Hoi ik heb geen pendel van april maar wel mei maar een meisje die ik ken heeft mij gependelt,ik ben nieuw hier en ik heb wel aan iemand gevraagt hier om mij eens te pendelen kijken wat zei zegt. ik ben benieuwt
ik heb ook 2 pendels voor april...betekent dit nou dat in april de bevruchting heeft plaats gevonden of dat je in april kunt testen???
Ik heb ook 2 pendels voor april. Zie mijn onderschrift. En ook 3 voor maart maar we hebben deze ronde niet optimaal geklust dus ik ga er niet van uit dat die kloppen. Heb nog wel een keer opnieuw laten pendelen door iemand die maart zei en uitgelegd waarom ik graag wilde waarom ze opnieuw pendelde. En ook toen kwam er weer maart uit. Dus we zullen zien.
Jammer dat dit tropic hierheen verplaatst is, want hier reageert bijna niemand (ik ben hier ook begonnen met het tropic, maar vond heb beter op zijn plaats bij Zwanger Worden) daar kwamen dus wel reacties
hey dames, ik heb ook een pendel voor april... en ook 1 voor mei... het kan een jongen of een meisje worden... (zie mijn onderschrift) eeva, bij jou zijn de pendelaars het erg met elkaar eens zeg!! spannend!! Ik ben benieuwd naar de uitkomsten,... al hoewel ik het zelf probeer allemaal wat los te laten. Ga lekker mn gedachten op het motor rijden zetten de aankomende tijd (vanaf zondag zit de motor weer in de verzekering!)
Roos, Gefeliciteerd meid, ik zie dat je zwanger bent... (aan je handtekening) toch een maand eerder dan je pendel. Eigenlijk is je pendel dan toch uitgekomen, haha... want je bent in april vast ook nog zwanger!
Ik heb 2 pendels ontvangen van April en Mei zwanger. Wel allebei een jongen gependeld! Spannend dus!!
Hoi hoi, De pendels die ik heb gehad waren: April 2010 - meisje Oktober 2010 - jongen. Ik ben momenteel 7 weken zwanger, dus het klopte niet. Maar die van April zat het dichtst in de buurt, nu nog maar afwachten wat het gaat worden. Hihi.
Mijn pendel heeft geen gelijk gekregen.. Heb eergisteren bloed weer gespot helaas. Dacht eerst dat het nog een innestelings bloeding kon zijn, maar vandaag veel meer bloed dus mijn ronde is nu echt tot een einde. Ik had nog een pendel voor Nov '10 maar die heb ik in mijn onderschrift weggehaald. geloof er niet meer in...
Je schrijft vandaag dat je pendel niet is uitgekomen dat kun je toch nog niet weten, de innesteling kan toch in april zijn Ik duim voor je dat de april-pendel uitkomt Liefs Eeva
oooh hier gaat het nu echt spannend worden. met de echo gezien dat ik echt een eisprong had. en op de juiste dagen geklust. nu mag ik 8 april normaal gesproken testen. maar.... bij mijn dochter teste ik ook 5 dgn voor nod posi. dus ik mag van mezelf 1x testen op 3 april en dan moet ik gewoon wachten tot nod. maar ja 3 april duurt weer 5 dagen korter haha
Whahaha ja dat is wel zo, maar als je naar de langts's van mijn vorige cyclussen kijkt dan kan dat bijna niet.. maar jah de mogelijkheid is er wel, heb je gelijk in