Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou laten we het gezellig houden!

Ik kan beide kanten begrijpen, we mogen al blij zijn als er uberhaubt voor ons wordt gependeld, maar soms zijn de dames wat (misschien te) enthousiast en een goede zp-vriendin van mij pendelde ook maar vertelde ook dat haar dit veel overkwam dubbele aanvragen enz enz...gewoon niet op reageren dan zien ze vanzelf wel je uitkomst zodra je wel tijd/zin en energie genoeg hebt! M80 bedoelde het wel echt als grapje....ook m80 ken ik intussen een stukje beter en wij zijn soms echt enorme lolbroeken al zeg ik het zelf :p

Maar laten we het leuk houden het is juist iets dat leuk is voor de fun toch :D

nou knuf voor beide!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat mag zeker, en begrijp het ook wel...maar als dit in dikke rode hoofdletters getypt wordt, komt dit niet heel vriendelijk op me over
    Ik dacht dat de vraag "heeft ie al tijd gehad" op mij doelde, omdat ik hier een pagina terug een grapje over maakte...solly hoor...zal het niet meer doen ;)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Heb net trouwens een pendel erbij :D van Nelly1 :D:D:D:D:D:D
    zij zegt: sept/okt wordt mijn 2e meisje geboren :D dus dat zou dan ook januari moeten zijn!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik denk dat jij in januari gewoon zwanger wordt van een 4-ling 3 jongens en 1 meisje :D:D:D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou niet te enthousiast worden hoor hahahaha, 1 is al super geweldig :D Ben wel echt benieuwd wie er gelijk hebben of misschien wel niemand ;)

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Zou wel super zijn als je pendels kloppen :D
    Ik heb er een pendel voor maart bij. Volgens mij krijg ik alleen maar meisjes :p als ik de pendels moet geloven.

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D iig weten we alle drie snel welke we af kunnen strepen ;) althans francescak zei eind dec dus dan moet ik toch nog een ronde wachten tenzij ik toch over 10 dagen al een positieve test zou hebben dan kan ik nl iedereen afstrepen :D minder leuk voor hun maar wel super leuk voor mij:D hahaha

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ja laten we het hopen :D ik denk dat ze daar wel overheen komen. En dan gaan wij zwanger het nieuwe jaar in :D .
    Ik heb afgelopen week veel steekjes in m'n liezen gehad, iemand daar ervaring mee?

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja indd. Ik heb dat voor/tijdens mijn eisprong en ook in mijn dpo-dagen gehad laatste ronde helaas, maar weet ook dat veel vrouwen het vd innestelling hebben!

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Oke, dus het kan alle kanten op. Hopelijk heb ik een eisprong want dat vraag ik me af met zo een cyclus. Vergeet 's morgens steeds te temperaturen. Denk daar elke keer te laat aan :(
    Heb 's morgens altijd zoveel te doen voordat ik moet gaan werken.
    Sneeuwd het bij jullie ook zo hard? Hier ligt al een dik pak sneeuw en het sneeuwd nog steeds :D

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja bij ons ook, mooi gezicht maar echt vervelend we moeten vanavond de deur uit brrrrrrr.

Ja kan echt alle kanten nog op! Hoeveelste cd zit je? Gebruik je geen ovu's? Sorry als ik het al gevraagd heb,maar praat met zoveel meiden hier dat ik het niet bij kan houden ;)

Ik heb dus gister mijn ei gehad :D maar dat isniet 100% zeker kan ook nog vandaag zijn omdat je met tempen pas achteraf kunt zien of en wanneer je je ei hebt gehad...ik heb cd16 niet getest omdat ik dacht dat het nog wel even zou duren vorige ronde had ik nl cd 23 mijn ei pas.
    Tempen is in het begin even wennen, maar als je het gewent bent dan vergeet je het niet meer en stelt ook niets voor maar je krijgt wel een hoop inzicht in je cyclus en hoeft niet onnodig zitten denken dat je zwanger bent want soms heb ik wel eens een vlaag van misselijkheid en dan denk ik oehhh zal het en dan denk ik o nee kan niet, want ik heb mijn ei nog niet gehad ;)

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja ik had vannacht allemaal steekjes in mn liezen :D

13. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    nee ik dacht als ik het in rood zet leest iedereen het zeker en anders wordt er over gelezen vandaar, ik volg dit topic niet echt hor dus ik heb zeker je reactie niet gelezen m80
    ook mijn excuses maar mijn hormoontjes slaan beke tielt en er is hier nogal veel aan de hand...

