Shaddix, dat had ik ook. Pas 60 dagen later had ik weer een ei. Misschien heb je 1 of 2 rondes over geslagen, dat had ik dus waarschijnlijk ook. En ik duik zometeen mijn bedje in! Welgeteld 2 uur geslapen vannacht!
-Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje -kim11, 7 juni 2011 -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje -twinny2002, 17 juni 2011, 1e kindje -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig) -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje hey meiden ik heb mezelf er ook bijgezet ik heb 2 pendels voor juni...spannend hoor hopelijk kan iedereen positief nieuws vertellen xx
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg ben gaan twijfelen. Ik ben 's nachts wel heel licht misselijk, maar verder helemaal niets. En dat kan overal van komen.
-Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje -kim11, 7 juni 2011 -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje -twinny2002, 17 juni 2011, 1e kindje -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje - Jo, 18 juni?, 1e kindje -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig) -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje Hallo allemaal, hier last van een spoorloos ei, grr. Hij is nog niet geweest en kan dus maar in juni komen en hopelijk bevrucht raken! Heb mn nod datum dus maar wat opgerekt en er een vraagteken achter gezet... xxx
Hoi dames van juni ik zit er ook nog steeds in afgelopen woensdag nog getest negatief denk zon 4 dagen over tijd nu ben heel benieuwd. En wie kan mij de vraag beantwoorden wat pendel inhoud .. liefs famke
Ik kan wel huilen, waarom weet ik niet. Ik voel me gewoon onwijs rot. Weer heel slecht geslapen, en ik geloof er gewoon niet meer in. Vraag me niet waarom, want eigenlijk baseer ik het helemaal nergens op. Ja oke: Mijn pendel reageerde heel vaag... En dat beviel me eigenlijk compleet niet.
Kim: Ach meisie toch! Knuffel... Wat vervelend dat je pendel zo raar reageerde. Ik ga voor je duimen dat je toch een mooie test gaat hebben over een tijdje!!! Vervelend die voorgevoelens he?! Heb ik ook last van, erg intuitief ingesteld en dan zo'n gevoel, dat werkt dan echt niet :S Nogmaals een knuffel voor jou!!!
awh kim kop op meis wie weet komt het gewoon goed misschien is je pendel wel van slag omdat je zwanger bent???
Bedankt voor de supersnelle lieve reacties.. Ik weet ook niet waarom, maar voel me gewoon rot: Terwijl ik er eigenlijk helemaal geen enkel recht toe heb. Vannacht gewoon weer heel slecht geslapen, 2 uurtjes geslapen: Rest van de nacht weer wakker, tot vlak voor de wekker. (dan val ik weer in slaap, met als gevolg: Zoon te laat op school, en ik te laat op mijn werk,.....) Zucht.
arg slecht slapen is zoooo vervelend weet er alles van helaas snap wel dat je je dan rot voelt hoor en wie weet zijn het toch je hormonen
Kim: Wat vervelend dat je slecht slaapt! We zullen de hormonen maar de schuld geven Wel vervelend dat je zoontje dan te laat is en jij ook Ik heb ook last van slecht slapen, echt niet kunnen slapen als je in bed ligt en er dan 's morgens niet uit kunnen komen of door de wekker heen slapen Ik ken het geval, gisteren een lesdag gemist daardoor...
Kim, vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik heb dat ook altijd, op die manier weet ik dat mijn ongi er weer aan zit te komen. Vaak ook icm misselijkheid, emotioneel etc. Eigenlijk voel ik me altijd vlak voor ongi enorm zwanger dat wordt nog wat als ik straks eens echt zwanger ben Hopelijk is het bij jou iets anders! Liefs
Ik hoop het ook, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben, waarom weet ik niet. Ik wacht maar af, meer kan ik ook niet doen.
Hallo meiden Nou ik heb weer een Pendel erbij van Kim (nog bedankt) nu dus 2 pendels voor Juni en allebij een Meisje Hoop dat ze gelijk hebben heb al paar dagen last van soort van Ongiekrampen en Veel witte afscheiding en Moe afwachten maar !! Hopen op veel roze deze maand
Maar kim11 toch, wat een rot gevoel moet dat zijn. Nog niet te hard wanhopen éh meid, voorgevoelens zeggen niet alles. Ben hier al een paar meiden tegen gekomen die er vast van overtuigd waren dat het weer niets zou zijn die maand en toch een paar dagen later het goede nieuws kwamen melden. En die pendel van je, die wil je misschien gewoon wat in spanning houden. Hou de moed erin éh!!
poppemie, bedank voor de lieve woorden het is ook wel zo,.. ik weet niet waarom ik vanmorgen-middag zo baalde,.. nu is het al 10 keer beter,. ik ben onwijs moe,. en ga zo tegelijkertijd met mijn zoon naar bed,,. hoop beter te slapen dan de afgelopen twee dagen,.. gesina, ik hoop dat de pendel uitkomt, en je straks een prachtige roze test in handen hebt!