Hier ook 4 pendels voor mei! Mijn nod is 17 mei dus moet nog even geduld hebben. Hopen op een roze maand! X
Hier 1 pendel voor mei.. Maar had er meerdere voor april en heb die maand niet eens een ei gehad haha dus ik heb er niet veel vertrouwen in. Succes allemaal!
Hier nog iemand met pendels voor mei. Ben benieuwd. NOD is 5 mei, dus komt nu wel dichtbij. Ben erg benieuwd, aangezien ik 1 maart ben gestopt met de pil en nu 1 cyclus van 30 dagen achter de rug heb (en natuurlijk de pil-menstruatie). Ik heb constant gezegd dat ik pas een week na NOD ga testen, maar ben in staat het nu al te doen. Ook al denk ik dat ik toch maar 1 streepje op de test zal krijgen.
Inderdaad hopen dat het nu gewoon al lukt! Al lijkt juni mij ook leuk. Dan ben ik uitgerekend in Februari. Er is weer schikkeljaar en ben zelf ook een schikkelkindje, dus een schikkelbaby zal wel bijzonder zijn Ik denk dat stiekem iedereen wel een voorkeur heeft. Tuurlijk beide is welkom, je mag blij zijn als het lukt en gezond is! Ik ben weer wel een meisjemeisje, vandaar iedereen om mij heen uitgaat van a girl... nou we moeten nog ff afwachten! We hebben het niet voor het zeggen. Het is hard werken en afwachten haha Toen ik laatst mijn period had zei ik tegen mijn mannetje.... bereid je maar vast voor op de komende maand haha
@ Bo0tje... Ja niet testen is heel moeilijk. Ook al voelde ik dat het niet raak was, kon ik het niet laten. Er zijn hier al vele testen er doorheen gegaan ;-s Spannend hoor... hou ons op de hoogte
Ter verduidelijking. Niet iedereen pendelt op bevruchting. Ik standaard wel, tenzij ze mij in de pb vragen op datum van positief testen te pendelen. Sommige meiden pendelen alleen op maand van positieve test. Meiden kunnen bij mij ook gerust vragen in welke maand ze positief testen, omdat zij vaak niet bijhouden wanneer hun eisprong is. Dus ik zou dan in een pb wel duidelijk aangeven wat je gependeld wilt hebben om alle aangevraagde pendels op 1 lijn te houden.
Bo0tjeee, spannend hoor! Komt nu inderdaad al wel erg dichtbij. Heb je ook al wat klachtjes? En wanneer denk je dat je een testje gaat wagen. Kun je het volhouden tot je NOD of misschien toch al eerder?
Wat betreft een jongen of een meisje, denk dat iedereen altijd wel een kleine voorkeur heeft. Het belangrijkste is in ieder geval dat het gewoon gezond is. Hier eigenlijk altijd een kleine voorkeur gehad voor een meisje. Maar zie nu bij m'n zusje dat een klein manneke ook echt helemaal GEWELDIG kan zijn. Dus tja, mijn voorkeur is er op dit moment niet echt meer. Het mooiste zou zijn als we over een paar jaar de trotse ouders kunnen zijn van een jongetje en een meisje ! Liefs
Wat leuk dat je erna vraagt, hier zitten we nog steeds op het wachtbankje.. Hopelijk hebben we over ruim een week ook een mooie test in handen.
heb een aantal pendels voor mei en zie mijn onderschrift... mijn nod was 6 mei, maar op 30 april teste ik stiekum al positief hihi!
@ Anita... We zijn een week verder.. al nieuws? @ Moi Top gefeliciteerd!!! Deze ochtend staat er voor mij een afspraak bij de dokter in de planning. Dit omdat ik vanaf 2 mei al bloedingen heb en moest nu pas ongesteld worden.... maar dacht test voor de zekerheid ff en.... een heel licht streeje! OOO SPANNEND!!! ZOU HET?!?!?!
Ik heb ook meerdere pendels aangevraagd bij verschillende dames, maar kreeg vaak geen antwoord terug. Het is zo dat zij overladen worden met aanvragen en dit niet allemaal verwerkt krijgen. Sommige hebben daarom ook een pendel stop. Onderaan mijn bericht zie je wie er allemaal voor mij gependeld hebben. Het is ook een beetje het forum in de gaten houden en kijken wie er actief zijn op dat moment en geduld hebben Succes!
een streep is een streep.................. een kleine felicitaie vanuit hier...................................
Ik heb er ook een aantal .................hopen dat t een van die word hoe sneller hoe beter..............
Een voorzichtige gefeliciteerd! Hier helaas is de ongi vandaag heel licht begonnen. Zal morgen wel doorzetten. Ik houdt het hier voor nu dan ook voor gezien. Ik wil jullie allemaal van veel geluk toewensen voor de toekomst en dat we allemaal maar snel zo'n mooi wondertje mogen krijgen.. Liefs
Dank je wel! Het is nog heel onwerkelijk en moet ook wel reeel blijven het is pril... maar o zo WOW! Voor jou balen dat het niet zo is deze maand. Heel veel succes de komende maand en ik duim voor je! Kom op zwemmers doe jullie best!!! Liefs