :)

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Meis...super dat er in ieder geval 1 kloppend hartje is GEFELICITEERD....ik hoop dat met de andere kleine ook alles goed is...het andere kleintje is wel op "schema" gegroeid toch???

14. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bianca nog even geduld, hoop zo dat je zwanger bent :)
    Adora wat goed nieuws! En misschien een tweeling? Super! Kijk maar even en anders inderdaad eentje is al superdepuper
    :-I)
    Morgen beginnen wij met IVF moet naar de echo en s avonds eerste spuit, ben benieuwd en tegelijk een beetje bang (voor het onbekende), nu pas dringt het tot me door, is een beetje raar om te bedenken dat ons eerste kindje er gewoon is gekomen en we nu deze hele mallemolen doormoeten, ach ja, hopelijk is het van de eerste keer raak, al ga ik daar niet van uit! Het zal toch intensief worden deze weken en bij momenten zwaar, met die dagelijkse echo's en dan naar het werk hollen. Hopelijk is het het allemaal dubbel endik waard

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Bianca, wat vervelend die onzekerheid! Heb je inmiddels alweer getest? Ik zag toch echt duidelijk een streepje hoor wat gek!

@Vmiss, meisy wat goed!!!!!!!! O wat ben ik blij voor jullie dat jullie de stap toch hebben genomen, knap van jullie meis!!! Het is niet niets, maar ik denk dat als het deze keer al raak is en je je kindje straks in je armen hebt je denkt dat je blij bent alles ervoor over te hebben gehad en dat je dat kindje iig niet had gehad anders!!! Ik hoop zo dat het meteen lukt!! Vaak wel toch?

@Pandora, YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH LIEFYYYY wat goed!!!!!!!!!!!!!!!! Hey wat is dat nou :D gewoon 2 kindjes misschien :D iig 1 met een kloppend hartje, FANTASTISCH!!! En ik hoop dat het andere kindje gewoon ietjes later is, is geloof ik wel vaak zo met een tweeling er is er altijd eentje sterker en dus helaas ook eentje minder sterk dan de ander, maar zou geweldig zijn als ze allebei blijven plakken :D Gefeliciteerd iig meisy!

16. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, wow super!!! Misschien wel een tweeling :D. Wat fijn dat jullie een kloppend hartje hoorden. Geniet ervan!

@Vmiss, heel veel succes morgen. Het is het allemaal waard.

@Bianca, als je temp hoog blijft is er een hele grote kans dat je binnenkort toch een mooie test in handen hebt. Ik blijf duimen voor je :).

17. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    En, meisjes, bij wie van jullie klopte de pendel en was je zwanger in januari 2011?

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heykes
    Ben vandaag voor de eerste keer echo geweest om te kijken of we kunnen opstarten met ivf. Zit nu op dag 3 van mijn menstruatie en er was een follikel te zien (cyste?) wist het niet. Dus bloed getrokken ook. Namiddag mag ik bellen of we mogen opstarten vandaag of ni? En zo niet dan moet ik de pil nemen. Wat heeft dat allemaal voor zin? Begrijp er niets meer van?
    Kan iemand mij verder helpen? Dit is allemaal chinees voor mij :(

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Tanja, mijne klopte niet, ik werd begin december al zwanger.

@Vmiss, jeetje wat vreemd allemaal en ik begrijp er al helemaal niets van, waarom stel je deze vraag niet bij de MMM topics? zou fijn zijn als je weet waarom wat gedaan wordt en aan de pil klinkt indd tegenstrijdig! Knuff meisy ben erg benieuwd naar je uitslagen!

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Vmiss, inderdaad raar. Kan je ook niet verder helpen. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.

@Tanja, ik had 1 goede pendel voor januari. 8 voor maart maar die hadden dus allemaal geen gelijk.

Deel Deze Pagina