Ja dat denk ik ook ja!! ik had al gelezen dat hij nog kan zakken dat het normaal is dat hij wel eens hoog kan blijven maar dan moet hij wel weer zakken!! ik wacht het wel af!
Mijn Pendel van: lautjuh85 zegt ook september van een meisje. Maar mijn NOD is 2 Oktober dus het kan nog net denk ik haha.
mijne beiden een jongen.. mijn nod is de 28ste.. ben benieuwd! Heb nog verder nooit ervaringen gehad met pendelen.. wel tarot kaarten..
Nod september 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 27 Angel78 (Charity2010) 03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) Niet zeker van NOD datum: ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid ?? Iloiza (Charity2010, Biancamv2, Gesina) Roze, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!! Zwart en vet betekent ongi!
Nod september 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 27 Angel78 (Charity2010) 03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) Niet zeker van NOD datum: ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid ?? Iloiza (Charity2010, Biancamv2, Gesina) Roze, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!! Zwart en vet betekent ongi! Helaas pindakaas. 6 pendels, en geen goed. op naar ronde 12
heey dames, Ik heb een paar pendes voor september en ik wilde ze allemaal al een bericht sturen omdat ik ongie ben geworden maar ik wacht tot ik weer ongie ben (ik denk over ongeveer 4 weken nu want mijn cycles was langer deze keer) want ik weet niet meer wie gependeld had op bevruchting en wie op positief testen. ik hoop dat ze toch nog gelijk hadden en dat ik deze maand bevrucht word ahhahah. Marjolein, balen zeg !!! ik hoop dat he snel traak is bij je !!! Succes allemaal, Kuss
snif, toch ongi geworden, ondanks hoge temp en spul uit mn (.)(.) was 4 dagen over tijd. Positief is dat mn lf weer gewoon 15 dagen is en mn ei keurig op dag 14. Pendels gaan niet meer kloppen, want mn ei kom hierdoor niet meer in sept, maar begin okt
Nod september 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 27 Angel78 (Charity2010) 03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) Niet zeker van NOD datum: ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid ?? Iloiza (Charity2010, Biancamv2, Gesina) Roze, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!! Zwart en vet betekent ongi!
Nod september 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 27 Angel78 (Charity2010) 03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) Niet zeker van NOD datum: ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid ?? Iloiza (Charity2010, Biancamv2, Gesina) Roze, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!! Zwart en vet betekent ongi! __________________
heey meiden, Ik had me op dik gedrukt gezet omdat ik ongie was geworden dus ik kon geen positieve test hebben in september,maar ik kan nog wel bevrucht worden... Hoe hebben jullie je eigen ingevuld? Moet ik me nu weer veranderen naar dun gedrukt zwart omdat er nog een kans is dat ik uiteindelijk naar roze kan (ik hoop het !!!! ) ? ahahha Kuss
Lijstje NOD oktober: Gesina (blijemeid,Toekan,Pippo,Lennyt,Gimena) 04/10 Poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),(m)Charity, Zograag,Toekan pos. test okt, vriendin) Ik heb mij er ook even bij gezet!