Heeey ja vanochtend en zaterdag avond een Test gedaan maar Negatief dus ik weet niet of ik nou wel zwanger ben of wat en ook !! zie het niet meer zo zitten eigenlijks..
Oei, nog niet te pessimistisch worden éh, je hebt nog een 3-tal dagen tot NOD, het was misschien gewoon toch iets te vroeg om te testen. Tanden bijten en nog enkele dagen geduld oefenen denk ik. Ik denk aan je hoor!
Ik heb ook een aantal pendels voor juli (3x jongen, 1x meisje en daarnaast nog positieve test in aug die ook voor juli kan gelden). Gisteren en eergisteren heb ik een mooie positieve ovutest gehad (zie mijn album voor de nieuwsgierigen ) en we hebben de afgelopen dagen flink geklust. Dus hopelijk over ongeveer 2 weken een mooie positieve test
Nou met tempratuur zakt steeds hoor denk dat het einde verhaal is dat ik gewoon Ongie ga worden!! we wachten het maar weer af :S
Hier ongie Geworden dus betekendt dat de Pendels geen gelijk hebben gehad dus daar kan je je ook niet op vast binden Hoop voor je dat je meer geluk hebt Poppemie Ik ben hier voorlopig niet meer op de site zodra ik zwanger ben laat ik weer wat van me horen !! Succes meid
hier ook een pendel voor juli, maar heb vorige week mijn mirena laten verwijderen, kán dus niet gaan kloppen nou ja, dan gaan we voor augustus
Oh wat vind ik dit erg voor je Gesina!!! Dikke knuffel! Ik heb je nu ook gemist om nog veel sterkte toe te wensen want wij hebben 3 dagen zonder internet gezeten door de verhuis. Ik hoop dat je toch nog even komt piepen om dit te lezen.
Nou, mijn juli pendels zijn uitgekomen!! Ik ben er op vakantie achtergekomen dat we weer zwanger zijn! Maar ik had ook pendels voor februari, maart, april, mei, juni, augustus en september.... Dus tja, een keertje moet het uitkomen toch? Ik hoop dat jullie pendels ook snel uit zullen komen!!
Zijn hier nog meiden waarvan de pendel van juli is uitgekomen? Het is hier precies een beetje aan het stilvallen.
Ik heb ook een pendel liggen van Juli, maar ik wacht nog op dat ik ongie wordt of een test mag doen en dat zal a.s dinsdag zo zijn!! Ik ben benieuwd
ik had nog 2 pendels voor juli, zijn niet uitgekomen. (want ik zit aan de pil en had ik ook gezegd) babyboom,bianca2
Mijn pendel is wel uitgekomen.. Afgelopen zondag positief getest!! (Ben nu alleen heel bang dat t mis gaat) Zal wel normaal zijn