Hoi allemaal fftjes niet op zw p geweest ..maar zit te wachten op een positieve ovulatie test nu nog niet pffff word er moe van En weet niet hoeveel dagen ik moet rekenen want heb twee cyclussen overgeslagen... Dus blijf maar testen.. ben benieuwd naar de rest van de dames wie is er nog meer met ovutesten bezig. liefs famke
Meestal, als je meerdere testen achter elkaar positief hebt van een ovutest betekend het dat je zwanger bent,.. Ik hoop het voor je!
Nogsteeds ongi?! Joh is bij jou volgens mij wel lang? Ik hoop toch dat je snel je eitje mag vinden... Ik zou als ik jou was wel met ovutesten beginnen hoor, dan weet je het tenminste Anderzijds maakt het 't ook wel wat uhm.. "zakelijker"? Hoe moet ik dat omschrijven........... ? Over de pendelstop, ja ach, ik heb uberhaubt niet in het forum staan dat ik pendel. Er staat een topic, waar ik aangeef te pendelen op door mij doorgegeven tijden. Als ik dus niets doorgeef, dan pendel ik dus ook niet massaal voor ZP. Eigenlijk sinds het hier "mis" gegaan is, heb ik mijn pendel niet meer aangeraakt, er zijn een aantal dames die ik beloofd had om voor te pendelen, maar weet niet meer wie? En als ik het op het topic vraag of diegene nog een berichtje willen sturen krijg ik er meteen weer een stuk of tig van andere dames.
Kim: Ik heb al vanaf 14 juni positieve ovutesten. Op 15e, 17e en gisteren zwangerschapstesten gedaan (staan naast de ovutesten in mijn album) maar daarop is niks te zien. Verder was mijn eerste cyclus 125 dagen en ga nu al richting de 70 dagen, daarnaast nog wat dingen die wijzen op PCOS (ernstig overgewicht, acne...) en daarom liever nu al een bezoekje aan de HA. Vanmiddag om 15.10 uur kan ik op gesprek komen.
Kim: gewoon even lekker stoppen met pendelen hoor! De wereld vergaat niet als je het niet doet. Het moet vooral gewoon leuk blijven. Ik snap heel goed dat je er geen zin in hebt hoor. Na mijn mk ben ik zelf ook nog een hele poos van slag geweest. Even de tijd geven meid! Hartje, de meeste meiden hier pendelen niet zelf. Je moet even onder het onderwerp pendelen kijken welke meiden er pendelen. Succes ermee! Misschien nog een dagje wachten met testen? Verder alle meiden, succes met het vinden van jullie ei! Ik zit alweer op de wachtbank. Volgende week is mijn nod, maar heb alweer pijnlijke borsten dus denk dat het weer niet raak is helaas!
Ja maar zoveel positieve ovutesten moeten toch wel iets betekenen? Welke zwangerschapstesten gebruik je? Misschien ligt het aan de gevoeligheid?.. PCOS lijkt me zo rot,.. Ik wist er helemaal niets van, maar toen ik op dit forum kwam, las ik er opeens over. Er zijn best veel meiden die daar last van hebben.
Kim: Idd ovutesten die positief zijn moeten iets betekenen. Ik gebruik nu de ovutesten van 123testen/babyboomshop en de zwangerschapstesten zijn K2v5-testen, dus die moeten goed zijn. PCOS lijkt mij ook erg rot. Lange cyclussen, geen eisprong, wel veel LH productie (en mss verklaard dat ook mijn lange positieve testen wel) en dus veel minder kans op een zwangerschap. Ik zie ook wel streepjes op mijn testen, maar dan zou ik nu toch onderhand wel iets meer moeten zien? 6 juni positieve test die daarna minder donker werd, dus waarschijnlijk 7 of 8 juni eisprong dus zou ik morgen of overmorgen NOD hebben. Streepjes worden ook niet makkelijker te zien vind ik dus ik verwacht dat het indroogstreepjes zijn ofzo. Vanmiddag eerst eens gesprek met de HA en alles bespreken wat me dwars zit. Ik zal hier laten weten wat we afgesproken hebben!
