ja en hij kwam zwanger uit en hier paar dames op forum zeiden nniet zwanger dus ie had het bij het rechte eind al pendelt ie neit graag voor onszelf want ie zegt dat je het toch wss onbewust wat bijstuurt...
Ja dat heb ik ook wel eens eerder gehoord dat je eigenlijk beter niet kan pendelen voor jezelf, maar ach het blijft maar gewoon voor de leuk en geen garanties ofzo en kwam het geslacht ook uit? @M80, hahaha jij bent er ook een he beetje Annabel dr man wakker willen maken hahaha heb je ons lijstje al aan de Sint gestuurd
jah en of ik ons lijstje aan de sint heb gegeven heb 'm in mn schoen gedaan...wortel erbij voor dat paard van 'm...had zelfs nog een mooie tekening gemaakt en een brief geschreven `lieve lieve Sint` moet goed komen by the way...ik had in mn pendelverzoeken gevraagd wanneer wordt ik zwanger...kreeg dan januari en maart...betekend dat de innesteling of de positieve test
oh ja en nog een vraag....zit nu rond mn ei....hebben al flink geklust...maar durf nu niet te roeren om te kijken of mn slijm al rekbaar is... sperma blijft toch ff in leven? dus ben bang dat ik net de goede restjes weg roer...is dat stom gedacht
WHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA jij slijmbal whahahahahaha geweldig....denk dat ik het ook ga doen straks neemt hij ons mee in zijn zak whahahahahahahahahaha Ik weet dat ook niet, maar ik kreeg een pendel van iemand die zei in dec waarschijnlijk de bevruchting en januari de positieve test....volgens mij als ik het goed heb is het meestal de positieve test maar weet het echt niet zeker! Nee hahaha ik heb daar zelfs een topic voor geopend...wacht ga hem even zoeken
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/233433-zelf-onderzoek-bmm-vraagje.html volgens mij hebben we elkaar daar leren kennen ging over het roeren enzo
Whahaha grappig , wel handig om te weten iig. Ik doe trouwens niet echt meer onderzoekjes daarbeneden. Laatst dacht ik nou word bijna ongi (en tijdens ongi) dus laat ik het verschil even voelen.....staat gewoon weer hoog en dan weer zacht en dan weer harder dus tja ik laat dat gewoon en vind tempen en ovu's wel genoeg iig!
nou, omdat tempen voor mij lastig is, doe ik deze dus wel 3 dagen van de week kan ik toch niet tempen...ivm nachten op mijn werk....ben dan 's-nachts actief, dus kan er geen pijl optrekken qua temp. ik voel verder niet mn bmm, daar wordt ik ook niet veel wijzer van...bekijk alleen de prut rond mn ei
Hahaha, uhm dat is wel lastig indd, maar wat ik dan bv lastig vind is dat je eggwhite erg op sperma lijkt dus moeilijk te zeggen plus bij mij ik kreeg bv deze cyclus op CD7 al eggwhite en het kon echt niets anders zijn, want we hadden nog niet geklust was nl net ongi af Gebruik je nou eigenlijk ovu's? sorry als ik het al gevraagd heb!
O wij ook niet hoor maar als ik eenmaal ergens mee bezig ben kan ik me niet inhouden het zo goed mogelijk aan te pakken YESSSSSSSSSSS heb er een pendel bij voor januari nu dus eigenlijk 3x door Adorable, Caruli en Francescak en allemaal zeggen ze jongen hihi echt mooi als het uitkomt...iig de datum geslacht maakt me echt niets uit nl!
Kan iemand ook voor mij pendelen. ( heb nou niet echt haast dat ik persee in januari zwanger moet zijn) maar het lijkt me wel leuk..... Kan iemand me een pbtje sturen hoe het in zijn werk gaat en wie mij daarbij kan helpen?
hey meis, je moet dan zelf een pendelverzoek pb-en ik heb het naar deze meiden gedaan: Caruli (reageert vrij snel), Francescak, Annabel (zeer snelle reactie), Gimena(zeer snelle reactie), Moi78 En Adorable heeft een pendelstop dus haar kan je niet pben voor verzoek helaas. Ben benieuwd wat er uit gaat komen bij jou, je moet trouwens je volledige naam en geboortedatum erbij vermelden! Succes! Laat het het even weten als je wat hoort?
o ik las het niet goed over een pb...is het zo duidelijk of zal ik je nog pb-en laat het me maar weten meis!
Hier staat de uitleg en ook de meiden die pendelen kun je er vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html
Ik heb ook weer gevraagd of ze willen pendelen. Ben benieuwd...... Alleen ik zie het somber in, begin steeds minder hoop te krijgen dat ik snel zwanger ga raken aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is
ben ik weer @VMiss, Welkom meis, is het gelukt of heb je nog hulp nodig? als je op abonnementen klikt kan je je onderwerpen waar je (regelematig) op reageert makkelijk in de gaten houden of er weer iets geschreven is door iemand @Alleentje, wie heb je gevraagd? Ik kan me wel voorstellen hoor. Ik zou anders van die zwanger worden pillen gebruiken...veel meiden gebruiken dit en krijgen een kortere en regelmatige cyclus ervan! Daarbij kom ik weer, maar als je tempt dan heb je ook veel meer kans of iig weet je of je kans hebt omdat je je ei op de dag precies kunt vaststellen Oehhhhh Januari komt wel dichtbij hoor! Weet niet meer wie het vroeg sorry, maar bij het pendelen stellen de dames dezelfde vraag zoals jij hem aan hen in het pendelverzoek stelt...dus vraag je wanneer word ik zwanger dan zal het over de bevruchting gaan en vraag je wanneer test ik positief.....dat spreekt voorzich