hey meiden @poppemie ik ben inderdaad naar de gyn geweest voor mijn cyclussen we hebben afgesproken om het nog even aan te kijken tot na de zomervakentie, als mijn cyclussen dan nog niet verbeterd zijn dan ga ik mmm in dus het is erg lastig allemaal we hebben wel een taak meegekregen en dat is minimaal 3x in de week de bloementjes buiten zetten en gaat ons erg goed af
Hoi Naadje, lastig die lange cyclussen. Weet je wel een beetje wanneer je ei is? Heb ook twee pendels voor mei, en ook nog 2 voor april dus zit nog even in spanning...
Hallo, Ik kom me ook melden voor de junipendels Heb twee pendels voor juni staan een jongen en een meiske! Het zou wel fijn zijn, want we zijn nu al een poos bezig... Groetjes
Ik heb er inmiddels 3 voor juni en allemaal meisjes. Ik hoop zoooo dat het uitgaat komen. Denk dat mei niets meer gaat worden, zit op dag 17 nu en nog geen eitjes aan het rijpen helaas!
He meiden, Zal me hier ook even melden, heb 1 pendel voor juni een jongen... heb er 3 voor mei 2x een jongen en 1 voor juli.... Dus nu even afwachten wat het gaat worden! Succes allemaal! liefs Char
Hier ook 2 keer een pendel voor juni 2011 en twee keer een meisje!! toch leuk om te zien bij hoeveel het gaat uitkomen, spannend.... succes allemaal
Amai meid....hopelijk hebben ze allemaal groooooot gelijk!!!! Straf éh dat ze zo hetzelfde kunnen uitkomen.
Ja erg grappig! Zou ook erg fijn zijn, want we zijn al best een poos bezig om zwanger te raken... ennuh juni zijn we al bijna
Hey Dames, Ik heb net ook weer een pendel voor juni erbij gekregen, heb er nu 3,5. Alleen nu een meisje. Ben erg benieuwd en hoop dat het klopt Liefs Lotte
Ik heb net weer een PB gestuurd, dus ik hoop binnenkort weer een pendel erbij te krijgen (hopelijk ook op juni of juli 2011 aangezien ik die maanden al heb staan ).
Mijn pendels schuiven op naar volgend jaar.... Ik hoop alsnog vroeger zwanger te raken hoor. Wij zouden volegens de pendel er in juli/augustus echt voor gaan en dan zitten wij ook net in ons nieuw huisje dus dat is leuk nieuws. Alleen volgens de pendel zou het dan pas in april 2012 raak zijn maar hij gaf wel aan dat het veel sneller kan maar alles afhangt van mijn ventje zijne psychologie. Hij heeft nogal bang dat hij geen goede vader gaat zijn maar die vrees zit er bij meer mannen in hoor ik zo dus hopelijk is hij er snel van verlost. In totaal zouden er zeker 2 komen en misschien zelfs 3! Dus effe geduld en alles komt goe. (we blijve ma positief éh)
Ik heb ook een deel pendels aangevraagd. Vind het wel lastig, waarschijnlijk heb ik ook dames een berichtje gestuurd die niet meer pendelen... Ik heb 1 pendel binnen voor juni, een jongen. En 1 voor augustus, een meisje. Ben benieuwd. Zou heel fijn zijn als een van deze uit zou mogen komen.
Mijn pendels schuiven ook steeds verder op.. Ik ben van mei naar november gegaan. Maar dat maakt niet uit. Dan ben ik een jaar Mirena vrij dus dat zou prima kunnen. Ik krijg ook veel als extra informatie dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Juni zou een goede maand zijn omdat we dan op vakantie zijn tijdens mijn ei. Ik hoop dat ze gelijk krijgen!!
Heb er ook een pendel bij voor oktober. Vind ik wel erg lang duren hoor. Hoop dat het eerder raak zal zijn voor ons allemaal!!