Meiden! Er staat nu een vaag streepje op mijn test van vanmorgen!! Wie heeft dat weleens gehad? Het is een test van zwanger&kids.. Oh de zenuwen gieren nu wel door mijn lijf!
Ik kan de kabel van de camera niet vinden.. Het lukt me niet nog een keer om een foto te maken waar je hem op kan zien Ik puzzle nog even verder....
ik heb net van t andere merk nog en dipsticktestje gedaan, maar die blijft omowit.. Ik heb meteen maar even bij zwangerenkids nog wat testjes besteld, hoop dat ze morgen binnen zijn. Er staat echt een heel vaag streepje.. Hoef hem niet in het licht te houden, maar met de camera is het heel moeilijk om hem erop te krijgen..
Nu zie ik hem ook niet super nu hij hier op het scherm staat via de website... Maar met wat moeite....
Nou eerst nog even een knaltest,.. deze is te vaag, en misschien wel een indroger.. Ik wacht nog even af, maar kan wel gillen van spanning!! Ik wil bijna een gat in de lucht springen, maar moet nog even wachten.
Ik heb sinds vandaag lichte krampen, denk dat het morgen wel zal komen. Die krampen zijn echt vervelend
balen Ik hoop dan maar, dat het snel voorbij is voor je, en je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen
Ik hoop dat de testen van zwanger en kids morgen binnen komen.. En morgenmiddag meteen ook maar een testje halen bij de kruidvat! Jeetje wat spannend zeg.
wat weer een ellende kim11 dat omo wit !!! hier vanochtend met afvegen wat bloedverlies zouden de duiveltjes toch nog komen dan ik weet het niet meer ben benieuwd of het bloeden doorzet... baal weer als een stekker maar denk jij net zo als mij baalt KIM11 beide al zolang wachten op de duivels of een extra streepje word er niet goed van. liefs famke
Kim ik ben geen goede tuurder denk ik.. zie hem niet namelijk Maar als je hem zelf iig maar ziet, ik ga voor je duimen!
gefeliciteerd benieuwd of het geslacht ook klopt maar dat duurt nog even hopelijk komen er meer pendels uit @kim: ik zie ook een streepje, hopelijk morgen een knaller