hey meiden, mijn pendels zeggen 3x juni en 3x juli en heb men ms gehad veel te vroeg en maar 1,5 dag en nu heb ik 2 dagen pijn in onderbuik en rug en eergistere hoofdpijn, juist ovutest gedaan en die was zo goed als positief want durfde nog geen zwangerschapstest doen dus dacht ik doe een ovutje.. nu weet ik het helemaal niet meer.. mss hebben men pendels van juni gelijk! of misschien maak ik me gewoon gek, pff!
Hey meiden hier toch de eerste tekenen van ongi, nog steeds enkel een klein beetje bruin maar goed, dat kan bij mij zo een dag aanhouden en dan pas doorzetten dus ik ga deze namiddag geen testjes halen want het zal wel niets zijn. Dus jonie, bedankt voor het vragen maar het testen is niet nodig vrees ik . Of ik nu nog in juni een 2de kans ga hebben weet ik niet zo goed, het zal er zo wat rond draaien denk ik. Zonde wonderbaby maar jij hebt dus ook nog een kans voor juni dus hopelijk komen de pendels alsnog uit. Poohbeer misschien toch eens voor alle zekerheid een testje doen?
En hier zijn ze deze morgen goed begonnen. Zoals ik al verwachtte. Dat doet toch wel wat met mijn gevoelens hoor, zo in spanning gehouden worden door uw eigen lichaam. Ben er vandaag weer effe niet goed van. Ook al zijn we nog niet echt aan het proberen, toch kan dit soms voor een teleurstelling zorgen. Maar goed, gedachten verzetten en hopelijk geeft mijn ventje snel het startsein.
hallo meiden, Ik ben nieuw in deze topic en ben normaal niet van dit soort dingen, maar het maakt me wel nieuwsgierig en vraag ik me af hoe het werkt , dus mijn interesse is gewekt. Zou er iemand een pendeltje voor mij uit willen gooien? Alvast bedankt. Liefs
Bedankt meiden! Hopelijk hebben jullie meer geluk. Ik denk zelfs dat de kans klein is dat nog een junipendel uitkomt. Door mijn langere cyclus gaat die denk ik net in juli vallen. Maar dat wachten we toch maar voor alle zekerheid nog even af, 't kan evengoed nu weer een cyclus van 25 dagen zijn. Hoe is het bij de rest? Wonderbaby, jij al een testje gedaan? Succes in ieder geval!!!! -Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje -kim11, 7 juni 2011 -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje -char1983, 14 juni 2011 ZWANGER -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje -twinny2002, 2 juli 2011, 1e kindje -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje - Jo, 18 juni?, 1e kindje -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig) -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje -Jonie2, 1 juli, 2e kindje Roze=ZWANGER --- rood=Ongi --- oranje=MK
hey dames, ik ben hier tijdje niet geweest.. ik wacht nog p mn ongi... maar omdat ik wel wat gerommel heb denk ik dat het er toch wel aan zit te komen.. maargoed zolang er nog niks is dan doe ik nog et deze ronde mee hahah
Hoi Meiden, Hoe is het bij jullie allemaal? Ik ben een stuk minder online,. En heb mijn pendel ook eigenlijk niet meer aangeraakt. Krijg heel veel aanvragen, waar ik helemaal niet blij mee ben. Hier is het wachten op mn ei.. Die is nog niet in aantocht.
Kim: Wat vervelend dat je zoveel aanvragen hebt gekregen. Hier gaat het wel, op het moment een dipje. Na aanleiding van je pendel heb ik 6 juni een positieve ovutest gehad en nu van de 14e tot vandaag weer. Zwangerschapstesten zeggen niks, dus ga binnenkort naar de HA voor een gesprek omdat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt (ook op aanraden van andere op verschillende topics). Hopelijk krijg je snel een ei en kun je goed gaan klussen
kim11 heey hier wel goed, nog steeds ongi helaas,,, heb geen idee of mijn juni pendel nog uit kan komen omdat mn ongi zo lang duurt??? en geen idee wanneer mn eitje komt we zullen zien! anders hoop ik op jou juli pendel als je zoveel aanvragen heb moet je misschien een pendelstop doen?? het moet je niet tegen gaan staan! hoe is het met jou?
Iemand? Jammer voor diegene die ongi zijn geworden, wens jullie heel veel geluk in de volgende ronde...voor alle zwangeren: Gefeli!!! Zelf heb ik vandaag getest, was negatief, maar ben ook nog niet ongi... Dus nog even afwachten. Tis pas me derde ronde, maar was wel erg teleurgesteld vanmorgen (nod zou vandaag zijn en niet zoals op mn banner). Hoop dat iemand nog een pendeltje voor me uit wil gooien