Ook ik heb een aantal pendels voor juni. Hoop alleen wel dat het toch iets eerder raak is, wacht alweer zo lang!!
Hallo Dames, Mag ik me hier ook aansluiten. Ik heb 2 en een halve pendel voor Juni, 2x een jongen en een halve keer een meisje (andere helft staat bij Mei) Liefs
Tis Alies05, voordat mensen de verkeerde mensen gaan zoeken. Hier vind je een lijst van mensen die pendelen en in de topics zelf zie je mensen die pendelen. http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html Ik pendel idd alleen op de door mij aangegeven tijdstippen, om niet helemaal onder de aanvragen bedolven te raken.
En waar wordt dit aangegeven? Is hier een speciaal topic voor? Of gewoon even een prive berichtje sturen??
Thx! Ik kan maar 1 persoon aanklikken, de andere krijg ik een foutmelding en kom ik op het hoofdscherm van deze pagina uit... Dus heb Gimena een priveberichtje gestuurd. Mochten er andere dames zijn die een keertje willen pendelen voor me, heel graag!
dan moet je via ZOEKEN rechts bovenin op naam zoeken en dan een pb sturen. Zelf in een topic een pendelaanvraag indienen zal niet helpen. Je zult echt de personen zelf een berichtje moeten sturen. En allwoman en ik pendelen alleen wanneer wij het aangeven.
Zojuist nog een pendel die juni meisje zegt!! aargghh ik vind het wel spannend hoor!! hopelijk klopt het *fingers crossed*
hallo allemaal, hier ook een pendel voor juni en voor juli ben benieuwd, opzich zou het kunnen kloppen aangezien ik lange cyclussen heb morgen zit ik alweer op dag 30
Hier ook 2 pendels die juni aan hebben gegeven. En allebei een meisje.... Vorige pendel was april, helaas niet uitgekomen. Nu hopen dat ze wel uitkomen!!
hoi hoi, ook ik mag me hier aansluiten. heb net me 2e pendel voor juni gehad en allemaal een meisje. ik hoop het we hebben begin februari een mk gehad en dat was onze eerste. ik duim voor jullie. groetjes susanne
Het begint hier inderdaad een gezellige bende te worden jonie2. Welkom meiden! @lilsuz: laat ons hopen dat ze mogen uitkomen.... Ik heb er ook al een paar gehad voor maart en april, vooral in maart had ik er veel (wel 6) en toch. Maar ik heb een voorgevoel dat de deze veel beter zijn
Hier ook pendels voor juni! ik had bij mijn zoontje 6 pendels en die waren dus allemaal uitgekomen! Dus ben benieuwd!
Amai naadje, jij hebt echt wel heel lange cyclussen. Jouw geduld wordt nogal op de proef gesteld seg. Hopelijk is het snel raak voor jullie. Ik zie dat je op 21/04 een afspraak had bij de gene, was dat omwille van de lange cyclussen?