Pendel zegt September wie ook??

Discussie in 'Pendelen' gestart door hopeandfaith, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

beantwoord:)

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey angel,

kijk maar wanneer het jou fijn uitkomt. Ik zie vaneigens een bericht in mijn inbox verschijnen.
    Bedankt !!!
    Kuss

3. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    hoi dames,

hier inmiddels weer een nieuwe pendel voor september weer binnen :) al de 5de.
    ik hoop zo dat ze gelijk hebben en we deze maand positief testen.

chanelle noah hoe is het met je? vervelend he die onzekerheid

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik kan eindelijk een beetje blij zijn want ik heb nu al wat meer duidelijkheid.
    Gisteren had ik erg veel last van mijn buik, echte ongesteldpijn maar nu lag er vanmorgen bruin bloed in mijn ondergoed. Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn als mijn ongie kwam opzetten. ik hoopte natuurlijk van harte op een zwanerschap, maar nu ik waarschijnlijk ongie aan het worden ben ben ik ook opgelucht want dan kan ik tenminste weer klussen en dan is het misschien de volgende ronde wel raak....

kuss

5. jazz

jazz Niet meer actief

@Chanelle Noah...Jammer:( maar ik vind dat je een goede positieve instelling heb en je hebt helemaal gelijk hoor duidelijkheid is belangrijk..En ja weer lekker aan de klus is toch ook leuk...:D

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey jazz,

ja ik vond het zo vervelend dat ik gewoon niet wist of mijn cycles gewoon van slag was of dat ik misschien dan toch zwanger zou zijn. Want als mijn cycles van slag was dat ik verhalen heb gehoord dat het lang kan duren voordat je weer ongie bent enz. en ik zag het al helemaal gebeuren dat het lang zou duren bij mij voordat ik weer ongie zou worden en ik zag al een lange tijd voorbij vliegen die we dus weggooide omdat we in die periode niet zwanger konde worden. ppfff.. ik hoop dus dat mijn ongie meteen doorzet ;)

En klussen vinden we ok best leuk jah :p hahahah

kuss

7. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Hier de stand van zaken:
    Gisteren in namiddag kreeg ik plots een enorme steek in mijn zij, ging bijna van mezelf van de pijn. Dus ik spurt naar WC, veeg af: roos slijm, ik ga inwendig slijm halen en er is bloed bij. Geen MS krampen te bespeuren op dat moment. Dan 's avonds wel wat MS krampen, dus terug naar WC, niets uitwendig te bespeuren, inwendig bruinig/rood bloed (beetje bij slijm). En vanavond nog een inwendig en lichtbruinig/roos slijm...
    Wat kan dat toch zijn??? Ik ben echt lastig aant worden hoor!

8. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    NOD September:
    1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 )
    2 Lotte30 (blijemeid)
    8 Kellyae (Charity2010)
    9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel)
    16 meow (gimena - Marjolein84)
    16 Gesina (gimena)
    18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78)
    21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O)
    03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag)
    ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia)

Niet zeker van NOD datum:
    ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid

Roos, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!!

----------------

Zo, het lijstje er even terug bijgehaald. Hopelijk kunnen we er snel wat vet roze aanduiden!!!
    @ Chanelle: jij ook nog altijd geen bloed? Lastig he, ik "verlies" ook bruinig/rozig slijm maar wel enkel als ik inwendig ga ophalen... Geen MS krampen te bespeuren hier.

9. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @chanelle en kellyae; wat lastig dat jullie geen duidelijkheid hebben, ik ga voor jullie duimen

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Ik verlies net als gsteren wat bruin bloed maar gisteren kwam er even wat rood bloed bij. et is nog minimaal maar ik moet al wel een mini tampon in hebben. De verloskundige heeft me al wel gewaarschuwd dat ik waarschijnlijk veel zijn gaan bloeden omdat dit mijn eerste menstruatie is naar mijn miskraam, ik heb dus alvast flink wat tampon ingeslagen hahahah.

Maar ik denk wel dat het bloed zal doorzetten, jullie horen van me wanneer ik het echt een menstuatie kan noemen :p

kuss

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @chanelle, helaas , maar je hebt wel duidelijkheid

hihi ik zat net even op ff te kijken, maar omdat dit ei 4 dagen eerder is dan normaal, heb ik dus 2x een ei in september :D:D dus nog een kans voor de pendelaars dat t goed is lol

12. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    @ Chanelle: ik hoop dat ze snel doorzetten voor u zodat je opnieuw kan starten.

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    jeetje lastig hoor die onzekerheid he...

14. jazz

jazz Niet meer actief

@Kallyae...zo begint bij mij mijn ongi de laatste 3 maanden...maar dat is dan ook sinds mijn spiraal eruit is en aan het proberen ben om zwanger te raken. Waardoor ik ook meer ben gaan opletten..
    Maar dat hoeft voor jou niet hetzelfde te gebeuren he....
    Heb je la een testje gedaan:(

15. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Idd! Zal content zijn dat het morgenvroeg is ;)

16. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Uitwendig komt er niets meer tevoorschijn, enkel via inwendig uithalen... Vanmiddag nog eens gedaan, enkel bruinig slijm.. Echt raar. Nog nooit gehad. Ja ik maak me momenteel geen illusies hoor: ik ben niet zwanger. Als ik morgenvroeg geen hevige MS krampen heb en er is geen bloed te bespeuren, dan doe ik mijn eerste testje.

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    NOD September:
    1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 )
    2 Lotte30 (blijemeid)
    8 Kellyae (Charity2010)
    9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel)
    16 meow (gimena - Marjolein84)
    16 Gesina (gimena)
    18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78)
    21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O)
    03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag)
    ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia)

Niet zeker van NOD datum:
    ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid

Roos, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!!
    Zwart en vet betekent ongi!
    ----------------

Heb het lijstje aangepast voor mij

18. jazz

jazz Niet meer actief

@Poppemie...wat jammer zeg...:(

19. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ah poppemie, balen

20. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Bedankt meiden!

Maar ik had zo al een vermoeden dat de kans zéééér klein was, veel te weinig geklust en volgens mij ook te vroeg dus had ook niet veel hoop deze maand.

op naar de volgende!;)

Deel Deze Pagina