Willen jullie mij er bij opzetten op de Nod lijst hiero Mijn computer is Thuis gecrasht dus kom af en toe via de mobiel ff online !! Succes Iedereen en hopen dat September de maand voor ons allemaal wordt hopen op veel Rose tot snel maar weer
Ik heb vandaag nog een pendel voor september gekregen. Ik vertelde mijn nichtje van mijn pendels en toen vertelde ze dat zij dat ook deed. Ze heeft toen voor mij gependeld. Oja mijn NOD is 21 september.
NOD September: 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) ?? mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) ?? Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) Niet zeker van NOD datum: ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid) Gesina erop gezet
Ook ik heb er 3 voor sept...had er 3 voor aug maar helaas volgens mij komt mijn ongi eraan..dus op naar de volgende ronde....Weet allen mijn NOD nog niet. Maar neem abbo en zal me af en toe melden....
Volgens ovuview is mijn DDO (dagdesoordeels) 21 september. zal het even in het lijstje zetten NOD September: 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 30 poppemie (Alies05,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) ?? mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) Niet zeker van NOD datum: ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid)
En hier al dames met eventuele symptomen? Hier niet echt.. Denk ik...: - wordt 's morgens (4-5u) altijd wakker en ben dan echt klaarwakker... - ben supermoe, maar ja, dat kan ook liggen aan mijn bovenste puntje - heb hoofdpijn (mss door moe te zijn, dus ook niet echt een duidelijk symptoompje he ) - heb een ooglid dat constant trilt! haha ja alles is goed als symptoom hé! lol - af en toe voel ik helemaal in onderbuik een zeurend gevoel, maar niet zoals MS-krampen, zo meer een rekkend gevoel... - tepels zijn een beetje gevoelig, maar had ik vorige maanden soms ook, dus denk dat het gewoon is dat we nu pilvrij zijn...
@kellyae, nee heb niks, maar wacht ook nog steeds op mn ei... Toen ik zwanger was, had ik alleen maar veel plassen als symptoom, meer niet
hoi ik zie dat mijn nod er nog niet tussen staat. ik weet niet precies wanneer deze is na mijn laatste miskraam ben ik van 28 dagen naar 30/31 dagen gedaan dus ik hou het op 18 september. dus nog even en dan is mijn eisprong spannend flink aan de klus dus zou iemand mijn nod er even tussen kunnen zetten dank je wel. groetjes
NOD September: 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 30 poppemie (Alies05,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) Niet zeker van NOD datum: ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid
Hier nog geen symptomen.. Ik heb vandaag mn laatste provera pil ingenomen (10-daagse kuur) Het is nu afwachten wanneer ik mn ontrekkingsbloeding krijg
NOD September: 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 03/10 poppemie (Alies05,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) Niet zeker van NOD datum: ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid Ik heb van mijne laatste toch maar 03/10 gemaakt, op 30/09 zou ik nu 2 korte cyclussen na elkaar moeten hebben en dat is normaal niet dus neem ik wat spasie.
NOD September: 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) Niet zeker van NOD datum: ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid Ik moest hier even aanpassen...heb er net nog een pendel voor volgende ronde bij gekregen
Ja meow, deze ronde en de volgende ronde zijn zeer populair bij mij, benieuwd of ze gelijk gaan krijgen. Het zou in ieder geval het mooiste verjaardagsgeschenk zijn dat mijn ventje ooit kan geven!
hier ook weer een pendel voor septmeber erbij inmiddels al 4 pendels voor sept. ben zo benieuwd hoop echt dat ze uit gaan komen.
Ik heb er ook een voor september November is meer favoriet, maar ik hoop dat er eerder raak is he Even een vraagje trouwens, als de pendel september zegt, wil dat dan zeggen dat ik dan positief test of is september de maand vn bevruchting?