vast heel vaak is er dan toch 1 uitgekomen? ik heb me niet vaak laten pendelen heb er wel veel gevraagt maar je krijgt niet altijd antwoord.. heb nu in totaal 4 pendels 1 van een kennis die zei april en de rest staat in mn handtekening geloof er niet egt in maar vind het wel leuk, en ben veel te nieuwsgierig om me niet te laten pendelen haha
He balen Kim! Allwomen heeft via hyves laatst nog voor me gepended. Volgens allwomen hanna gimena en kim zou het nu raak kunnen zijn!
Ik hoop het voor je Char! Ik ga gewoon morgen weer een testje doen, maar op de vraag of ik zwanger ben, zegt mijn pendel nu opeens nee... Zou mijn gevoel dan toch goed zijn geweest?..
of reageert je pendel op je gevoel? geen bloed geeft moed, wacht gewoon nog een paar daagjes en test dan weer! voor nod zijn er heel veel die negatief testen en toch zwanger zijn, de een maakt meer hcg aan dan de ander! Ik zou pas testen als ik toch echt minimaal 1 á 2 dagen overtijd zou zijn Liefs
psssst meiden ik pendel zo nu en dan idd via mijn hyves ,het ligt er een beetje aan hoe druk ik ben met het geven van een reading ed. Pendelen bij mij geeft niet per definitie meer "slagingskans" hoor Ik gebruik hem als hulpmiddel omdat ik op zwangerschapsgebied niet vaak wat doorkrijg..is mijn straatje niet als het niet te druk is doe ik ze dus tussendoor groetjes Esther
hahah ja dat hoor ik ook veel maar ik ken het aantal procent niet Ik mag mijn hyves hier niet neerzetten dus je mag me wel een pb sturen? geef ik de link..kan niet beloven wanneer,ligt er dus aan hoe druk het is.
Soms kan je gevoel je heel veel vertellen,maar je angst kan het ook overheersen natuurlijk! Zo Jo jij hebt veel pendels voor juni! Ik hoop het dat die van allwomen uitkomen!!!!!
He kim11 zie mijn Pb.. Balen meis ik zou gewoon afwachten ik heb gisteren ook een test gedaan en die was ook Negatief!!.. Dus ik denk nu ook bij me zelf van is het Ontpillen of toch Zwanger??.. maar ik heb pas 9 Juni mijn NOD en dat kan ook nog een week langer zijn omdat ik vorige maand een week eerder mijn Ongie had !! Dus ik wacht het wel af en zou ik wel zwanger zijn dan heb ik waarscheinlijk te vroeg Getest!!
Kim echt balen van die test had vandaag toch echt gehoopt. Hier is mijn temp ook gezakt van 37.3 naar 37.1