Pendel zegt juni 2011, wie nog?

Discussie in 'Pendelen' gestart door poppemie, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Anders schuif je de echoscopist toch een briefje toe terwijl je man even niet oplet :)

Zodat hij het "perongeluk" zou zeggen,..

Haha, gemeen ben ik he

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hahaha zoiets als het is een jongetje willen jullie heb geslacht weten?:p

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hahaha :D

nee kan me mond niet houden en weet dan zeker dat ik me mond voorbij praat...

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou als hij het per ongeluk hardop zegt, dan hoef je je mond natuurlijk ook niet te houden :p

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dat is wel weer een voordeel:p

weet je waar ik ook heeeeeel stiekem aan heb zitten denken, om naar echo bureau te gaan voor geslachts echo, kan dit alleen niet doen omdat ik zeker weten me mond voorbij praat;)

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja maar ik snap het niet zo goed,.. Jij bent net zoveel ouder van dat kindje als je man. Misschien eigenlijk nog wel meer momenteel,. Waarom mag je het niet weten omdat hij het niet wilt?

Jullie hebben een andere mening dan elkaar, waarom zou je je moeten neerleggen bij zijn mening? Als ik jou was zou ik mij daar niets van aantrekken, als jij het wilt weten, gewoon een echo laten maken. En als je je dan voorbij praat, tjah hij kan toch ook net doen alsof hij het niet hoort..

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als je dan bijvoorbeeld iets zegt wat met het geslacht te maken heb, ga je daarna gewoon over op de andere mogelijkheid, hij zal er gek van worden, en toch graag willen weten, en jij moet dan gewoon niks zeggen, en hem in het ongewisse laten.

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    als je per ongelijk je mond voorbij praat gewoon zeggen oh dat weet ik niet cker maar das een voorgevoel ofzo:p

persoonlijk zou ik het wel willen weten, doet vriendlief zn oren maar dicht ofzo:p maar denk als het zover is hier dat hij het ook wel wil weten;)

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Inderdaad!

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou meiden, hier weer helemaal happy! Net een ovutestje gedaan en ze toch echt 2 streepjes :D!!

Wat betreft het wel of niet willen weten van het geslacht.. Wij willen dat als het ons is gegund gelukkig allebei graag weten maar wel voor ons houden..

Maar ik denk wel als één van beide het niet wilt weten dat je dat van diegene moet respecteren en het dan dus ook spannend houdt tot aan de bevalling.. Ben zelf van mening dat je het of allebei moet willen weten of allebei niet!

Dus wolfje, zou zeggen of haal hem over! Of leg je erbij neer ;).. Maar misschien als ze bij de echo vragen of jullie het willen weten en je hem heeeel lief aankijkt hij dan toch om is..

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita dan hebben we dezelfde missie vanavond ;)

Wij willen het geslacht allebei wel weten en zouden het ook gewoon vertellen, kunnen toch onze mond niet houden en ach als wij het weten mag de rest het ook wel weten! Zou anders nooit echt samen met mn moeder kunnen shoppen ofzo of het kamertje laten zien.

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dat zou natuurlijk ook kunnen,.

Hey Anita, have fun met 't klussen!

13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Hey Kim wat kan jij er de spanning in houden! pfffff... :D
    Heb je nog wat testjes over?

Wolfje ik denk dat wij het ook wel zouden willen weten, ik ben veel te curieus van aard;). Maar het is inderdaad moeilijk als je hierover beide een verschillende mening hebt. Ik denk toch ook dat als mijn ventje het echt echt echt niet wil weten, ik het ook niet moet weten want dan kan ik net zoals jij mijn mond toch niet houden. Tja, dat is nu een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. In ieder geval, spannend is het altijd:D!

Sasjuh en Antita, veel klusplezier meiden, ziek of niet ziek ;) Hahahah....

14. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Alies je hebt helemaal gelijk :)

Ik heb net weer een Pendel erbij gekregen voor Augustus!

Heb nu al de hele dag behoorlijk wat Krampen in mn buik denk dat mijn Ongie in aantocht is !!

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Poppemie,..

Ik baal als een stekker,.. Urine was super waterig, en geen posi testjes net..

Ik heb geprobeerd om die kruidvat test van vanmorgen op de foto te krijgen, maar lukt niet echt :(

Ik ga slapen, en morgenochtend weer proberen, ik voel me helemaal niet lekker.

16. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wat rot Kim!:x
    Het is precies een twijfelgeval bij jouw:(. Wanneer is eigenlijk je NOD?

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Vandaag of morgen...

Hangt er een beetje vanaf hoe je rekent.

Ik heb echt last van mijn buik, alsof er een opgeblazen ballon in zit, het doet gewoon zeer...

18. hopeandfaith

@ Kim Balen meis Probeer Morgenochtend eens te doen met Ochtendurine!!..

Slaap lekker

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, dat zal ik doen, maar ik geloof er weinig nog in, ik liet de test zien aan een vriendin van mij, en die was helemaal blij, en riep "nou wedden dat je zwanger bent, dat is een streep hoor!!"

Maar nu, omowit.. :(

En onwijze pijn in mijn buik.. Alsof er een ballon in zit met lucht,. helemaal opgeblazen. Voel me helemaal niet lekker, hoofdpijn, en gewoon ziek.

:(

20. hopeandfaith

Probeer gewoon rustig te blijven en niet te veel te Stressen!!

Probeer het morgen ochtend gewoon nog even en anders ga je langs de HA dan laat je daar een zwangerschaptest doen!! dan weet je het teminste zeker !!

Sterkte en beterschap

Deel Deze Pagina