@lotte dus jij bent nog in spanning of je deze maand al positest...spannend hoor zal zeker voor je duimen Ik heb inmiddels weer een pendel voor juli wat me wel opvalt is dat iedereen bij elke maand een meisje heeft gependeld bij mij..ook voor juni hadden ze meisjes hahah wel apart
Haai, Ik heb me voor het eerst laten pendelen, ben heeeeel benieuwd! De uitkomst is 2x hetzelfde: in juli 2011 een jongetje! Nog even afwachten dus! Groetjes!
Heb er ook een paar voor juli, maar ook nog een heel aantal voor juni. Ik hoop dat juni uit gaat komen en anders zien jullie me hier wel weer verschijnen !
haha oke.... Ik loop te ver voor Dan ga ik maar weer es meelezen bij juni. Ik heb geen pendels voor juni, dus dacht: daar hoor ik niet
Ik heb er eentje voor juli en eentje voor september... Spannend hoor, het mag nu wel alvast juli zijn!
Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden (morgen nod!) dus hopelijk komen de pendels voor juli dan uit!
Hier presies het zelfde denk ook dat ik Ongie ga worden !! dus dan mogen voor mij de Pendels nog even doorzetten voor Juni en Juli!!
@Lucia, zeker spannend! Misschien hebben de pendels het wel mis Ik heb volgende week mijn NOD (de 15e)... maar weet het niet hoor... Ga maar geen hoop hebben denk ik, dan valt het niet zo tegen als het weer niet raak is...
@ poema; ja ik hoop stiekem wel dat ze een beetje mis zijn. ik had ook niet veel hoop, of probeerde toch, maar nu begint het toch wel te kriebelen! jij nog een weekje wachten zie ik, veel succes!