Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahaha ik droomde dat ook vaak voordat ik ooit zwanger was geweest, maar ik vind dat het ook erg op je voorstellingen lijkt! Gewoon echt een baby die schopt hahaha soms zag je mijn hele buik schudden hahaha en soms ging ze aan een kant liggen heel gek maar dan viel de andere kant bv weer naar een beetje platte buik en zag je haar zo een soort van liggen, vond dat trouwens nooit prettig als ze dat deed dus dan schoof ik haar terug :D hahaha net als uitstekende elleboogjes of iets vond ik niet pijnlijk maar ook niet prettig dus dan kietelde ik haar en SJOEF dan schoot ze weer terug hahaha soms was het ook echt een spelletje dan kriebelde ik op een plekje en ging ze daar schoppen en dan telkens een nieuw plekje echt super leuk :D

Als ik daaraan terug denk dan WIL IK (al helemaal)WEER!!!!!!!!!!!!!! hahahaha

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ooooohhhhhhhh dat wil ik ook meemaken!!!!! :D

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D dat komt vast heel snel en gaan we samen(met alle meiden van het topic hier ;)) ipv januari de sept/okt mama's :D

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Deal :D:D:D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D maar aug stiekem nog liever he :D

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Inderdaad, wij willen zwanger worden!!
    Ik heb vanmorgen getemperatuurd, goed hè :D , had 37,2. Dat is best hoog toch? En ik heb het juist altijd koud, ik dacht dat ik daarom een temp van 35 graden zou hebben haha. Maar zo een hoge temp is wel goed toch??? :D

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Yesss hahha super goed van je! hoeveelste cd zit je? Je hebt iig (heel hoogstwaarschijnlijk) je ei gehad ;)

8. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey hoe komt dat bijna niemand antwoord op mijn aanvraag (pendel)?

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey VMiss, wie heb je gevraagd? Het duurt bij de meeste wel een tijdje hoor! Ben benieuwd!

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Charissa, vandaag cd33. Maar ja wanneer zou ik kunnen testen? Heb vorige week maandag en dinsdag 'buikpijn' gehad en woensdagavond een felle steek, misschien eisprong? Dat zou betekenen volgende week ongi of positieve test :D
    Bij jou nog nieuws?

@VMiss, bij mij duurde het ook lang, heb van sommige ook nog niks terug gehad en dit is ook al wel een paar weken geleden. Ik heb van Gimena wel een hele snelle reactie gehad. Dus moeten verder maar gewoon geduld hebben denk ik.

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Uhm ja daar kan ik je helaas weer niet bij helpen, aangezien ik zelfs mijn eigen lichaam qua steken en krampen niet meer ken, vorige ronde had ik alleen echt zeker het gevoel dat het niet zo zou zijn en dat klopte, deze ronde heb ik voor mijn ei al een beter gevoel gehad, omdat ik ook nu pas de echte 2e ronde in ben gegaan! Yes ik weet nu zeker dat ik cd17 mijn ei heb gehad!

Ik zou je adviseren in de ochtend te gaan tempen nu, omdat je er lange cyclussen hebt zou ik als ik jou was nu dus blijven tempen een LF kan niet langer zijn dan 18 dagen! Gemiddeld is die 14 dagen bij mij zelfs maar 11 dagen! dus als je temp hoog blijft is de kans groter dat het raak is en zou ik over een week testen! Het blijft gissen omdat je niet eerder getempen hebt dus nu echt blijven testen als ik jou was ;)

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ja je hebt gelijk. Mijn lichaam haalt ook soms rare streken uit, niet echt te vertrouwen. We willen te graag denk ik :p .
    Ik weet ook niet hoelang mijn temp al hoog is natuurlijk. Misschien heb ik wel pas gister mijn eisprong gehad? Of heb ik altijd een hoge temp?
    We wachten maar weer, hopelijk is mijn cyclus wel weer korter dan de vorige keer (dan zou ik ook al blij zijn :D ).

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    De kans dat je hem gister hebt gehad is erg klein! Een paar dagen daarvoor zou wel kunnen, maar bij de meeste bouwt de hoge temp wel iets op. Plus dat veel vrouwen wel een lagere temp hebben gemiddeld,maar de meeste hebben echt na hun ei pas een temp van 37.0 of hoger en ik dus ook! Ik zou als je temp nog steeds mooi hoog is volgende week zeker gaan testen hoor, je gebruikt nu toch ook die pillen?

14. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

@Aleentje, ik zou ook volgende week testen als ik jou was (maandag al haha..) en die felle steek komt mij heel bekend voor.. van mijn zwangerschap in augustus ;) heeeeeel spannend ;) 2 dagen na die felle steek had ik een licht positieve zwangerschapstest :p:p

Hier meer info over tempen, zwangere kaartjes ed:
    Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Gerlin meis :D wat leuk dat je er weer bent! Hoop zo dat het voor jou dan echt jan wordt wat de pendels zeggen! Hoeveel dpo teste jij positief dan? Ik had vorige keer ook steken, maar helaas was het bij mij niets :( gek lichaam snap ook echt niet waarom je steken en dat soort kwaaltjes krijgt als je ei niet bevrucht is/was maar ja die vraag hebben er wel meer denk ik hahaha

16. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Op 7dpo had ik de innestelling (steken/krampen) en op 9dpo al een licht streepje te zijn op de zwangerschapstest :):)

17. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey hey

Dus heb volgende dames gevraagd:
    Gimena: antwoord gehad
    Annabel
    Caruli
    Francescazak
    moi 78
    happy mama
    wendy (zou gestopt zijn voorlopig toch)

Dus ben al een week ongeduldig aan het wachten, Gimena pendelde (pas) mei 2011, hoop toch iets sneller :D

18. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Dank je wel voor jullie advies :D . Vind het wel spannend hoor. Slik sinds 1 november etos zwanger worden pillen. Ik heb in ieder geval nu wel een keer een eisprong gehad, daar ben ik al blij om. Ik blijf maar even temp en ik hou jullie op de hoogte :D .

19. Bianci73

Bianci73 Lid

15 apr 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Hoi Vmiss,
    joh het kan altijd nog langer duren hoor.....
    Bij mij pendelde ze maart 2012! moet dus nog heeeel veeeel geduld hebben.
    Ik ben wat gewend, scheelt een beetje misschien en heb al 2 gezonde knullen.
    Ze pendelede overigens een meisje, zou super zijn!
    Groetjes

20. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Bianci

Heb ook al een zoontje van 25 maanden en zijn al 23 maanden aan het proberen voor een tweede hier dus mijn geduld is ook al danig op de proef gesteld zou ik zeggen.:)

Deel Deze Pagina