@Vmiss, wat ontzettend k*t! Hopelijk slaat deze pil wel aan en kunnen jullie snel aan de volgende stap beginnen. Knuffel!
@adore lees dat je 2e echo hebt gehad.en babytje 2e geen hartslag aanwezig was. verschrikkelijk om te horen
Is ook zo, nog een beetje geduld! Tja wat is 1 maand als je al 24 maanden wacht? Als je het zo bekijkt zullen we maar positief blijven. Het gekke is de eerste dag van deze regels valt op dezelfde dag van de eerste dag van mijn ms bij mijn eerste zoon, 3 jaar geleden, maar nu zit ik aan de pilll dus er kan NIETS van komen haaaaaaaaaaaaaaa Ik kan wel schreeuwen soms maar ja helpt helemaal niets, ik wacht geduldig af. En hopelijk kunnen we eindelijk starten vanaf midden maart, ben zelfs bang om dat uit te spreken. Maarbedankt allemaal voor jullie steun, doet enorm goed hoor.
Hee dames, hoe gaat het hier ? Hier welk oke, als ik mijn temp moet geloven heb ik op CD 24 een ei gehad, zit nu dan op 6DPO en dus op CD 30
@Vmiss hoe gaat t met je? @selena, wat goed !!!!!!!! Spannend oo meis ik duim echt keihard voor je!!!! Wanneer ga je testen ?
Uhh, ik weet het niet Eerst maar hopen dat mijn LF wel lang genoeg blijkt (heb al beetje ongi krampjes), dus zit de dagen af te tellen haha. Zit vandaag 8DPO dit is mijn kaartje: 2d7969 Ovulation Charts Basale temp zit laatste tijd tussen 36,2-36,4. Ook wel netjes, lijkt wel of mijn cyclus beetje op orde begint te komen. Basale temp schommelde een jaar geleden als een gek tussen 35,5-36,4 en geen eisprong Nu blijft mijn basale temp rond de 36,2-36,4 en heb al 3 cycli een eitje wss... Nu nog de lengte iets regelmatiger (vorige cyclus 47 dagen, zit nu met 8DPO op dag 32).
WAUWWWWWWWWW meis...ik wil je geen valse hoop geven, maar ik zou haast zeggen dat je zwanger bent!!! zzo'n stabiele temp met 2 mooie dipjes poehhhh is wel erg hoopgevend!!! Ik zou vrijdagochtend testen als ik jou was! Ik had op 8 dpo al een iniministreepje maar als negatief geplaatst en 10 dpo licht maar duidelijk positief
Ben hier al even niet meer geweest, door tijdgebrek en ook omdat ik nog altijd niets kan ondernemen, volgende week mijn laatste pil en dan is hopelijk de cyste weg en kunnen we ook beginnen, ik hoooooooop het zo. Selena wat spannend allemaal testen maar!
Ik hoop met je mee Vmiss Hier ben ik vandaag ongesteld geworden. Máár wel met een eisprong, en LF van 11 dagen (dus lang genoeg om zwanger te kunnen worden) en een uiteindelijke cyclus van maar 36 dagen (eigenlijk 35, ik tel altijd de 1e ongidag er nog bij) Niets te klagen voor me dus. En aangezien we sinds 4 dagen een puppy hebben en dat voor genoeg drukte zorgt nu ben ik er ook niet kapot van niet zwanger te zijn.
Even up, want we hebben goed nieuws. Zijn gisteren voor herbeoordeling in het ZH geweest, en hebben groen licht gekregen voor Clomid ! Zal daar na mijn studie examens (in mei) mee beginnen (i.v.m. mogelijke invloed op stemming). Vriendliefs zaad zal dan ook getest worden.
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SELENAAAA WWAT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD MEISYYYYYYYYYY Wanneer gaan jullie beginnen?
In mei heb ik examens. In juni zal ik de uitslag krijgen hiervan en dan heb ik een telefonische afspraak waar ik kan aangeven of ik geslaagd ben. Als dat zo is wordt de clomid snel geregeld. Vriendliefs zaad wordt nagekeken en ik kan ondertussen al bloed laten prikken op DPO 7 mocht ik nu weer een ei spotten. Ben natuurlijk ook wel afhankelijk van mijn cyclus aangezien ik er op CD 3 mee moet beginnen. Mocht ik dan toevallig op CD 4 zitten, moet ik de volgende cyclus afwachten waardoor het weer langer duurt. Als het meezit zal ik er in juni mee beginnen (klinkt verder weg dan het is, maar we hebben ook sinds 2 week een puppy dus vermaken ons goed en maakt het wachten op de clomid wel oke. Daarbij bewust gekozen tot wachten na examens/uitslag, anders konden we bij wijze van de volgende cyclus al beginnen).
Hey wat goed Selena!!! Hopelijk lukt het allemaal snel he. Hier sinds gisteren met decapeptyl begonnen, spannend, heb lichte buikpijn maar dat hoort er blijkbaar bij. Ga niet te veel focussen want als het niet van de 1e keer lukt (wat zelden is) zou ik heel teleurgesteld zijn, dat laat ik niet gebeuren! Wat komt komt! Maar jullie duimpjes heb ik toch nodig.
AHHHHH Selena en Vmiss wat ben ik ontzettend blij voor jullie! Wat een mega zonnestralen jullie kant op, dat hebben jullie ontzettend verdiend! Heerlijk nog even en jullie droom zal vervuld worden en indd Vmiss is het niet deze dan misschien wel de andere laten we zeggen dat het je iig snel zal gaan lukken nu na alllllll die maanden jaren wachten kunnen die paar kleintjes er ook vanaf met de wetenschap dat het in deze maanden ECHT gaat lukken!! Man wat ben ik blij voor jullie wieeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee geweldig leuk!
Dank jullie Ben zelf ook blij. Hebben trouwens nog wel het advies geregen (i.v.m. dubbele baarmoeder en vagina, uterus didelphys) om tijdens de seks van vagina kanten proberen te wisselen (hebben nu een voorkeuskant omdat die ruimte een stuk groter is), en in de kleinere ruimte/ingang zeg maar, ook aan de slag te gaan met het inspuiten van zaad met een spuitje (zelf insemineren). Omdat een eitje natuurlijke elke cyclus van kant kan wisselen, en het zaad er anders niet bij kan door het tussenschot.
Oooo wat goed, klinkt wel erg ingewikkeld hihi maar ach alles wat kan helpen is mooi meegenomen toch super meisy echt super blij voor jullie!
Nou het klussen schiet weinig op tot nu toe. Heb al een week tussentijds oud bloedverlies (raar, want in die 17 maanden pilstop nog nooit gehad, in het ZH vroegen ze er ook naar waar ik Nee op kon antwoorden, en 2 dagen later begon het) Het is niet veel, niet helderrood, absoluut ook niet te vergelijken met een menstruatie, maar heb wel een inlegkruisje nodig zeg maar. Een ei is het ook nog niet gezien mijn temp. Vanmorgen dan maar met de spuitjes aan de gang gegaan (eerste keer zelf inseminatie), wie weet wagen we zo nog een kansje. Hoop niet dat ik het blijf tot aan mijn volgende ongi