Pendel zegt juni 2011, wie nog?

Discussie in 'Pendelen' gestart door poppemie, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee kim Dankje voor het vlugge pendelen! Nu nog even goed aanpassen in me handtekening maar kan met m'n telefoon niet kopiëren helaas want wil weer z'n mantekentje erbij :p

Ben zo benieuwd of het deze ronde lukt! Heb er wel voor deze maand! :D

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Geen probleem hoor :)

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heb net zelf ook eens geprobeerd te pendelen.. Vanalles opgezocht op internet dus eerst heel rustig gevraagd iets wat alleen ja kan antwoorden zodat ik wist wat JA was en daarna hetzelfde bij NEE

En daar kwam ook weer uit juni!

En bij een vriendin dat ze nu zwanger is en dat is ze dus dat moest al ja zijn.. Toen de vraag of het een meisje was, nee en daarna jongen, duidelijk JA!

Wat apart zeg!! :p

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou pendel voor mij dan ook even meteen :D

Nu moet ik wel zeggen, dat ik wel een week bezig was voordat het echt lukte hoor, daarvoor kreeg ik heel veel antwoorden die gewoon niet klopte. En ik voelde mijn pendel helemaal nog niet zo goed,. Nu gaat het prima, maar heeft wel even tijd gekost.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou ik denk ook dat je dit echt moet oefenen! Zeker je rust krijgen enzo.. Ach ik heb het gekeken bij je duidelijk bij nu zwanger maar ben ook niet de enige die dat denkt ;)

We zien het allemaal over (bij jou) 2 dagen en bij mij 16 dagen! Ben zo benieuwd :D we zijn druk aan de klus iig!

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Het is afwachten geblazen, maar ik hoop voor iedereen hier die een pendel in Juni heeft dat ze zwanger is. Nou ja: Eigenlijk wens ik dat voor iedereen wel op het forum hoor :)

Spannnnneeend!

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    -Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje
    -kim11, 7 juni 2011
    -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje
    -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje
    -twinny2002, 17 juni 2011, 1e kindje
    -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje
    -Jo, 18 juni?, 1e kindje
    -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig)
    -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje
    -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje

Kim11, ik vind dat je het tot nu toch nog goed volhoudt om niet te testen. Wat betreft je temperatuur is het volgens mij een beetje lastig te zeggen.. Je zou eigenlijk elke dag rond dezelfde tijd moeten temperaturen.. Maar verder vindt ik hem toch echt hoog en dat is positief! Maarre, je hebt het volgens mij ook al aardig druk met pendelen zo of niet?

Wonderbaby1, je mag mij ook wel proberen hoor ;).. Zal je zo even een pb'tje doen als je dat niet erg vind.

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    heeey kim11 nog bedankt voor je pendel heb het in mijn handtekening gezet:D hoop egt dat het of juni of juli word voor mij/ons:D en indd hoop ook voor iedereen op het forum dat ze snel zwanger mogen zijn en allemaal plakbabys zijn;) je gunt het gewoon iedereen die een wens heeft toch:p

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Anita, nou ik moet zeggen, dat ik wel de neiging krijg om te willen testen. Maar dan denk ik "ach, zeur niet zo, het is al bijna zondag.." maar ik krijg dus wel testkriebels, maar ik luister naar mijn pendel. Het pendelen gaat nog goed hoor, zijn elke dag wel wat pendels, maar ik ga niet in het pendeltopic neerzetten dat ik het echt doe, want dan zit mijn mailbox direct stampvol. Tot nu toe heb ik ongeveer maximaal 10 per dag,.

@Twinny, geen probleem hoor :) Ik hoop ook ontzettend dat de pendels van iedereen uitkomen. Nou soms,..... hoop ik helemaal niet dat mensen kinderen krijgen, maar dat is dan meer omdat je weet dat het verschrikkelijke ouders zullen zijn.. (drank, drugs, extreem losbandig/onverstandig.... ) Maar goed: Dat soort mensen komen vast niet op zo'n forum :)

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jah dat snap ik helemaal hoor:p sommige mogen egt geen ouders worden;) maar soms denk ik ook helaas kunnen zulke mensen wel per ongelijk/expres zwanger raken en mensen die heel veel liefde hebben voor zon kindje lukt het niet:( maar goed daar gaan we niet over lullen, we concentreren ons op de meiden hier op het forum en duimen allemaal voor elkaar;) duimduimduimduimduimduim:D

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    #291 poppemie, 3 jun 2011
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
    Ja wij zijn vorig jaar in mei gestart met de bouw van ons huisje:D. Toen was alles nog leuk en geweldig maar nu begint het echt wel door te wegen. Al blijft het leuk als er weer vanalles is gebeurt. Zo hebben ze 2 weken geleden het steentapijt gelegd en maandag en dinsdag zijn ze de keuken komen plaatsen en da's wel chique:D.
    Nu nog hopen dat er snel een klein hummeltje mag gaan rondkruipen:p.

Amai ik moest hier nogal bijlezen, hihihi... wat spannend hier allemaal met die bijna testertjes :). Succes meiden!!!! En hou ons hier ook niet te lang in spanning éh...

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ja idd Kim, sommige mensen gun je het echt niet! Gewoon beter voor die kindjes... Ik stuur je ook een pb. Hoop dat je er een keer tijd voor hebt.

Leuk Poppemie een nieuwe keuken. Wat voor stijltje is het?

Ik ga zo lekker een filmpje kijken met manlief. Is nu nog een stukje aan het cruisen op zijn motor. Hopelijk is hij er zo weer...

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Je hebt al een pb'tje terug hoor :)

Voor motorrijden is het echt heerlijk weer!

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wij zijn modern aan het bouwen maar een beetje apart, hihi.... zo niet het typische zwarte steen met lichte grijze ramen (ook héél mooi) maar donker bruine steen, dungemorteld en donker grijze ramen (bijna zwart).
    De keuken is in gefineerd hout (donker bruin, bijna zwart) met een wit werkblad.
    Als ik binnenkort fotootjes heb zal ik ze wel eens plaatsen :D, wil jullie mening ook wel eens horen.

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo ik heb twee pendels voor juni dus ik hoop het echt!!!!

Tot schrijvens!

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Poppemie, ik ben ook wel nieuwsgierig :)

@Naat76, succes!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank je! Ik zie dat ik wel midden in al een op gang zijnd forum ben beland ;) maar goed. Ik heb kinderwens laten pendelen en 1 andere dame en dat kwam op juni 2011! Maar ik zie heel veel meiden met pendel kinderwens voor juni.... Ik hoop maar dat t klopt....!

Doeg!!!

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @kim11: erg benieuwd of bij jou juni ook echt zo is. Wat heb jij vaak juni!!! :)

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja dat was mij ook al opgevallen :)

Zondag ga ik een testje wagen.

Als je wilt kan ik wel even voor je pendelen? Heb hem hier naast me liggen, dus als je even pb stuurt...

20. jo1984

jo1984 Niet meer actief

En laat dat nou altijd de mensen zijn die zomaar *oeps* zwanger zijn! GRRRRR niet eerlijk :'(

Deel Deze Pagina