mjha baal wel ga der mr weer vanuit dat ik ongi moet worden.. zo niet dan ga ik zondag weer testen of miss zaterdag njha zie wel ff en anders hoop ik dat ik snel ongi word ander worden me cyclussen ineens een rotzooi heb nu 21 21 hoop niet dat ik daar achter ineens 38 moet zetten ofzo dan raak ik helemaal de kluts kwijt
haha nog steeds geen bloed hier en ook geen buikpijn ofzo.. denken jullie dat als je een innesteling heb dat dat heel erg veel buikpijn kan geven??? aangezien ik maandag zon buikpijn had dat ik niet normaal kon zitten.. misschien had ik wel wat verkeerds gegeten hoor dacht eerst dat ik een dag eerder ongi werd maar dan heel heftig ofzo njha zit mezelf weer lekker gek te maken
twinny; balen van je test, maar duim nog even voor je! met innesteling kun je idd buikpijn hebben... s6
Meid ik hoop dat je deze maand een posi test mag hebben! Hoelangs is je lf meestal? Blijf duimen hier!
wolfje wanneer ga jij testen? rianne mijn lf was eerst (ff rekenen) 12 (ei op dag 9) en deze cyclus was mn ei dag 10 en ben nu op dag 23 jij heb wel super veel pendels zeg!
twinny; ik ga niet testen, zal op of voor maandag ongi worden, mocht dat niet zo zijn, wacht ik minimaal tot 22/4
Ja ik heb idd heel veel pendels. Nu hopen dat er ook maar 1 mag uitkomen hihi. Maar het is afwachten en ons best doen meer kunnen we niet.
Zonde Twinny dat hij niet positief was maar zolang er geen bloed is blijf ook ik hier voor je duimen!!! Jade en jij? Wolfje, je bent er precies weer zeker van dat je ongi gaat worden? Bij mij zal het ook voor april niets worden. Wij zijn hier allebei flink ziek geweest en og steeds eigenlijk niet 100% dus ook geen geklus tijdens de vruchtbare dagen. Volgens mijn pendels zal het dan voor juni zijn éh.
poppemie balen dat jullie niet zo fit zijn. Ik duim voor je dat juni jou maand word! Ja ik hoop idd ook dat april uit komt en niet september.