Pendel zegt juli 2011, wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Dreamer, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    :$Waaaaw Gesina wat tof seg!!!!!!:D Spannend meiske:D...dit MOET lukken éh, ik duim voor je hoor.

Ik heb er ondertussen 8 voor augustus....8 :p manmanman, nog nooit zoveel voor 1 maand gehad dus deze ronde niet maar de volgende ronde gaan de spetters hier eraf vliegen :D!!!
    (ik heb nr 8 er niet bij gezet want die zit hier niet op het forum)

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Waaaaw :D:D Poppemie dan wordt jou maand volgende maand :D dat MOET dan ook lukken '!! Ik ga ook voor je duimen meis!!

Er is nu weer iemand onderweg om voor me te pendelen dus misschien wel nummero 6 ;) Lets hope so :D

3. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    whoeoeoe leuk éh, zo die spanning.... Bij wie zit je nog in aanvraag?

4. hopeandfaith

Bij shirley volgens mij :) maar die zou deze ochtend gaan Pendelen dus we wachten het netjes af !!

Ja echt he tis zeker een Spanning pff..

5. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    #125 poppemie, 21 jul 2011
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
    Shirley staat bij mij ook bij het lijstje van augustus (zwanger in augustus, + test september):p.
    Ik ben al even curieus naar jouw pendel als jijzelf denk ik:p.

6. hopeandfaith

wat bedoel je daar mee :p ik snap je niet hahahah !!

7. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Heb jij Gimena al laten pendelen? Zij zit ik ook vaak goed.

8. hopeandfaith

Ja die zei januari 2012

9. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oei, dorie da's nog veel te ver af!

10. hopeandfaith

haha ja daarom heb ik haar er niet tussen gezet en hoop ik ook dat ze Ongelijk heeft :p

Vandaag de moeder van een oude vriendin gesproken ik had gevraagd of ze kon zien of ik zwanger was die is Paranormaal begaaft ze kon zich vanmiddag niet openstellen omdat ze bij me in de winkel stond maar ze zei tegen mij dat ik er niet Ver naast zat dus met andere woorden (je kan wel eens gelijk hebben) Nu vind ik het helemaal Spannend :D

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    :$:$ Waaaaah wat spannend!!!!! Oh meiske da ziet er goed uit voor je....ik krijg er zelf al de kriebeltjes van in mijne buik. Ik hoop het voor je!:D

12. hopeandfaith

haha dank je wel net weer een Pendel van Shirley Gekregen weer July een Jongen :D dat is nummero 6 hihi

13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Gesina ligt jouw test al klaar???:D Geweldig, 6 pendels, dat kan niet meer missen!!!

Ik heb gisteren nummer 9 binnen gekregen voor de ronde van eind augustus zwanger en positieve test in september:p!

14. hopeandfaith

HAHA nee mn test ligt nog niet klaar :p
    Ik heb ook nog geen Daling gehad van mijn Tempratuur hoop dat ik dat snel krijg want dan is het een innestelingsdip !!

Ik HOOP echt dat het uit komt al die pendels!!
    anders is het afgelopen met Pendels vragen voor mij,..

Nou van jou kan het ook niet meer Stuk :D heb jij ook al testers liggen voor volgende maand :)

15. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Hihihi... neen hoor, zo nu midden in de verhuis zou de mama of de schoonmama er wel eens bij uit kunnen komen en dat kan niet de bedoeling zijn:D. Ik ga er denk pas echt 1 halen als ik overtijd ben, denk ik éh...we zullen zien:p.

Ja als bij ons nu die pendels niet uitkomen, tja dan weet ik het nummer hoor;). Och, het is voor de fun éh, da houden we maar in het achterhoofd. Maar toch creëren ze een beetje hoop éh.

16. hopeandfaith

Ja dat is waar haha

Mn man zag net onder de douche bij me allemaal Blauwe aders lopen op mn onderbuik Echt raar wat dat nou weer is ??

en had net ook een test gedaan maar was Negatief
    maar ik zat ook ineens te denken dat ik 19 july sochtends 36.6 getempd had en toen zij mn man nee van je moet 2 uur door rekenen omdat je later naar bed ben gegaan dus 2 uur daarna weer getempd en was die 36.9 en die had ik ook aangehouden maar ik denk dat ik dat niet had moeten doen want dat zou wel eens mijn Innesteling geweest kunnen zijn

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    aaah dat zou wel kunnen;). Ik temp niet dus ik weet niet hoe fel hij moet zakken om een dip te zijn maar het kan goed zijn.
    Aders op je buik:(, tja op de borsten heb ik al meerdere keren gehoord maar het is dan ook bij iedereen verschillend éh:p.
    OOOOh ik vind dit zo spannend voor je! Ik heb er precies wel een goed gevoel bij. Nog andere symptomen?

18. hopeandfaith

hahah nou ben blij dat je positiefe gedachten heb bij mij :D

Ja savonds misselijk en overdags met vlagen!! en ja aders op de borsten maar had ik vorige maand ook

en mn onderbuik is opgezet en plotseling heel veel Puisten :( in mn gezicht

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ja meid ik denk zo stiekem toch een beetje dat je pendels wel eens kunne gaan uitkomen:D:D:D:p

20. hopeandfaith

Laten we het Hopen en dat jouw pendels volgende maand uit komen :D kan niet missen hea ;)

Deel Deze Pagina