Echt veel anders niet, wel sommige dingen die ik normaal niet heb. Maar ik weet het niet. Hoop moet je altijd houden maar ik wacht het gewoon rustig af. Wie weet.
Ik duim voor je Rianne! Nog een dikke week geduld uitoefenen. Bij ons begint de klusperiode weer bijna...ben eens curieus of we er tijd voor gaan vinden met de verhuis in het verschiet.
Je hoeft maar 1x geluk te hebben meid Wie weet lukt dat bij jullie. Hier inderdaad nog even wachten. Maar goed intussen genoeg dingen te doen dus hoef ik er ook niet op te wachten
Wie weet ja hahaha... !!!! Ik weet nu van in de week ook dat mijn toekomstige buurvrouw ook bezig zijn voor een kindje (bij hun is het het 2de) en we hadden altijd gezegd samen zwanger te zijn. Zij zouden voor hun 2de gaan en wij voor ons 1ste en dan kunnen we samen thuis zijn. Zou super leuk zijn moest dat lukken! Hoe komt het dat je het zo druk hebt Rianne?
Veel over werken op het moment. Maak best veel uren op het moment. Dus dat scheelt weer Volgend weekend hele weekend visite dus dan gaat de tijd ook wel lekker snel en is het zo 4 juli. Zou leuk zijn als je jullie samen zwanger zouden zijn.
Het is hier stil! Ik heb ook een pendel voor juli en heb gister en vandaag een knalpositieve ovulatie test gehad dus goed aan de klus en hopelijk hebben de pendels gelijk
Veel plezier wonderbaby!!!! Rianne, ik zie dat je 1 dag overtijd bent....al getest?? Hier zijn de vruchtbare dagen ook alweer gepasseerd met weinig kluswerk...tis zo druk met de naderende verhuis dat er vaak de tijd niet voor is dus ik ga er niet te fel op hopen. Ik denk wel dat mijn ei vroeger was dan normaal dus we zullen zien. En anders is het voor de volgende ronde in juli misschien éh. Succes dames!!!!
Hier helaas giga ongi geworden. Maar maak deze maand nog steeds kans. Eisprong + testen kan in Juli. Dus ben benieuwd We gaan gewoon verder.
ik had ook een paar pendesl voor juli en augustus dus hoop dat t eindelijk een keer raak is verder wens ik alle meiden heel veel suc6 toe...en duimen maar
Hier nog een week wachten en dan kan ik op vakantie testen. Maar ik verlies nu al een paar dagen wat bloed... echt balen. Snap er niks van en vind het ook heel irritant. Lijkt wel of ik nu steeds om de twee weken ongesteld ben. Of misschien was het eerst een ovulatiebloeding en nu innesteling? (of inbeelding, hahahaha). Kan de 8e testen...
Dorie toch Rianne:x! Maar hopelijk krijgen de pendelaarsters alsnog gelijk in je volgende ronde. Poema dat is inderdaad wel gek, ik zou ook niet kunnen zeggen hoe het komt, ik heb dit nooit meegemaakt.
Ja, ik vind het ook heel gek. Het is nu weer veranderd in bruinverlies. En ik kan pas de 12e testen... heb me paar dagen vergist.. ;-(
@Lotte30 dat ziet er goed uit je pendels, nu wachten tot donderdag of ga je stiekem eerder testen Ik ziet nu echt op het wacht bankje met genoeg pendels voor juli. Dus hopen dat het klussen de afgelopen dagen niet voor niets is geweest Nou gezellig was het in ieder geval. 18 juli pas mijn NOD dus wachten wachten wachten en gezellig hier op ZP rond hangen hihihi
Wie weet we wachten rustig weer af, ongi is gelukkig al weer weg. Hier heb ik ook genoeg pendels voor Juli. Ze zijn leuk om te hebben wij doen maar weer ons best.
Ik ben inmiddels alweer op dag 3 van mijn ongie...dus kan nog zwanger worden in juli maar niet meer testen hellaas
Lotte30 morgen is DE dag! Heb je al niet stiekem een testje gedaan???? Als uw pendel van juli gelijk krijgt is het misschien zelfs een tweeling, waaaaw!! Ik duim voor je. Rianne, dat is snel dat je ongi gedaan is. Op naarde volgende ronde. Mushu leuk dat je er zo van genoten hebt, hihihi... het moet plezant blijven éh. Ik zie dat jij er 6 hebt voor juli, kan mbijna niet mislopen zou je denken. Ik duim voor je! Ik heb er 7 voor augustus dus dat is ook niet niks. Kimmey sommige pendelen ook op de bevruchting hoor, het is maar wat je hen gevraagd hebt. Oei Poema, de 12de pas, da's nog een weekje geduld oefenen dan.
Ja, zie mijn onderschrift: 6 pendels voor juli, onder wie Gimena, die het de vorige keer ook goed had (helaas is dit op een mk uitgelopen, maar gelijk had ze wel!). Heel hard hopen dat ze allemaal gelijk krijgen! En dat het dan helemaal goed gaat!