Hey meiden, ik zie net dat er nog geen topic juni-pendels is. Bij deze maak ik even de start omdat al mijn volgende pendels voor juni zijn. Laat ons al maar beginnen met hopen en duimen want ik kan wel leuk nieuws gebruiken. (wie niet éh)
Ik meld me ook graag aan! Ik heb 2 pendels voor mei maar gok zelf op juni.. Voor mei en juni heb ik alleen maar jongens doorgekregen. Dat lijkt me echt waanzinnig!! Voor ons is het ons eerste kindje inderdaad. Voorlopig dus afwachten, afwachten, afwachten...
Bij ons zal het ons eerste kindje zijn mochten we zwanger raken. Ik ben helemaal blij met mijn pendels. Nu hopen dat ze uitkomen
Jodi1981: Gezellig, nog iemand Ik merk dat veel mensen zowel een pendel/pendels hebben voor juni als voor juli, grappig Vruchtbare maanden zeker Lekker op vakantie en met de zon Nu voor iedereen hopen dat het ook echt uitkomt!!!
Ik kom me hier ook melden. Heb zelf ook een pendel voor juni van pink38 die zegt een meisje! Ben dus ontzettend benieuwd. Ook heb ik op dit moment nog 4 pendels staan voor mei waarvan 2 keer een jongen en 2 keer een meisje. Meiden, ik ga voor jullie duimen!
Hallo dames, Ik ben helemaal niet bekend met het pendel-gebeuren. Wat houdt het precies in als ik vragen mag? Sorry als het een stomme vraag is... Groetjes
Wat is pendelen? Een pendel - een vaak druppelvormig metalen, kristallen of houten voorwerp aan een draadje of kettinkje - kun je gebruiken om je (levens)vragen te beantwoorden. Je houdt de pendel vast, stelt een vraag en wacht af hoe de pendel antwoordt. Pendelen maakt direct gebruik van de wijsheid van je onderbewuste. Het antwoord komt uit jezelf; met onbewuste spierbeweginkjes stuur je de pendel. Het is dan ook een prima methode om erachter te komen wat er in je onderbewuste leeft: de dingen die je diep vanbinnen wel weet, maar waar je niet zo snel toegang toe hebt. Pendelen zou je dus kunnen zien als een brug tussen het bewuste en het onderbewuste.
Hallo, Dankje voor de uitleg. Had zelf ook al wat gegoogled. Zie laatste tijd steeds meer mensen die in hun onderschrift iets over pendel datums hebben staan. Vroeg mij gewoon af hoe ze daaraan kwamen. Wie doet dat pendelen? Ben wel nieuwsgierig wat er bij mij uit zou komen...
Je zit iig op het goede topic haha. Je moet het even in de gaten houden.. Allwoman en Alies50 geven het duidelijk aan wanneer zij pendelen. Verder durf ik je op dit moment geen namen te geven. Je kunt het beste gewoon steeds de onderwerplijst goed in de gaten houden. Succes!
Haha oke dan. Zoveel topics hier... Als iemand zin en tijd heeft om een keertje voor me te pendelen, ik zou het erg leuk vinden. Ik hou dit topic in de gaten, het staat bij mijn favorieten