Pendel zegt juni 2011, wie nog?

Discussie in 'Pendelen' gestart door poppemie, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hahaha jha snap het hoor vind het ook iedere keer spannend:)
    weet niet of ik erg blij ben met zon korte cyclus:p heb wel meer kansen haha maar als ik telkens een cyclus heb van 15 dagen ofzo dan ben ik 2x in 1 maand ongi dat vind ik egt niet vet:p heb zon hekel aan ongi en nu ik zwanger wil worden nog meer hekel eraan

2. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ja snap ik hoor, dat is het negatieve eraan éh. Maar goed het positieve is dat je weer snel terug kans maakt, dus hop hop hop!!!!:D:D:D

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hahaha ga mn best weer doen he:) en vriendje natuurlijk ook:p die heb geen keus die moet wel hahahah(A)

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Twinny ik zou niet blij zijn met zulke korte cyclussen hoor! In een cyclus van 15 dgn kan je nooit een goede eisprong met goede lf hebben namelijk.. Zou het in de gaten houden en als je cyclussen zo kort blijven toch naar de HA gaan.
    Wil je niet bang maken, maar het is niet goed!

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    sasjuh ik weet het:) maar mijn LF is meestal tussen 9 en 11 dagen dus ik vind dat niet extreem kort;) maar vriend en ik hebben besloten om het nog een tijdje (paar maandjes) te proberen en dan eventueel te tempen en ovu testjes en mocht mn cyclus extreem kort blijven zoals 14 of 16 dagen dan ga ik toch is met je ha kletsen;)

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Maar als je een cyclus hebt van 15 dgn en je lf is zeg maar 10.. dan heeft het eitje nooit tijd genoeg gehad om te rijpen! Je gebruikt nu dus geen ovutesten of temp? Want hoe weet je dan dat je wel een eisprong hebt?

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, vandaag een ZW-test gedaan, op aanraden van een aantal mensen, omdat mijn ovutest 6 juni maar nu ook 14 juni donker was. Op de test is naar mijn idee niks te zien. Ik zou dan ook nog 6 dagen voor NOD zijn. Een foto van de test staat in mijn album. Dus ik ga maar door met ovutesten en ik hou mijn NOD van 21 juni gewoon aan, we zien we wat er gebeurd.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    -Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje
    -kim11, 7 juni 2011
    -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje
    -char1983, 14 juni 2011 ZWANGER
    -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje
    -twinny2002, 2 juli 2011, 1e kindje
    -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje
    - Jo, 18 juni?, 1e kindje
    -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig)
    -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje
    -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje
    -Jonie2, 1 juli, 2e kindje

Roze=ZWANGER :D --- rood=Ongi --- oranje=MK:(
    ---------------------------------------------------------------------------------

geen veranderingen meer? je moet jezelf wel aanpassen in het rijtje :p

9. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hoi Dames,

Hoe is het hier?

Ik ben helaas vorige week donderdag ongesteld geworden, wel een hele vreemd menstuatie vond ik. Nu donderdag oud bloed, 's nachts veel helder rood bloed, vrijdag bijna niks, 's nachts veel helder rood bloed, zaterdag overdag en 's nachts weer bijna niks en zondag nog een paar druppels helder rood bloed en maandag wat oud bloed... Normaal heb ik altijd echt 3 dagen hevige bloeding vreemd.. Ik ga er vanuit dat ik gewoon mijn menstruatie heb gehad, maar vind het toch vreemd.

Op naar de volgende ronde :)

Groetjes

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Alaye: Vreemd idd, maar op naar de volgende ronde met een mooie baby ;)

Hier net weer een ovutestje gedaan en die is volgens mij donkerder dan die van gisteren (foto staat weer in album). Daarna nog digitale CB ovutest gedaan, maar nog niet de piek volgens deze test. Ik heb weer wat hoop gekregen :D

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Alaye balen meid, ongesteld worden terwijl je voor een babytje gaat is altijd klote (sorry)
    Maar vol goede moed de volgende ronde in ;)

Mira het blijft nog steeds spannend ik ben erg benieuwd over 6 dagen ;), ik hoop het heel erg voor je meid.

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Baby boom: Ik verwacht dat ik niet zwanger ben, dus ga uit van een naderende eisprong en dat de eerste testen op 6 juni een verkeerde was waarbij het ei niet gesprongen is. Morgen weer meer testen ;)

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ok ;)

Nou kan me wel voorstellen dat je blij bent dat er een eisprong aan zit te komen zie net hoeveel dagen je al wacht :(, dat is niet niks.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Baby boom: Haha, ja. Lange ontpilronde van 125 dagen en vandaag is dag 67 alweer... Daarom dat ik ook wat onzeker ben over mijn testen, ik heb al zoveel testen gedaan en steeds van die rotte lichte strepen en nu opeens donkere strepen. Met als gevolg dat ik het allemaal een beetje raar vind. Komt goed :D

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mira heb je die CB met dezelfde urine als die van de dipstick gedaan? Raar dat ie nog geen smiley geeft want vind je dipstick wel positief. Die van 6 juni vind ik niet positief..
    Balen zeg die lange cyclus, weet er zelf alles van! Nu 1e ronde Clomid en eisprong op dag 14 dus ben helemaal blij!

16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ja komt zeker goed, het is gewoon of je ei die naderd of zwanger allebei zijn goed toch.
    Het 1 natuurlijk beter dan het ander :D.
    God dank voor de ovu testjes :D

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Sasjuh: Ja, met dezelfde urine. Eerst de dipstick gedaan en daarna de CB digitaal. Ik denk dat hij morgen wel positief zal zijn dus we klussen vanavond vast en dan morgen nog ene positieve test en dan op naar een echte NOD. Heb hem nu op aanstaande dinsdag staan, maar die kan dan niet goed zijn.

18. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik hou je op de hoogte hoor, begint spannend te worden éh;). Maar moesten ze nu vandaag of morgen doorkomen dan heb ik in juni nog een kans want jij pendelde zwanger in juni dus....:p

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    omdat ik dat voel (denk ik)..:p

20. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @Mira wat zegt je testje vandaag?:D

@twinny, ja ik denk ook dat ik mijn ei altijd voel al voelde ik er deze maand precies geen en had ook geen vruchtbaar slijm dus misschien zelfs geen ei voor mij deze maand. Ga jij binnen een paar maanden wel overschakelen op ovulatietestjes?

Hier toch nog steeds niets, al had ik gisteren het gevoel dat ze er door gingen komen, rommelende darmen pffff... Maar toch niets vandaag dus nog even afwachten. Vind het alleen raar dat ik heel de dag misselijk ben als ik te lang wacht om iets te eten en aders die erdoor komen op mijn borsten (van boven tot aan mijn tepelhof) en ze doen ook af en toe pijn (soms steken en soms zo'n pijn als een blauwplek als ik eraan kom). ' t Zal wel inbeelding zijn zeker:(:(.

Deel Deze Pagina