@poppemie ik had vandaag al een test gedaan(ovu en zw-test) ouvutest begon weer donkerder te worden vergeleken met andere dagen en zw-test negatief alhoewel er voor mijn gevoel iets heeeeel licht lijkt te zitten normaal gooi ik ze gelijk weg omdat ze echt wit zijn maar de hoop heb ik eigenlijk al op gegeven hoor @mira fijn he dat je naar de gyn mag als blijkt dat je niet zwanger zou zijn ik ben ook al bij de gyn geweest hoor in april
Naadje: Is er iets uitgekomen toen je bij de GYN bent geweest? Wat is er toen bij jou onderzocht? De HA zei bij mij alleen dat 'de GYN dan een aantal onderzoeken zou willen doen'. Wat voor onderzoeken heb ik eigenlijk niet gevraagd, maar een echo zal er zeker wel bij zitten.
Naadje dan is het wel heel spannend voor je, mijn duimen draaien voor je dat je over enkele dagen gewoon een positieve zwangerschapstest hebt.
@poppemie wat een mooie keuken zeg , ben jaloers haha laat de duimen dan maar hard draaien!!! @mira wij hebben toen alleen een gesprek gehad omdat mijn cyclus lang was maar dat is niks vergeleken met die van jou op zijn hoogst was het bij mij 63 dagen het was nu aankijken tot na de zomervakantie hoe mijn cyclussen verlopen en anders zouden ze me gaan onderzoeken
Poppemie: Wat een mooie keuken zeg!!! Wauw, mooi strak en modern. Daar kun je echt trots op zijn ja Naadje: Dus na de zomervakantie kan je terug als je cyclussen lang blijven? Dan heb je wel iets om naar uit te kijken en weet je dat je na de zomer hulp kan krijgen. Ik ga eerst maar eens bloed laten prikken, donderdag heb ik de meeste rust daarvoor dan kan ik vrijdag bellen voor de uitslag en eventueel nog bellen voor een afspraak met de GYN.
naadje: spannend!!!! poppemie: wat een prachtige keuken zeg!!!!!!! WOW!!!!!!! helemaal mijn smaak hihi all: ik wou even laten weten dat ik ook 1 pendel voor juni heb en ik mag 30juni bloedprikken dus ben zeeeer benieuwd
meiden denk toch echt dat ik de volgende ronde in mag gaan begin namelijk al roze afscheiding te krijgen en ik weet wat dat betekend maar er is ook iets positiefs aan want nu heb ik weer een wat kortere cyclus
Oh zonde naadje. Maar goed dat je het van de positieve kant bekijkt. Je hebt ook heel wat pendels voor juli zie ik. Dus, veel succes!!! Bedankt voor de leuke reacties!!! Ben er ook kei blij mee!!!! Normaal binnen een 4-tal weken verhuizen se. Komt dichtbij éh.
-Kimmey, 5 Juni 2001, 1e kindje -kim11, 7 juni 2011 -Lotte30, 11 juni 2011, 1e kindje -char1983, 14 juni 2011 ZWANGER -Sugarblossom, 16 juni 2011, 1e kindje -twinny2002, 2 juli 2011, 1e kindje -Anita1985. 18 juni 2011, 1e kindje - Jo, 18 juni?, 1e kindje -poppemie, 19 juni 2011, 1ste kindje (maar eigenlijk nog niet officieel bezig) -wonderbaby1, 20 juni 2011, 2e kindje -Sasjuh83, 26 juni 2011, 1e kindje -Jonie2, 1 juli, 2e kindje Roze=ZWANGER --- rood=Ongi --- oranje=MK Mijn 3 juni pendels hadden het goed!! Vandaag positief getest Bekijk bijlage 161451 Nu nog afwachten of het geslacht ook goed gependeld is.
Waaaaw Sasjuh, wat een mooie test zo voor je NOD! Proficiat!!!! Had je een voorgevoel dat het raak zou zijn omdat je vroeger testte?
Gimena, Alies05 en Pink38 hadden het goed! Ze hadden allemaal ook een meisje gependeld dus nog even afwachten of dat ook goed is.
Gefeliciteerd Alies heeft voor mij ook Gependeld in Juni dat dan de Bevruchting zou plaats vinden dus we wachten af 4 July mijn Nod