Ja ik heb haar vanmiddag al een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen,. Ik ga gewoon slapen, en ik zie het morgen wel weer... Tot morgen dames..
Slaap lekker Kim! Een goede nachtrust zal je goed doen, anders loop je toch maar te piekeren en dat is nergens goed voor. Veel succes morgen, knufje...
thx meiden Heel lief van jullie... Slaap nog niet hoor, maar ben onderweg.. Dat duurt altijd even... Nog even wat mailtjes sturen,.. nog even voor een paar dames pendelen... en dan ga ik slapen...
Nou heb vanmiddag )2 dagen voor nod) getest maar helaas omo wit We wachten maar af....en dat duurt zo lang. ik hou jullie op de hoogte!
Oe, misschien toch nog net een beetje te vroeg. Ik duim voor je dat hij over enkele dagen een knaller zal zijn!
hier nu al 3 dagen flink ongi en eigenlijk wel beetje opgelucht nadat 23 maart men laatste menstruatie was dus heb de banner maar aangepast denk dat ik zaterdag begin met ovu testen.. en kim hopen op morgen ochtend een super test he!! duim voor je liefs famke
@kim11 Als het aan mij ligt dan was het al zeker, maar helaas kan ik niet meer doen dan afwachten... en dat duurt zo lang. Maar zegt jouw pendel nog steeds dat ik nu zwanger ben ?
Moet je even nog een pm sturen,.. dan doe ik het even,.. @Famke: Ik hoop het ook, maar denk het niet. Had vanmorgen een licht streepje op de kruidvat test, maar vanavond was hij wit.. Ook de zwanger en kids was wit..
Twinny, ik heb net de foto's geplaatst in het vage testjes topic.. daar zien de meiden hem toch wel.. ik dacht dat de foto's te slecht waren..
Je ziet echt wel een 2e streep hoor Kim Ik ga hier gigantisch voor je duimen dat je snel een knaptest zal krijgen!
Ik hoop het zo!! heb 2 dagen geleden gedroomd dat ik pijnloos bevallen was van een dochten hihi, was zo levensecht en zo mooi! En afgelopen zondag hadden mijn man en ik het over iemand die zwanger was, hij vroeg aan mij; wanneer is zij uitgerekend en ik wilde zeggen: 4 weken eerder dan ik! zomaar uit het niets kwam dat bijna uit mijn mond, kon het nog net inslikken... Zouden dat dan toch tekens zijn???
Hoi meiden! Ik heb ook een pendel voor juni! voel me wel anders dan anders moet ik zeggen. ik duim voor ons allemaal!!! Groetjes Jamie