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ook mijn excuses....hoop dat ik ook mijn hormonen de schuld mag geven:D

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D dikke knuf meiden!

M80 ik ga dit keer niet op alle kwaaltjes letten hoor, zo maak ik mezelf alleen maar gek en ik word er niet ineens wel zwanger van, het is soms echt jammer dat je een test nodig hebt...veel handiger als je lichaam ineens echt 100% kan aangegeven dat wel of niet raak is ;)

@Annabel, jammer dat je hier niet vaak komt, maar dat komt natuurlijk ook doordat je al zwanger bent jij mazzelaar :D
    maar ik denk dat je beter een eigen onderwerp kan aanmaken en dan lezen de meeste het wel...in het pendeltopics is t meestal niet super druk en dit topic zijn meeste meiden die een pendel voor januari hebben ;) Hoop dat je iig niet zoveel pusherige berichtjes meer zult krijgen! Is niet leuk nee als ze echt serieus zo bedoeld worden!

16. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Leuk hè hormonen.....
    Even een vraagje, ik ben nog wel iemand die overal op let :(
    Vorige week een thermometer gekocht 's avonds voor de gein getemperatuurd 36,2 net voor de gein ook even 37,8. Ik mag dit zeker niet met elkaar vergelijken?? Zit vandaag op cd32. En gebruik geen ovu testen, misschien moet ik die maar eens gaan aanschaffen :D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    bij mij scheelt het wel ook in de avond en ook dan heb ik voor wat ik getest heb een vrij duidelijke temp regelmaat, maar als je echt wilt tempen moet dat echt voor het opstaan en zo min mogelijk proberen te bewegen ;) dus temp onder je kussen en dus niet eerst rechtop zitten en dan tempen want ook dan heeft het geen zin meer. Ik denk wel dat je temp die je nu zegt duidelijk is dat je je ei hebt gehad...althans zo zou het bij mij zijn iig!

Ik zou zeggen temp morgenochtend en dan is die denk rond de 37.2 ofzo als je temp hoog blijft ben je waarschijnlijk zwanger (de kans is dan erg groot) en als die daalt dan wordt je waarschijnlijk ongi...heel makkelijke dus en scheelt een hoop geld als je die duidelijkheid hebt aan zw-testen ;)
    ovu's zijn gewoon super handig gister nog hele dag :) smiley's gehad en dus positief (cb digitaal gebruik ik;)) maar echt super ben blij dat we ons best iig hebben gedaan nog een paar dagen doorklussen en dan weer wachtbankje :D

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik let er dit keer ook niet zo erg op...zoals ik al zei ben ik er echt veeeeeel rustiger onder deze ronde...de vorige keer duurde de periode tot ik kon testen ook zoooooooooo verschrikkelijk lang, en wilde ik eigenlijk 2 weken voor mn NOD al testen :D nu nog helemaal geen "oh kon ik maar testen drang"
    begin ook steeds minder last te krijgen van het ontpillen...vorige rondes me echt beroerd gevoeld
    Je wordt inderdaad echt niet ineens wel zwanger van het letten op al die kwaaltjes...gelukkig...want anders moest ik een hoop kluspret missen :D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahahaha geweldig! Ja pfff ik herken het indd lijkt wel of wel gelijk op lopen, alleen ben ik al jaren vd pil af. Ik bedoelde het echt over mezelf btw, maar volgens mij hebben veel vrouwen last zichzelf niet gek te maken. Ik heb ook zoiets nu van ik hoop dat binnenin mijn buik het eitje bevrucht wordt nu maar dat is zo'n gekke gedachte ach nog 10 dagen en dan kan ik testen ;) heb btw een Lf van 11 dgn vandaar hahaha

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dat is zeker een gekke gedachte..als er een eitje bezig is zich te bevruchten....ik schoot van de week ineens wakker, lag heel erg realistisch te dromen en dacht `whaaaaaaa er zit een kind in mn buik, en nou` whahahaha
    ben nog nooit zwanger geweest, dus ik heb ook geen idee hoe dat voelt, een kind in je buik :D
    Dat vind ik dus ook een rare gedachte :)

Deel Deze Pagina