ik vroeg dat dus als de pendel klopt is mn bevruchting in januari en krijg ik op mn verjaardag een positieve test
Hoihoi allemaal, @m80, laten we het hopen dat je zo een mooi verjaardagscadeau krijgt!! @Charissa85, ik heb moi78 gevraagd, ben benieuwd. Ik slik sinds 3 weken nu etos zwanger worden pillen, hopelijk helpen ze. Ben benieuwd. Heb gister een thermometer gekocht, goed hè!! Dan kan ik ook beginnen met temperaturen, is het handig om al te beginnen of zal ik wachten tot m'n nieuwe cyclus begint?
@M80 zou wel een heeeeeeel mooi cadeau zijn @Alleentje, wat leuk hoop dat het voor je is, het is zo super handig! Ik zou gewoon meteen beginnen, zodat als er een volgende ronde komt je al kunt vergelijken met nu Ben je ook al aangemeld op FF?
Nee heb me nog niet aangemeld. Kan ik wel eens doen. Ik zal aankomende week beginnen met temperaturen. Ben benieuwd. Heb wel het gevoel dat mijn lichaam 'bezig' is nu ik etos zwanger worden pillen slik. Hoop dat mijn cyclus hierdoor korter gaat worden, zit vandaag op dag 28. Dus we kunnen weer gaan tellen.
@Senn, wat onwijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD lieverd geniet ervan!!!!!!!! @M80 yessss sinterklaas heeft toch een posi ovu in mijn schoen gedaan @Alleentje, spannend zou echt super fijn zijn als je een kortere cyclus hebt, ik heb vandaag dus een positieve ovu en vier zowat een feestje alsof het een zwangerschapstest is hahahaha, ben blij dat ik dit keer een kortere cyclus krijg waarschijnlijk @Gerlin hoe gaat het met jou? @Sabrina, leuk dat je het nog even laat weten, nog leuker als je hier blijft kleppen ! Ik zie dat je al langer op zp zit, maaar wist je dat als je op gebruikersinstellingen klikt dat je dan al je "abonnementen" ziet...is erg handig zo hou ik mijn dingen bij waar ik op heb gereageerd anders is het bijna niet te doen om terug te kijken Nou dames hier dus helemaal happy de peppy met mijn positieve OVU hahahahahahaha
Ha ha... helemaal blij Charissa hopelijk een bevrucht eitje in aantocht Hier alles oké, mijn eitje zal ook voor of in het weekend springen, want er is veeeeeel vruchtbare afscheiding aanwezig en ook een gezakte temp (net voor eitje-temp, net als bij jou) Gisteren weer een pendel bij gekregen voor januari een positieve test Als ik deze maand zwanger wordt dan test ik in januari ook vast wel Zou het mooiste zijn voor ons allen: zwanger het jaar uit
Hahahahahaha ja die is ook leuk ik vroeg telkens wanneer ik zwanger zal zijn dus bij mij zou posi test ook nog feb kunnen zijn als het uit zou komen, maar ik heb nog hoop op dec blijft maar voor de leuk hoor ja toch ik blijf lekker duimen voor mijn zp-vriendinnetjes
heb er een pendel bij....december 2010 een postitieve test en het wordt een meisje nog 7 dagen wachten
Gimena ik hoop dat ze gelijk heeft met december de rest maakt niet uit ik had wel een week geleden een klodder roze slijm en ben veeeeeeeeel relaxter dan de vorige rondes
Wat een vruchtbare meiden hier allemaal !! Hopelijk ook over 2 weken positieve zwangerschapstesten! Laten we het hopen. En voor de zwangere, gefeliciteerd, geniet ervan. Hier nog geen nieuws, we zijn nog steeds aan het wachten (zoals gewoonlijk ).
@m80 wat grappig ik ben ook veel rustiger en minder druk dan de vorige ronde...ik heb zoiets van als het zo is is het super super fantastisch, maar als het niet zo is ja dan hebben we ons best gedaan en zit er niets anders op dan vol goede moed de volgende ronde in te gaan. @Alleentje, ja zwanger willen worden is voornamelijk wachten....soms denk ik wel eens....vind het zo raar dat je niets hoeft te doen en dat je lichaam zonder dat je er bewust van bent zwanger raakt....soms denk ik uhm misschien moet ik 3x op mijn neus drukken en 2x rondjes draaien 8x springen en dat is dan misschien de gebruiksaanwijzing om zwangerte worden hahahaha wat een voorbeeld, maar snap je wat ik bedoel?
ben overigens ook een beetje verstrooid....was net aan het winkelen en stopte mn handschoenen in mn tas en wilde mn portemonnee aantrekken Heb ook een soort spierpijn links onder in mn buik...duimen meiden
TUURLIJK DUIM IK!!! Ik wil alleen niet meer zo erg op eventuele kwaaltjes letten ...vorige keer gelukkig vanalles opgeschreven, maar toen had ik ook veel rare kwaaltjes..tenzij ik echt super misselijk ben en of het idee heb dat het raak is ga ik eerder testen
EVENTJES TUSSENDOOR OFFICIEEL PENDELT MIJN MAN NIET 2 HIJ STAAT IMMERS OOK NIET TUSSEN DE PENDELAARS DUS DAN HOOP IK OOK DAT JULLIE BEKE BEGRIJP HEBBEN EN NIET MEER DAN 1 STUREN MET EEN PENDELAANVRAAG OF DE VRAAG "HEEFT IE AL TIJD GEHAD" ALS MIJN MAN TIJD EN ZIN HEEFT ZAL IE PENDELEN MAAR DE TIJD ONTBREEKT ONS WEL;;;GROOT GEZIN? ZELF ZWANGER GAAN WERKEN EN NOG NS VERBOUWINGEN IN DE WONING!!! DUS MENSEN ALS JE AL GESTUURD HEBT OKE DAN STA IN DE LIJST MAAR HEB GEDULD!!!!! dank u wel annabel en man
oke M80 GESCHRAPT en sorry maar ik mag dit toch wel effen vermelden en had het zelfs niet op u, heb het op personen die meer dan 1x persoonlijk bericht sturen...ik denk dat de andere pendelaars ook niet graag hebben dat je zaagt