Hoi meiden, Omdat ik veel pendels ontvang per dag, wil ik graag even hetvolgende aan jullie laten weten! Als jullie een pendelaanvraag doen, dan gelijk direct voorzien van volledige naam en geboortedatum. Graag alleen een privebericht sturen, krabbels beantwoord ik niet en verwijder ik. Ik werk 5 dagen per week en wil 's-avond graag wat vrije tijd overhouden. Aangezien ik vele pendels per dag ontvang, en gezien mijn drukke leven, pendel ik niet elke dag! Graag onthouden dat als je een pendel doet, je echt binnen 1 week een antwoord krijgt! Je hoeft dus niet nog een mail te sturen, wat helaas vaak gebeurd (tenzij je na een week nog niks hebt gehoord ) Tnx allemaal !!! en tot "mails"
haha hier precies hetzelfde als ik 1 dag niet reageer sturen sommige mensen gelijk nog een bericht zo staan er vaak dubbele aanvragen in mijn inbox hoe gaat het met je zwangerschap?
ff up houden \ En een aanvuling mbt de uitslag Een maand die uit de pendel komt, kan zowel de maand van bevruchting ALS de maand van de nod zijn (waarbij de bevruchting dus de maand ervoor was). Helaas geeft de pendel hierin geen onderscheid bij mij
even up, want schijnbaar leest niet iedereen dit Ik blijf mailtjes terugsturen met daarin de vraag om meer gegevens en ik krijg aanvragen van personen die hem bijv. 2 dagen daarvoor ook al gestuurd hadden (en dus een beetje ongeduldig zijn ) En dat wou ik juist met dit berichtje tegengaan
Lieve dames, Ik had nog 1 vraagje aan jullie allemaal, pendelen jullie alleen de bevruchting? (of testmaand) Of vragen jullie ook aan de pendel of het een zwangerschap wordt. Want ik ben dus zwanger geweest in feb, maart en april, alleen maart werdt een echte vmk, de andere noem ik zelf verlaat ongie of biochemische zwangerschap.