Ik ben 9 jaar bezig voor een 2e,maar ben net gescheiden,ga in okt met donor beginnen want in sept is hij op vakantie dus kom maar op pendel!
Dames we zitten alweer in September... Nog maar 1 maandje en we zijn allemaal zwanger!! Hahaha!! Duim, duim, duim....
Heeii, wat spannend zeg oktober komt eraan!! hihi ( Stiekem hoop ik dat ik 12sept. al een posi test heb mjaa we zullen zien @ Chillin: Sorry voor de late reactie ma ik heb mijn foto laten lezen door Flowertje, zij zei tegen mij dat ik voor het einde van het jaar zwanger zou zijn van een meid, dat ik binnekort ging trouwens met de liefde van mijn leven ( dat klopt al want we zijn aan het sparen ) en ze heeft nog wat gezegt wat klopt ma dat zeg ik liever niet nu is het afwachte of de zwangerschap ook klopt Ik ga vanaf vanavond ook beginnen met pendelen ( ik zeg er wel even bij dat ik nu pas begin en eerst nog moet oefenen tot ik mijn pendel onder controle heb!!!! ) wie wil kan me een pb berichtje sturen met meisjesnaam en geboortedatum en vraag, ma nogmaals, ik begin nu pas met oefenen dus het kan even duren voor ik het onder controle heb en je antwoord krijgt Liefs Adorable
Heeii Chillin, ik heb haar verkeerde naam gegeve zou je die naam ook even willen wijzigen en daar Flowertje neer willen zetten, ik denk niet dat ze dat waardeerd dat ik haar echte naam hier neer zet. * na je reactie op dit bericht verwijder ik dit bericht* Ik moet haar alleen eventjes zoeken waar ze een berichtje heeft geplaats
Hier is een topic wat zij heeft open gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/228914-help-wie-weet-huisje-huur-omgeving-amsterdam.html
Voor mij zou het betekenen dat ik deze ronde nog niet zwanger ben, maar de ronde erna wel. Hmmmmmmmmmmmm, of mijn ei moet ineens SUPER TRAAG groeien, dan heb ik nog een kans deze cyclus. Weet even niet meer wie het vroeg, 2 jaar voor eerste kindje bezig nu, zie onderschrift............ Meiden ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!