Kim ik zou gewoon in je topic zetten dat je momenteel niet pendelt. Dat er een paar meiden waren waarvoor je het beloofd had en of die zich even willen melden. En dat als je nieuwe aanvragen krijgt deze niet behandeld zullen worden en verwijderd zullen worden. Dan verwacht ik dat ze je aardig met rust zullen laten. Kan zijn dat sommige niet goed lezen en dat je nog een 2e keer een herhalingsbericht er neer moet zetten. Maar op zich werkt dat wel goed.
@ mira ik doe denk ik met je mee de zwangerschapstest is negatief maar mijn ovulatietesten beginnen weer te kleuren snap er helemaal niks meer van!
Mira, ik ben benieuwd! Alies05, misschien is dat wel een goed idee. Ja ik weet ook niet waarom hoor, maar ik heb gewoon écht geen behoefte aan mijn pendel. Sinds een week of 2 heb ik dat ding amper nog aangeraakt.
Hallo Dames even vraagje, ik heb net ovutestjes van zwanger en kids besteld. hoelang duurd het voordat ik ze binnen heb? en zijn ze goed? (die van dipstik)
Naadje: Dan ben ik in ieder geval niet alleen 'Samen sta je sterk!' zeggen ze dan Heb jij nog dingen die anders zijn, klachten wil ik het nog niet noemen? Zelf merken vooral anderen veel aan me, maar zelf vind ik me behoorlijk moe en chagrijnig voor mijn doen. Mijn man maakte gisteren een grappige opmerking en ik meteen chagrijnig. Ik gaf ook daarna meteen aan dat ik gewoon chagrijnig ben en dat het dus wel vaker zou kunnen gebeuren. Verder geen rare dingen. Voor nu heb ik het gevoel dat ik me vanalles inbeeld... De laatste tijd krijgen we wel de vraag, of mensen wekken de suggestie, of we zwanger zijn. Medeleiding van scouting vroeg het na aanleiding van mijn reacties op dingen (beetje chagrijnig, moe, vergeetachtig, niet alles kunnen volgen..) en schoonvader vroeg 'Of ik aan het oefenen was' toen ik ons petekindje, van nu 5,5 weken, de fles had gegeven, verschoond had en toen lekker met haar rond ging lopen en spelen. Hopelijk hebben ze gelijk!
@ mira heb niet echt klachten maar nog steeds pijnlijke borsten en ik blijf lekker moe, van de week had ik net gegeten zat ik vol en daarna gelijk weer van alles aan het snaaien en als ik ongi zou worden krijg ik eerst pijn in mijn onderrug en dat heb ik ook nog niet dus het is indd afwachten hier een fototje van mijn ovutest de rest van mijn ovutesten waren niet zo gekleurd als deze
@baby boom als je ze vandaag hebt besteld krijg je ze morgen al binnen @mira in het echt is de eerste lijn wat donkerder maar krijg het niet goed op de foto met mijn telefoon
Naadje dank je wel Nou dan komen ze denk NET op tijd binnen want ik verwacht mijn vruchtbaarste dag over 2 a 3 dagen
Naadje: Behoorlijk gekleurd idd. Het verschil tussen in het echt en op een foto is er altijd merk ik. Mijn testen lijken hier ook lichter als ik ze in mijn album zeg, dan wanneer ik ze thuis zie. Half uurtje geleden een ovutest getest en weer een streep te zien. Zal zo ff foto maken en erbij zetten. Lichamelijk heb ik geen idee wat de klachten rond mijn ongi zijn, aangezien ik dat nog maar 1 keer ben geworden vanaf december, maar naast de moeheid, heb ik vaak steken in mijn onderbuik en veel slijmvorming, verder niet echt veel (naar de emotionele achtbaan; ene moment blij om iets en seconden later chagrijnig na een opmerking of iets wat me niet lukt). Ben benieuwd hoe het verder bij je gaat verlopen
Jaaa zit zelfs te denken om vandaag in de winkel te halen voor de zekerheid. Vent maar goed verleiden want die is opstandig laatste week en dat kan ik nu even niet gebruikenen de zaadjes moeten even op gang komen dus hoop vandaag en morgen of overmorgen dan is de 2de lading goed