sasje gefeliciteerd ik heb men ei gespot gisteren enkel maandag geklust verder man lief van huis dus hopen maar... 3 juli kan ik testen hoe is het nu met jou kim11?? en de rest van de dames die gependeld zijn in juni veel suc6 liefs famke
Alle ongi-dames: Sterkte, op naar een mooie volgende ronde! Hier ben ik net bloed laten prikken. Morgen de uitslag van de HCG, LH en FSH in mijn bloed. Ben benieuwd!!!
Oei Twinny wat is dat met jouw???? Is het ook echt bloed of eerder bruine afscheiding? Wel heel gek Ʃh. Hoe lang is het nu al bezig bij jouw? Mira, veel succes morgen. Spannend voor je. Hou ons hier ook op de hoogte Ʃh.
pfff hier al 12 dagen geloof ik het varieert een beetje soms alleen bruin maar soms ook rood/ donkerrood hoop egt dat het snel ophoud en we aan de klus kunnen hebben wel 1x geklust tussendoor gelukkig bloed ik niet erg veel ! ben blij als het over is zeg, t word steeds gekker met die cyclussen miss toch ontpillen?
Ja 't is echt wel gek met jouw cyclussen. Kan goed het ontpillen zijn zoals je zegt. Dat kan soms rare dingen met je lichaam uitspoken Ʃh. Ik ben daar gelukkig van gespaard gebleven want leuk ik iets anders.
jha indd leuk is anders niks aan te doen he! is vast mijn straf omdat ik de pil wel is doorslikte en niet ongi werd haha krijg nu alles in 1x
hahaha.... sorry, vond het een grappige opmerking van jouw Twinny. toch hoop ik voor je dat het snel stopt zodat je stevig aan de klus kan. Ga je al ovulatietestjes gebruiken deze maand of toch nog wachten zoals je eerder liet weten? Met zo'n cyclus zou ik daar precies toch eerder naar grijpen hoor...zou me er niet zo gerust bij voelen. Wat zegt je ventje daarover?
poppemie ik ben op het moment bezig om een winkeltje te gaan openen. dus ben egt erg druk en mn ventje natuurlijk ook dus het komt op het moment op een iets lager pitje te staan als het eenmaal opgestart is dan gaan we er weer volop tegenaan (als het nog niet gelukt is) en dan gaan we ook tempen en testjes doen, aan de ene kant heb ik zoiets we zien wel en aan de andere kan tsja is indd wel fijn om iets meer duidelijkheid te hebben maar hoop dat dit geintje 1 malig is haha
Dames ik heb gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek! HCG <1 (dus niet zwanger maar had dit al verwacht), LH 6 (komt overeen met waarden voor of na de eisprong) en FSH 12 (komt overeen mer waarden rondom de eisprong). De assistente wist niet goed wat ze met de waarden moest en ik had gevraagd of ik een afspraak met de HA moest maken om de uitslag te bespreken. Dit wist ze niet dus hebben we maar een afspraak gemaakt voor komende dinsdag. Nu zit ik inmiddels toch te twijfelen of ik niet gewoon meteen de GYN ga bellen. Ik ben tenslotte niet zwanger en heb rare cyclussen... Wat zouden jullie doen?
Mira, denk toch dat het ontpillen is hoor. Kan wel een hele tijd duren bij sommige dames voordat het op orde is...
Rens: Idd, kan het goed van zijn. Ik ben benieuwd naar de komende tijd Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en de GYN-afdeling van het ziekenhuis gebeld met het nummer dat ik van de HA gekregen had en gevraagd om een afspraak ivm mogelijke PCOS. Mijn man en ik kunnen, vanwege kinderwens, terecht op een speciaal afdeling/spreekuur voor mensen met een kinderwens. De eerste mogelijkheid was 4 augustus, dus die heb ik gegrepen Nog maar 6 weken en dan hebben we de afspraak al!
ben je pas met rond 1 bezig Mira?? en dan al bellen? nou ja, als het mag van de HA. (Ik weet je verhaal natuurlijk niet)
Hoi Famke, Hier nog geen ei volgens de ovutesten. Gisteren had ik wel vruchtbaar slijm.. Heb dat maar 1x eerder gezien, en dat was vorige keer,. maar toen had ik ook een knaller posi ovutest, en dat heb ik nu niet.. Maar als je maandag geklust hebt, dan ben je toch te laat? Of was het meer dinsdagochtend? Ik dacht dat zaadjes ongeveer 24 uur bleven leven?.. En je ei komt toch pas 24 tot 48 uur na je posi ovu test?..
Pip: Ik heb een eerste ronde van 125 dagen gehad, dat is ruim 4 maanden en nu ergens in de 70 dagen en al ruim 6 maanden van de pil af. Dus ik vond het wel eens tijd worden. Het is meer dat ik wil weten of ik PCOS heb. De HA was het ermee eens om naar de GYN te gaan vanwege deze lange cyclus en de ovutesten die al ruim een week positief zijn.
Goed dat je de dokter hebt gebeld hoor. Liever te vroeg naar de dokter gaan, als dat je al een jaar verder bent, uiteindelijk bereik je hetzelfde, het is alleen een tijdsverschil.
Mee eens hoor Kim! En logisch dat je de HA hebt gebeld Mira! Ik dacht alleen dat je net bezig was en een week een positieve ovulatietest had (wat wel raar is) Succes Mira! Hopelijk weet je snel meer! Ik moet nog wachten met bellen.. Mijn cyclus klopt ook niet, maar iig kan je het meer een cyclus noemen dan de jouwe.