test heeft een streepje, maar is nog veel lichter als die andere, onmogelijk op de foto te krijgen,.. dus morgen weer testen
Ik heb vandaag ook even ovutest gedaan, net nieuwe binnen gekregen van 123ovutesten.nl/babyboomshop.nl en foto van gemaakt (staat in mijn album). Volgens mij gaat het al de goede kant uit, dus op naar een echte streep
Kim streep is streep zeggen ze He dus morgen idd weer of anders overmorgen! Hopelijk knalt hij er dan vanaf!!
Kim, je laat ons wel in spanning hoor. Hier net weer een ovutestje gedaan en helaas weer negatief .. Waar is m'n ei nou??? We wachten maar gewoon geduldig af! Fijne avond nog!
@ Poppemie Ik heb idd ook 2 voor Juni maar heb er nu ook 2 voor july Dus we wachten wel af Het komt wanneer het Komt !! @ Kim oeefff wat spannend zeg Hoop op een Dikke streep als je weer gaat Testen!
kim je houd het wel spannend zeg.. pff moet vervelend voor je zijn dat je niet weet waar je aan toe bent. toen ik 12 dagen overtijd was had ik ook al een aantal testen gedaan maar nooit een streepje / +je gehad dus ik twijfelde niet wist alleen niet wanneer die ongi nou kwam is er hier trouwens iemand die multivitamine van etos slikt? voor als je zwanger wilt worden?
@ Kim Zet je niet vast aan de Pendels! Nu wordt je alleen maar Onzeker ervan. Je ziet vanzelf wel wat er komt Succes meid
@kim11 ik dacht ik kom hier nog eens kijken (na jouw pendel voor mij voor juli ben ik niet meer geweest). Ik zag dat je streepjes weg waren? Wat raar.. Maar nu heb je er weer een gevonden Ik hoop voor je dat deze streep blijft en steeds duidelijker wordt! Zal voor je duimen!
O ja, was nog vergeten te zeggen dat ik weer een nieuwe pendel heb ontvangen van Allwoman.. Hij zegt alleen augustus.. Hopen dat deze niet juist is. Kim, zou je misschien ook voor mij kunnen kijken met je pendel wanneer mijn ei springt?? Of kan dat niet.. Hoop wel dat je pendel nog steeds juni aangeeft.. Wat kun je jezelf af en toe toch gek maken eej! Maar een miskraam Kim, dat is toch wel even schrikken als je zo'n pendel krijgt lijkt me..
Ik hoorde dat de Pendels van allwoman bijna elke keer uitkomen! ze heeft mij Vanochtend ook Gependeld! ze zei July dit jaar van een Meisje Ik hoop voor jou natuurlijk dat je eerder zwanger bent !!.. @ Kim wat geeft je eigen Pendel aan ??
Ik zou dus nooit pendelen voor vragen of iemand een miskraam krijgt of hoe een zwangerschap verloopt. Ik heb af en toe zulke aanvragen, maar deze pendel ik niet. Onbewust kan de uitslag degene die het vraagt toch aangrijpen ook al kan een pendel er naast zitten. Het is iets wat de natuur beslist als het al niet goed zat met het vruchtje. En voor jezelf pendelen zou ik ook nooit doen. Je beïnvloed 'm toch.
@ Alies Ja vind ik ook!! Je kan zo erg iemand laten schrikken en onzeker maken erdoor terwijl er misschien niks aan de hand is!! De pendel kan het altijd Fout hebben maar ook Goed Ik vind het leuk om een beetje bij te houden wanneer ik zwanger zou zijn volgens de Pendels maar ik hou me er niet aan vast! zoals je zegt de Natuur doet het zelf dus het komt wanneer het komt en het gebeurdt als het gebeuren moet!
Ik heb vanavond voor het avondeten een ovutestje gedaan en een foto ervan staat in mijn album. Wat vinden jullie ervan? Op een ander topic namelijk verschillende antwoorden gekregen, vandaar...
Alies en Gesina, ik sluit me bij jullie aan. Zou dat zelf niet graag willen weten als het zo zou zijn. Kan me voorstellen dat iemand hierdoor van slag raakt!
Precies. En stel je hebt een zwangerschap ervoor een miskraam gehad en je bent weer zwanger en de pendel zou zeggen dat het nu weer zou gebeuren. Nou reken er maar op dat diegene onbewust er wel mee zit. En juist daarvan krijg je stress, en stress kan er ook voor zorgen dat het misgaat. En als het toch goed blijk te gaan, dan voel je je als pendelaar weer slecht omdat je foute informatie hebt gegeven. Want je hebt diegene tot het punt dat zij bevestiging heeft gehad dat het allemaal prima in orde is wel een tijd in de stress laten zitten. Gewoon voor de fun maand en geslacht pendelen brengt minder stress met zich mee dan echt dieper proberen te gaan pendelen.