ik hoop dat het met fysio therapie de pijn weg gaat of wordt verzacht. nou ik test liever niet vroegen. omdat ik me dan zelf helemaal gek maak. met de testjes voor de raam staan met zo lang turen tot ik denk dat ik een 2e streep zie. dus ik wacht netjes tot ik overtijd ben dan doe ik een testje. lijkt me het verstandigste
KNAPPPP ik had 4 dagen voor nod al een duidelijke test, was wel licht maar echt geen tuur test maar vind het knap dat jij het vol wilt/kunt houden
bij me dochter had ik 4 dagen overtijd ook maar net een lichte streepje. dus denk dat ik er beter aan doen rondes hier voor had ik allemaal wel een test drang. dit nu ook bij een form niet testen voor je Nod dus moet het wel vol houden he
toch is het knap ach nog 4 dagen maar je hebt wel een goed gevoel? Niet dat dat iets zegt hoor, ik had het wel, maar andere hadden het totaal niet verwacht en ook super zwanger hoor
misselijk heel erg maar ja kan ook spanning zijn want nog meer prive afspeelt. is een ja en nee gevoel. ben nog niet erg overtuigt misschien komt dat nog. me eigen pendel zegt van niet en is zelf flink veranderd
Ach ik vind pendels heel leuk als vermaak, maar ik ben blij dat ik er niet zoveel waarde aan hechte dat ik meteen minder in een andere maand ging geloven! Wat had je zelf gependeld?
hij is nu voor de 3e keer veranderd bij me jan 2011 toen mei 2011. en nu 2012 april jongen mag wel eerder hoor. ik zie wel vindt die 2012 wel erg overdreven verweg we zijn al van aug 2010 bezig
@ADORA, WHHHAHHAAAHAAA wat goed dat je kleintje al beweegt . Wel ontzettend erg dat 2e kleintje geen hartje heeft! Ik was zo nieuwsgierig ineens schoot het te binnen en dacht Adora!!! Ik snel kijken en zag je tekst vandaar dat ik het al weet! Wat gaat er nu met je 2e kleintje gebeuren? Gelukkig doet je andere kleine het zo ontzettend goed meis wat ben ik blij voor je @Gimena, 2012 wow dat is wel erg lang ja!!! Hopelijk deze maand nog !
Jadore, lief dat je naar me komt kijken 3 foto's staan in mijn album.. De 2e kleine was niet goed te meten omdat deze in de wand zat.. over 2 weken nog een echo (de echoscopiste denkt dat de kleine gaat inkrimpen) gelukkig heeft de andere beeb toch z'n eigen voedingszakje (had ze de eerdere echo's ook niet gezien) daardoor en omdat ze eerst de 2e niet eens zagen (eerste echo) kan ikzelf de kleine nog niet loslaten tot de volgende echo Ik denk dan, misschien is het hartje niet te zien omdat de kleine gedeeltelijk in de wand zit (op de echofoto zie je de beeb bovenin zitten).. dus even afwachten nog tot 23 februari, tot die tijd, blijf ik een klein beetje hoop houden... Mooie echo van je kleine, ik zag hem bij een echo-topic... spannend hé! Hoe voel jij je, hopelijk iets beter nu je over 12 weken bent
Oooo wat goed! Ik dacht dat er werd gezegd na 7 weken moet het kloppen enz enz dus vandaar dat ik dat dacht sorry! Ik heb dan ook nog alle hoop zou zo mooi zijn 2! Dus het is toch een tweeeige tweeling? Ik had ze al bekeken , maar wilde nog niets plaatsten omdat ik je eerst gesproken wilde hebben anders vind ik het zo raar dat ik zonder uitleg ineens alleen zeg Mooie echo Dank je lieverd, ja we zijn heel erg trots! 2 maart krijgen we de geslachtbepalende echo bij het NUB topic zeggen ze met 85%-90% een jongen dus ergggg spannend hoor! Ik stel me alleen nog niet op een jongen in hoor Ik voel me zelf een heel stuk beter indd sinds ik 12 weken ben! Ik ga de pillen tegen misselijkheid en overgeven proberen af te bouwen vanaf vandaag! En mijn energie gaat al een stuk beter
Heel fijn dat je je al beter voelt.. dat is goed nieuws! Het is een eeneiige tweeling, omdat er geen tussenschot tussen de twee kindjes zit
Aha thanks, ik had al een keer een tweeeiige tweeling echo gezien hier en daar zag ik indd zo'n schot tussen vandaar dat ik bij jou ook dat dat t eeneiig was maar ja wel leuk heb je hopelijk straks 2 precies dezelfde kindjes volgens mij is dat heel uniek toch!?!
adora....ik had gisteren ook al gekeken of er al nieuws was van je echo. fijn dat het in iedergeval met 1 kindje goed gaat
Mooi zijn ze he het wordt echt al een kindje De misselijkheid gaat veel beter, ben de emasefene aan het afbouwen gegaan en doe het nu al een paar dagen zonder...ben soms nog wel wat misselijk, maar op deze manier is het goed te doen zonder pillen Moet straks naar de bekken therapeut, omdat ik al een tijdje klachten heb bij mn bekken, maar ik weet niet wat het is de vermoeidheid wil niet overgaan, maar denk dat dit ook samen hangt met mn bekkenklachten
Even een vraag: Wie zei ook alweer dat Nelly1 het geslacht ALTIJD goed heeft gehad tot nu toe? Ik hoor het graag
Hier even een ego berichtje Ik ben al helemaal gefrusteerd nu, moest een maand de pil nemen voor die cyste. En vorige woensdag en donderdag was ik de pil vergeten, zaterdag een bloeding. Zondag fel bloedverlies met grote klonters, ik spoed gebeld mocht maandag op echo gaan. Pil te licht, nu 8 dagen stoppen en een nieuwe strip dus weer 21 dagen de pil nemen en nog langer wachten (cyste zat er nog altijd). Tja soms heb je iets niet in de hand. Spijtig genoeg, wij hebben niets te willen; alleen als het ons gegund is zullen we het krijgen dat besef ik nu ten volle. Zo een klein wondertje is het mooiste wat je kan overkomen en na meer dan 2 jaar is het verlangen enorm. Weet alleen niet wanneer
Lieve Vmiss, wat kl*te sjonge wat een stomme rot cyste nou meis nog een maand heel lang wachten en dan die stomme cycste eruit en dan voor IFV gaan zoals jullie al wilde!!! Hou je goed meisy je kan het, je bent al zooooooo lang aan het wachten je doet het zoooo goed met je geduld nog een maandje en dan worden jullie handje geholpen, jullie wens komt echt wel uit schat!!!! Knuffffy wou dat ik wat kon doen voor je!
Geen dank lieverd, weet je jullie verdienen het gewoon en het is jullie zeker wel gegund, misschien niet op de weg die iedereen hoop,maar ik weet zeker dat het jullie gaat lukken straks! Je weet nooit waarom iets langer duurt, ik geloof daar wel in ook al is dat een schrale trootst! En je weet het je kan altijd even van je afschijven of wat dan ook he! Knuff