Pendel zegt September wie ook??

Discussie in 'Pendelen' gestart door hopeandfaith, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Nod september
    1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 )
    2 Lotte30 (blijemeid)
    8 Kellyae (Charity2010)
    9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel)
    16 meow (gimena - Marjolein84)
    16 Gesina (gimena)
    18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78)
    21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O)
    03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag)
    ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia)

Niet zeker van NOD datum:
    ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid

Roze, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!!
    Zwart en vet betekent ongi!

--------

ok ga positief denken, dus mezelf toch maar op vet, onderstreept roze gezet :p

@ chanelle: zo spijtig, maar bekijk het positief, nu zit je niet meer in die twijfelzone en kan je er terug tegenaan gaan! Duimen staan omhoog!

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    mijzelf er even bij gezet (weet niet wanneer nod is)

Nod september
    2 Lotte30 (blijemeid)
    8 Kellyae (Charity2010)
    16 Gesina (gimena)
    03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag)

?? Angel78 (Charity2010)

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik heb ook mezelf er even bij gezet, weet mijn NOD ook niet...

Nod september
    2 Lotte30 (blijemeid)
    8 Kellyae (Charity2010)
    16 Gesina (gimena)

?? Angel78 (Charity2010)
    ?? Iloiza (Charity2010, Biancamv2, Gesina)

4. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Hey dames, ik ben er weer.. Ik was een tijdje afwezig op deze topic ivm werk etc.. Er is al heel wat gebeurd zie ik..

Update van mij... Ik had van de huisarts Provera pillen gekregen omdat ik maar niet ongesteld werd, deze heb ik 10 dagen geslikt.. En ik ben EINDELIJK na 82 dagen ongesteld geworden!! Whoehoee..
    Ik zit nu op dag 6 van mn cyclus.. Ben best wel blij, nu kunnen we weer gaan klussen ;) En laten we hopen dat de pendelaars voor september gelijk hebben.. Heb er inmiddels al 5 voor deze maand..
    Ik hoop dat mn lichaam dit keer een beetje normaal gaat doen, en me niet weer voor de gek houdt en me niet lang laat wachten ;)

@Kellyae... GEFELICITEERD meis, het is je gegunt!! En nu lekker genieten!! :D

5. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    @kellyae gefeliciteerd.ik hoop over 10 dagen ook een mooie positieve test te hebben :D

@chanelle noah balen meid hopelijk meer succes in de volgende ronde.

6. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Hier toch een zenuwachtige Kelly hoor. Ik mag deze namiddag om 15u bellen.
    Dokter heeft mijn test van gisterenmorgen ook gezien en zei dat ik me niets wijs maakte ;)

MAAR vanmorgen ik terug een test gedaan met een merk dat ik hoegenaamd niet ken (gekocht in Okay, vlak aan mijn werk) en die gaf na 5 min neg aan. Daarna nog eens in vuilbak gaan kijken en dan een lijntje, maar daar mogen we niet meer naar kijken he.
    Dus ik ben bang... Ongerust en vooral verward. 1 supertwijfeltest woensdag avond (eerst plus, dan na indrogen verdwijnt..) en dan lichte streep op donderdagmorgen en nu de deze niks nada....

Ik word momenteel echt zot van de zenuwen en onwetendheid!

7. jazz

jazz Niet meer actief

Pfff ik ga duimen hoor...hoop het zooooo voor je posi blijven he..Maar snap wel je onzekerheid....

8. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ik HAAT testen met streepjes en plusjes hé. Streep of geen streep? Ik zie iets, gij ni? ok, nog eens nen test, ja we zien het alletwee, ja toch he? man man man! Volgende keer (hopelijk moet die er niet komen) ga ik 2 dagen NA nod testen en ineens met die digitale hoor! Het interesseert me niet meer dan die een pak meer kost. Dan is het maar zo, maar dan moet ik niet meer op van die streepkes zitten te turen... :$:x

Sorry, moest het even van me afschrijven. En waar blijft die 15u??!! :p

9. jazz

jazz Niet meer actief

Kellyae helemaal eens ik heb het een keer gedaan nooit meer. ik wacht ook tot ver na mijn NOD tegenwoordig en dan koop ik ook niet een test..Dus heb ook niet voor niks geld uitgegeven. ik vind die streepjes onzekerheid nog het ergste wat er is..Dan gooi je het weer weg, pak je het toch weer uit de vuilnisbak want misschien, even kijken, foto of geen foto, lamp erachter...arrrrgggggg ikke niet meer.
    Maar meid we gaan er gewoon van uit dat jij het ook niet meer hoeft te doen ok...Ik hoop het zoooooo voor je!

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

nou kellyae,

alvast heel veel succes met wachten tot 15;00 en ook alvast succes bij de huisarts. Ik hoop zo dat je positief nieuws krijgt !!!!

Kuss

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ik ben op mn werk, maar ik ben ook heel hard aan t duimen voor je kellyae

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

en, en, en kellyae?

Ik hoop zo dat je gerustgesteld bent en dat alles perfect was gegaan, maar dat horen we nog wel,

Kuss:D

13. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    snel via gsm iets laten weten. Ben zwanger maar héél pril. Heb maar hcg van 29, dus wss toch cyclus gehad van 28dagen ipv 26dagen. Dus heb bloed laten trekken vóór mijn nod. Bij 28dagen was die op 10-9... Nu hopen dat baby blijft plakken

14. jazz

jazz Niet meer actief

hihihihi thnx voor het informeren....Is vriendlief nou wel helemaal blij...?????

15. jazz

jazz Niet meer actief

Dus dan zeggen we nu dan echt wel:
    GEFELICITEEEEERRRRDDDD

16. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Nee hij is nog héél voorzichtig, hij heeft bang dat het terug een miskraam gaat worden zoals mijn allereerste zwangerschap. Had toen HCG van 55.

Maar vanbinnen is hij wel gelukkig hoor, hij blijft gewoon zo nuchter om mij met voeten op de grond te houden. Heeft bang dat ik terug zo'n klap moet verwerken.

17. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Allemaal supermerci! Vooral voor de steun tijdens die twijfelperiode! Jullie zijn echt supermeiden! Hopelijk staan we snel met zijn allen in het roze!

18. jazz

jazz Niet meer actief

Gelukkig is hij nuchter die van mij ook hoor. En daar ben ik ook inderdaad blij om. Ok nu hopen dat hij/zij zich lekker gaat innestelen.

19. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Hoe zit het hier met de wachtende dames?

Ik heb vandaag met gyn gebeld. Ik moet donderdag nogmaals bloed laten nemen om te kijken of HCG waarde goed gestegen is, zal wel wss pas maandag resultaat krijgen, want vrijdag werkt ze enkel in ziekenhuis. Hopelijk goed nieuws zodat ik maandag eindelijk een afspraak kan maken voor eerste echo op 8 weken. Dan kan ik beginnen af te tellen :p;)

20. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ik ga voor je duimen Kellyae

hier; geen idee, heb 2x tempdip gehad en bijna elke dag wel "eisprongpijn" Nooit eerder gehad
    Maar heb nog niet t idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Afwachten zucht...

Deel Deze Pagina