Sorry ik ben nieuw hier... Dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt... Maar is er iemand die tijd en zin heeft om voor mij te pendelen... Ik ben nog niet zwanger wel al 6 maanden bezig... Liefs spikkelbuik
Char gefeli! Hier nog druk aan het klussen de hele week, weet niet of mn eitje al gesprongen is. Ovutest was net nog wel positief dus.. Spannend!
Char, GEFELICITEERD! Kim, wat vreemd dat je misselijk bent, dan weer veel bloed en dan weer helemaal niet ..
Hahaha... ja dat is ook zo Daarmee dat ik het er ook even bij zet dat het waarschijnlijk niets is. Maar ik vond het alleen gek dat ik daar anders wel tegen kon en nu totaal niet. Merci voor het duimen!
@mira85 kan het zijn in het topic gestopt met de pil in december? want daar zit ik ook veel te kletsen het is iedergeval spannend voor ons beiden haha allebei precies het zelfde een eisprong en kunnen testen ga je eerder testen of niet? @char1983 gefeliciteerd meid!
kim hopelijk heb je geen buikpijn ofzo en kunnen jullie weer verder.. wel balen he zoiets! ik heb voor mijn zoontje een MK gehad, had toen een echo met 6 weken en paar dagen en toen zeiden ze al je bent minder ver enzo en ze zagen niet veel.. steeds vreemde buikpijn en steeds bruin verlies.. zo rond 8 weken echt ontzettende buikpijn en toen weer echo en toen was het dus slecht, had zelf al zo'n idee maar snap niet dat ze dat niet bij die eerste echo zeiden toen. maar gelukkig toch een gezonde zoon nu en hopelijk snel een broertje of zusje voor hem! (vind brusje zo stom klinken) hij is nu 10 maanden dus als het nu raak zou zijn zou het 18,5 mnd schelen.. ben benieuwd!
jeetje wat naar wonderbaby, ik hoop dat de pendels gelijk hebben ik merk dat het me overdag niets doet, en dat ik 's avonds echt 90 graden omsla. Eigenlijk kan ik er heel verdrietig over zijn, terwijl ik ook weet dat als ik niet getest had, dat ik waarschijnlijk niet eens gemerkt had.
bij mij 2 keer gependeld voor juni 2011 ben bijna overtijd hanna1974: juni 2011 jongen alies05: juni 2011 meisje
@ Char van harte Meid het zal heus wel zo Zijn hoor @ Kim Ja dat is waar ik kan nog in Juni Zwanger worden
Kim 't is inderdaad zo dat als je niet eerder getest had, dat je het misschien nooit geweten had maar langs de andere kant heb je op die manier wel je ei gevonden en rust gevonden in die lange cyclus van je. Dus je mag er wel eens droevig over zijn hoor. Ik denk dat dit heel normaal is.
kim; daarom wordt er ook aangeraden om echt pas te testen naar nod... maar goed, maakt je verdriet op dit moment niet minder! char; gefeliciteerd! all; duim voor jullie!
Hoi Dames, Ben zo ongeduldig kan niet wachten tot mijn NOD! Hoe is het bij jullie al goed nieuws voor juni?
Hallo, Voor mij zijn de pendels niet uitgekomen:x Had nl gevraagd om de test te pendelen, en niet de bevruchting. Op naar Juli. Liefs
pfff dus bale kim11 we zitten weer aardig gelijk!! mijn menstruatie was keurig 6 dagen en heb me maar gewoon op 28 dagen gezet.... er zaten ongeveer 3 weken tussen dat het follikel is gezien en de menstruatie! heb al wel heel wat ovutestjes ingeslagen..aankomende woensdag na men dochter in Zeeland die gaat trouwen dus dan een paar daagjes niet online.. ff heerlijk genieten en ben er ook op men vruchtbaarste dag dus wie weet is de zeelucht ergens goed voor!! alle dames we geven de moed niet op he !! liefs famke
Kim, hoe is het nu met je? voel je je al wat beter? En dat je je af en toe verdrietig voelt is niet meer dan normaal lijkt me. Lotte, balen meid! Knuf
-Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje -kim11, 7 juni 2011 -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje -char1983, 14 juni 2011 ZWANGER -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje -twinny2002, 17 juni 2011, 1e kindje -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje - Jo, 18 juni?, 1e kindje -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig) -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje -Jonie2, 1 juli, 2e kindje Roze=ZWANGER --- rood=Ongi --- oranje=MK Ik heb nog even ons lijstje naar voor gehaald. Ben even het overzicht kwijt