pendel zegt zwanger in april -> Wie ook ?

Discussie in 'Pendelen' gestart door eeva, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Jups hier ook 1 pendel voor april meisje

En 2 van juli jongen....

Ben benieuwd ;)

2. eeva

eeva Niet meer actief

Jehhhh... bijna april, hoe gaat het met jullie?
    Is er iemand die denkt dat het raak is?

3. loes88

loes88 Actief lid

14 mrt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 voor april, spannend!
    Alleen ben ik nu al 2 weken overtijd, maar nog steeds negatieve testen.. Afwachten maar!

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb er een voor maart, een voor april en een voor mei. welke goed is maakt mij niet zoveel uit. maar als ik mag kiezen dan kies ik voor maart. morgen over overmorgen mijn nod kijk naar temp kaartje. ik snap hem niet maar het komt wel goed.

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    februari maart pendel is m niet geworden (alhoewel, als ik nu zwanger zou zijn,is de bevruchting van maart) verdere pendels zie mijn onderschrift..
    Ach, het is leuk als het uit zou komen, maar meer dan dat is het niet!

6. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

jaa het is april meiden.... alleen heb ik 25 april pas mijn NOD... nog even geduld hebben dus. Dat word straks weer om de dag klussen!
    Succes dames!

7. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    zal mijn pendel dan toch kloppen?? Ik ga zaterdag testen!!

succes allemaal!

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb ook een pendel voor april, het wordt spannend hier want het is april, jehhhhhhhhhhh :D:D:D
    Mijn nod is 22 april ongeveer (even kijken wanneer mijn eitje springt) ;)

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Onelove, heb je het gevoel zwanger te zijn? wat voel je allemaal?
    Ik duim voor je dat je zaterdag een positieve test hebt (heb je al eens getest, ik zie dat je
    2 dagen overtijd bent) :)

10. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Aprill:
    Ik heb wel het gevoel zwanger te zijn maar ben bang om daar volledig aan toe te geven. Ik ga zaterdag testen. Voel me met vlagen misselijk en heb al 4 dagen een soort menstruatie krampen in mijn buik. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
    Maar afwachten dan..

Ik heb Afgelopen zondag getest ( 3 dgn VOOR NOD) en die was (logisch) negatief.

liefs

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Had ik ook toen ik zwanger was "menstruatiekrampjes" dat voel je ook bij het groeien van de baarmoeder hé, is een heel goed teken ;) ik ben benieuwd, laat je het hier weten? Welke test ga je doen? Wanneer was je eisprong?
    Wat een vragen allemaal hé, hihi.... ik vind het zo spannend en ik ken je niet eens :D:D:D

12. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Ik heb mijn vorige zwangerschap met Predictor getest 4 dagen na NOD. Ik ga nu die van KV2voor 5 halen.
    Ik vind het wel spannend hoor. Juist omdat ik zo''n regelmatige cyclus heb en nu dus niet..
    Ik hou je op de hoogte!;)

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik kom ook voor april alleen is mijn nod pas 5 of 6 mei. het zou leuk zijn. ik blijf hopen

14. Zina

Zina Niet meer actief

Heey!
    Ik had 3 pendels.
    feb en maart een meisje
    april een jongen

Het grappige is dat ik vorige maand idd het gevoel had dat het een meisje zou worden. Helaas een vmk gehad.

Maar deze maand had ik ook weer een duidelijke innesteling En ja, het gevoel dat het een jongen word.

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

Spannend Zina, de pendels zeggen idd ook zwanger bij een miskraam (ik hoop dat je er niet teveel last van had en dat je nu weer terug zwanger bent) ik duim voor je :):):)

Wanneer ga je testen? Hoe voelde de innesteling en wat voel je nu dan allemaal al?

16. Zina

Zina Niet meer actief

Dankje aprill,
    Ik ben er wel heel erg bang voor :( Buiten het feit dat ik het natuurlijk heel erg vond dat ik het verloor, doet het ook heel erg zeer :x

Maar ja we geven de hoop niet op en we zijn nog niet zolang bezig.
    Maar ik ben 24 april jarig, dus als het raak is, zijn op die datum de spannende 6 weken ook voorbij, dus dan vertel ik het de famillie.

Die wisten het bij de vorige keer ook, dus ik heb toen bulten met steun gehad :)

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Onelove, suuuuuuuuuuuuuupppppper... ik zie aan je banner dat je pendels zijn uitgekomen!!!
    Gefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap :):):)

18. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb alleen heel erg zere borsten en een raar gevoel in me baarmoeder.
    De ene keer voelt het zo:
    Steek je been maar eens vooruit, en rek je kuitspier. Hierna voel je een soort zeurderig/trekkerig gevoel.
    En de andere keer voelt het alsof ik een hartklopping (een grote bonk) in me baarmoeder heb.

Heb vandaag een test van sensitest gedaan. Hier een foto:

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Ook ik heb in april een pendel van astridDi, ben erg benieuwd want zit nu op dag 7 van mijn cyclus na mijn MK. Ik spuit puregon en heb dan gemiddeld op dag 30 pas mijn ei. Ben dus erg nieuwsgierig want heb ook nog 2 penels voor mei en 1 voor juni.

20. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wie kan er allemaal pendelen?
    Ik ben al gependeld door astridD en zuurtje!!
    Caruli heb ik ook gevraagd, maar helaas nog geen antwoord gehad.
    Weet iemand nog meer mensen die kunnen pendelen??

Deel Deze Pagina