Ik heb me NIET kunnen inhouden en GETEST.... Tada: een superlicht streepje, amper te zien, maar ik zie het wel! Heb natuurlijk met avondurine getest... Had mss toch beter gewacht tot morgen, dan had het duidelijker geweest. Maar jaja, ik denk dat het prijs is, ik denk dat ik zwanger ben!!!!! "vreugdesprongetje" Nu heb ik een technische vraag. Mijn man wilt dat ik morgenvroeg terug test, zodat ik 's avonds naar huisarts kan gaan voor bloed te nemen (voor HCG waarde te weten zodat ik geruster ben (heb al eens een miskraam gehad)), maar huisarts vertrekt vrijdagavond op verlof, dus moet donderdagavond zeker nog langs moeten gaan voor bloed te trekken... Ok, nu wijk ik van mijn pad af: mijn vraag is dus: kan ik mijn ochtendurine opvangen, dan daarna naar apotheek gaan voor test te gaan halen en dan testen? Of wordt die urine "slecht" als die afgekoeld is???!
ik hoop het, want nu, bijna een uurtje later, is mijn streepje precies helemaal weg... Kan dat nu zijn van het opdrogen??? pff ik ga niks slapen vannacht. Dju he, ik had beter gewacht tot morgenvroeg... Damn!!
ja was er eigenlijk na min al op te zien, na 20-30 min vervaagde het plots en nu ist weg (buiten dat het rakend punt van het kruisje verticaal en horizontaal donkerder blijft)...
Oooh kellyae...helemaal gemist...spannend. Hoe laat ga je weer testen. Begrijp ik het goed dat je geen testen in huis heb...Ik duim voor je meid....
ok ik lees nu pas uw reactie Angel, om 6u opgevangen, maar dus niet in ijskast gezet.. om 8u40 getest zie foto
Zoals gewoonlijk weer aan het spijbelen tijdens werk..maar wat ik nu zie wordt ik wel heeeeeeeeeeellllll blij van... @Kellyae..ik zie het ook..voorzichtig gefeliciteerd. Ga je nu naar de HA voordat je op vakantie ga...
Het is mijn dokter die op vakantie gaat Ik mag er vanavond naartoe, dan weet ik morgen de uitslag! Spannend!!!
Ik dacht jij dat zou ook lekker zijn geweest. Kijkend naar het weer buiten. Spannend dus....morgen ook weer een testje? Vriendlief ook door het dollen heen?
Ja ik ga morgenvroeg nogmaals testen (kmoet nog wel bij de winkel langs, want lomp van mij: had er maar één gevraagd bij apotheek). Kwil precies den digitale eens proberen, dan zit ik niet meer met dan vervelend licht streepje hij blijft nuchter, omdat we nog eens zo'n lichte test hebben gehad en toen is het uitgedraaid op een miskraam op 5 weken.
heey kellyae, wooow... wat gaaf zeg !! ik zie ook een streepje hoor van harte gefeliciteerd en ik hoop voor jullie dat die goed blijft plakken. Mijn vriend zegt inderdaad nu ookal dat als ik weer zwnager ben dat hij pas blij kan zijn na de eerste echo omdat we nu allebij helemaal door het dolle waren en met 5 weken liep dit ook uit tot een miskraam. Ik wet niet hoe ik mezelf zou voelen. En hoe voel je je er zelf onder? ben je een beetje gerust en vind je het net zo spannend als je vriend? Kuss en heel veel succes !!!!
Ben toch ook wat bang hoor. Zal pas geruster zijn dat ik morgen mijn HCG waarde ken. Bij dat miskraam toen, had ik een HCG van 55. Blijkbaar echt heel laag. Maar ik maakt ook niet veel aan, want bij ons zoontje was het ook maar iets van een 97. Dus afwachten tot morgen. De tijd gaat kruipen vermoed ik! edit: spellingsfouten verbeterd, hmm zou dat een zwangerschapskwaaltje zijn?
Nod september 1 Chanelle noah (Angel78 - blije meid - Biancomv2 ) 2 Lotte30 (blijemeid) 8 Kellyae (Charity2010) 9 poppemie (Anais,Roske,Kim,m(mk),shirley,hanna'74&mellepel) 16 meow (gimena - Marjolein84) 16 Gesina (gimena) 18 mamavandrie (gimena,biancamv2,angel78) 21 Marjolein1984 (Westerlo- Merel-Shirley-Lautjuh-Proudmom-Heleen(O) 03/10 poppemie (Alies05,Gesina,biancamv,pippo (bev. mei),bb (tweeling m/j),Charity, Zograag) ?? Babywish84 (gimena - blijemeid - biancamv2 - angel78 -nalia) Niet zeker van NOD datum: ?? Siena (Biancamv2 - Angel78 -Gimena - Shirley1987 - Blijemeid Roze, onderlijnd en vet betekent ZWANGER!!! Zwart en vet betekent ongi! nou dames, mijn ongie is nu dan toch aan het doorbreken. Ik heb eerst 2 dagen bruinverlies gehad maar nu heb ik vanaf vanmorgen flinke menstruatiekrampen en het bloeden is begonnen. De krampen zijn ook niet erg prettig . Ik hoop voor jullie nog op veel positieve testen !!! Ik zal me even veranderen in het schema balen zeg, want ik ben erg blij dat ik nu duidelijkheid heb maar ik vind het wel jammer dat ik niet zwanger ben... maar jah dat gevole heeft iedereen elke maand Kuss
@Chanelle Noah...wat jammer meid.... Effe bijkomen en dan weer met volle moed aan de volgende ronde...