Kim en Pip: Ik ben ook erg blij dat de HA al wilde doorsturen. Ze vond de cyclus ook erg lang, had ook gezegd dat normaal 1 jaar proberen geadviseerd wordt maar dat ik, gezien de regelmaat die ik wel had voor de pil en de ovutesten, best naar de GYN mocht. Weer een stapje verder. Nee, zeker geen weekje bezig ofzo. Dan had ik nooit naar de HA durven stappen. Dit was al een hele drempel voor me, kom er niet graag en wil niet dat ze me een zeur vinden hierom.
Een eigen winkeltje Twinny, wat leuk! Wat verkoop je? Mira goed dat je al zo snel bij de gyne terecht kunt. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen zwanger te raken
Mira goed hoor dat je met de Gyn hebt gebeld! Dat jaar wachten vind ik echt onzin en volgens mijn Gyn is ook ontpillen onzin, hij geloofde daar niet in zei hij Ik ben in november 2010 met de pil gestopt en in maart naar de huisarts gegaan ook ivm lange cyclussen en onduidelijke ovutesten. Bij de Gyn allerlei onderzoeken ondergaan, geen PCOS maar ook geen goede eisprong van mezelf. Heb Clomid meegekregen, is goed aangeslagen en ben meteen de 1e ronde zwanger! Dus ben blij dat ik niet een jaar heb gewacht. Hopelijk mag alles goed blijven gaan hier!
Wel fijn dat je HA direct vertelde dat je maar door moest, was die van mij maar zo Ik heb ook PCOS, zijn ze pas achtergekomen met echo's maken. Alleen ik heb wel een goede eisprong etc. Inderdaad is het onzin om een jaar te wachten, maar vind niet dat mensen die 2 maanden proberen en het wachten dan al moe zijn voorrang moeten krijgen op mensen die al maanden/jaren aan het proberen zijn. Dus denk dat ze daarom een beetje een grens hebben moeten trekken. En zo zie je maar weer, ik moet van de gyn nog een half jaartje proberen. Dan zijn we ondertussen ook alweer bijna 2 jaar bezig... Zijn idd érg lange cyclussen, lijkt me niet echt normaal. Maar heb hier al een hoop gekke cyclussen gezien van meiden die net gestopt zijn met de pil. Ik weet ook niet of het kan hoor, heb zelf direct een normale cyclus gekregen na het stoppen met de pil. Iig toitoitoi en hoop dat we allemaal hééééél snel roze mogen testen!
Dames, wilde even melden dat ik gisteren ongi ben geworden, cyclus van 76 dagen. Nu in ronde 2 Hopelijk wat korter ongi en dan snel weer klussen!!!
Hier ook een pendel voor juni, maar hij zal niet uitkomen, of er moet iets fout gelopen zijn met de anticonceptie, krijg ventje (nog) niet over de brug:x
Zonde Mira! Zo'n lange cyclus, da's echt niet leuk. Ik hoop voor je mee dat de volgende een stuk korter is. Veel succes! Happy3 misschien door de pil door éh. Ik heb zo ooit ook iemand geweten, die kreeg een pendel voor september en die waren nog helemaal niet van zin om te stoppen met de pil dus haar reactie was net hetzelfde als jij en toch bleek ze in september zwanger geraakt te zijn. Ge ziet maar dat het soms raar kan gaan éh. Ik wil je nu zeker geen valse hoop geven hoor want ik heb al zeker 10 pendels gehad in die zijn nooit uitgekomen dus in de andere richting kan het ook. Jij wil voor een 2de gaan en je ventje nog niet ofwat? Hebben jullie voor je eerste lang moeten proberen?
Poppemie: Daarom ook naar de HA gegaan. Ben nu wel blij dat ik ongi ben en alle troep er weer uit kan. Daarna gaan we lekker klussen en hopen voor een goede pendel uit juli (want juni gaat niet meer lukken denk ik...)
Dames even een snel berichtje voordat ik na het werk toe ga... Weet niet zo goed wat ik hiermee moet... Heb zaterdag een zwangerschapstest gedaan, dat zou dan ong 3 dagen voor mn NOD zijn. Ik zag toen een héél licht streepje, maar dat was bijna niet van het wit te onderscheiden, dus niks aan de hand. Vanmorgen weer een test gedaan en zie dus een duidelijk streepje naar voren komen... Deze is wel nog lange niet zo roze als het 2e streepje. Wat moet ik nu? Zal het raak zijn? Onnodige paniek? Weet niet zo goed wie/wat/hoe. Als het goed is heb ik morgen mijn NOD, tenminste wat ik zelf heb berekend aan de hand van mijn eisprong in de cyclus. Mijn cyclus is namelijk wat korter dan voor de operatie. Heeft iemand raad? (sorry voor mn paniek berichtje, kan hier niet zo goed mee omgaan zo vlak voor het werk geloof ik ) Liefs
hier nu drie dagen licht bloed verlies eerste dag enkel wat bruin bij afvegen tweede en derde dag met plassen en afvegen rood waterverf achtig wat moet ik hier van denken menstruatie dus een cyclus van 21 dagen of een inesteling?? pfffff word er zo moe van ene keer moet ik heel lang wachten op menstruatie en nu drie week later alweer vloeien ?? ja het is niet veel 1 maandverband enkel wat spottting op naar het plassen een echte menstruatie kan ik het niet noemen.. maar zullen wel zien iemand tips ideeen hoor het graag liefs famke
Hoi Famke, Nou een innesteling is vaak echt een drupje bloed.. Het klinkt meer als ongesteldheid,.. ook al zou ik je graag wat anders willen vertellen..
Hoi meiden, hier net terug van een geweldige vakantie! Alleen helaas wel ongesteld geworden wat een flinke domper was helaas! Zal één dezer dagen even bijlezen want heb afgelopen dagen veel gemist!
Effe een vraagje dat niet direct met dit topic te maken heeft: Ik zie hier sommige met mega veel tekst in hun handtekening, hoe doen jullie dat? Ik krijg er geen letter meer bij.
Rens: Gefeliciteerd zeg! Super leuk Hier vanaf zaterdag klein beetje ongi (wel genoeg om het ongi te noemen hoor ). Had het veel heftiger verwacht gezien de lange cyclus. Verder erg druk, ma/woe/vrij van 7 tot 22 uur weg voor stage. Gisteren uitgeput en vandaag staan er wegwerkers voor de deur dus niet uit kunnen slapen...