Ik heb ook een pendel juni..............voor deze maand heb ik er geen helaas we wachten het af.............
Jonie en Lizzy: ook hier nog ene voor september met positieve test oktober en 2 voor november. Duurt inderdaad wat lang als je zo met iets bezig bent maar dan zou ik normaal een vast contract hebben dus die zekerheid is toch ook wel belangrijk. 't is gek éh Lizzy dat de pendelaarsters zo extra informatie doorkrijgen, ik vind dat wel straf zeker omdat ze er pal op zitten bij mij Ik hoop het ook jonie dat het voor ns hier toch iets sneller raak zal zijn.
ik heb er een doogekregen als bevruchting in mei meisje en 2 zwanger in juni jongen dus we wachten af
Ik heb ook al een aantal pendels gekregen, erg leuk. Hoop dat er eentje bijzit die uitkomt, dat zou zeggen dat alles goed gaat komen
Ik heb er ook een voor juni......hopen dat die wel uit gaat komen......... Had ook 3 andere pendels gekregen van mrt mrt/april april maar helaas......
ja meiden het is en blijft afwachten éh. Missilie ik zie dat jij er ook enkele hebt voor juli-augustus. Die voor maart-april waren voor mij ook niet uitgekomen. Ooit gaat het ons lukken éh!
hoi dames mag ik nog meekletsen?? ik heb een pendel voor juni en juli ben benieuwd denk dat deze maand niks word, heb mn ei gevoelt gister en vriendje is vanaf dinsdag tot maandag weg gemiste kans helaas mjahaa ik ga voor je juni pendel nu hopen dat het beter gaat dan de april pendels daar waren er erg weinig uitgekomen hopen op veeeeeeeeeel roze in juni!!! groetjess
Hey Twinny!!! We meet again!! Hopelijk inderdaad dat het in juni beter gaat zijn dan die van april want amai seg da was echt wel triestig hoe weinig er daar zijn uitgekomen. Enkel wolfje maar denk ik.
Ja wij willen er heel graag voor gaan. Ik maak deze pilstrip nog af. Dus juni zou nog heel goed mogelijk zijn.
@ poppemie: dacht al he een bekende naam volgens mij alleen wolfje van april maar weet niet cker kan zijn dat er nog 1 iemand was @ lautjuh: ahh vandaar nou wie weet lukt het gelijk als je gestopt bent met de pil heb je er bij je eerste lang over gedaan?
@twinny: voordat ik mijn zoontje kreeg heb ik helaas 2 miskramen gehad. Maar ik was wel vlot na het stoppen zwanger. Dus wie weet krijgt de pendel van alies nog gelijk