nog een paar daagjes en dan weet ik of de pendels zijn uitgekomen. ik had er 4 voor april en 3 voor mei. ligt wel allemaal dicht bij elkaar.
ik heb een pendel voor maart mijn nod is morgen dus spannend!!! en een pendel voor juni2010 dus het is afwachten geblazen
Voor mij is er ook gependeld voor april 2010!! Ik hoop zo dat het klopt.. Vorige maand hebben we er niet veel aan gedaan, maar dat kon ook niet echt aangezien ik 10 dagen na me menstruatie weer ongesteld werd:x. We zullen zien of de pendel klopt. Meiden allemaal succes!
@ Aprill Ik had natuurlijk nooit verwacht dat ik zo'n korte cyclus zou hebben, dus vandaar dat we er weinig aan gedaan hebben. Ging er van minstens 30 dagen uit.. Maar deze maand gaan we er weer goed tegenaan. Jij ook succes deze maand!
haha juju, heel herkenbaar! ik heb een pendel voor april, mei, juli en ook juli 2011... die negeer ik ook liever! wie weet is die voor 2012 wel voor een 2e?
wel leuk dat de uitkomst bij jou een jongen is van alle dames.... ik heb 4 pendesl. en 2 zeggen jongen en 2 zeggen meisje... (krijg het alleen niet meer in mijn handtekening omdat er dan gezegd word dat ik niet meer dan 600 tekens mag gebruiken... weet jij misschien hoe dat anders kan?) vind het wel leuk dat de datums nu naderen, we zullen zien wanneer het raak zal zijn!
Whianhalu, door kleurgebruik kun je minder tekens plaatsen (kies eens alles 1 kleur) bij zwart of grijzig kun je volgens mij meer tekst plaatsen en het lettertype veranderen kan ook nog wel eens helpen. Soms staat de banner er ook nog onzichtbaar (heb ik ook al eens meegemaakt) ik zou even alles weghalen en dan opnieuw intypen
Jehhhh... heh is april, laat die pendels maar uitkomen Heeft er nog iemand getest? hoe is het met jou Zina?
Nog iemand pendels ontvangen van April zwanger? Ik heb er 4 voor deze maand laat ze maar uitkomen Ik heb ook al eens pendels gekregen van geen zwangerschap, als ik dan later nog eens diezelfde persoon vraag, dan wordt ik opeens wel zwanger, haha... Ook vaak als je nog een 2e keer vraagt bij een late pendel, blijk je opeens vroeger zwanger (ach het is maar een spel hë)
dankje april, had inderdaad door dat het door kleur meer was... Ik heb nu de banner maar even weg gehaald... klopt naar mijn idee toch niet, dus heb je er weinig aan. Ga ik er weer even mee stoeien als er een nieuwe banner komt, en anders maar weinig tekst er onder.
Ja het is nogal een gedoe: ik had eerst mijn pendels blauw maar nu alles maar zwart gehouden (scheelt als alles op jongen wordt gependeld he, dan is een kreet onderaan ook voldoende haha).