balen twinny... nou wie weet heb je later een positieve test.. vandaag in eens veel meer last van witverlies.... ?????
poppemie; je begint me al te kennen ja ga zeker ongi worden, al maakt me lichaam het nu wel spannend... normaal heb ik nu al wat roze/bloed verlies maar nu nog helemaal niks... maar goed lichaam kan me goed voor de gek houden twinny; idd nog een ruime week, maar zal vast neit nodig zijn beterschap voor jullie
Miranda mijn banner klopt helaas niet, moet hem nog aanpassen, zou nu in mijn vruchtbare dagen zitten , in de realiteit zijn wij nu in een tussenmaandje tussen 2 ivfpogingen
spannend hier allemaal eh wolfje: hoop dat het wel nodig is om te testen mjha afwachten he.. hier nog steeds geen ongi als het vandaag niet komt ga ik morgen ochtend nog een testje wagen..
Nou meiden, vanmorgen was mijn test negatief, en bij t afvegen had ik een beetje helder rood bloed. Ook erge buikpijn gehad. Dus het gaat beginnen helaas....
Hihihi... da komt van hier zo lang rond te hangen dat ik je al een beetje ken éh!! Al hoop ik toch dat je het deze keer mis hebt. Zeker omdat je zegt nog geen roze/bloed verlies te hebben.... Maar je temp zegt dan weer iets helemaal anders éh. Ik hoop dat we snel zwanger mogen raken!!! @jade, wat zonde meid! @twinny, nog steeds niets te bespeuren meid? Hoe lang ben je nu overtijd? @Vmiss, wanneer had jij nu weer meer nieuws? Ben je nog steeds zo vermoeid?
poppemie nog geen ongi en geen buikpijn ben nu 4 dagen overtijd en morgen testen dan ben ik 5 dagen over tijd.. vind ut maar spannend hoor en hoesty bij jou? al klachten na je ei?
Poppemie normaal gezien woensdag nieuwe bloedname om te kijken of hcg helemaal weg was. Maar net op toilet had ik weer bloedverlies bij het vegen zeer vreemd... Vraag mij af wat dat kan zijn?
poppemie; tja had net wat roze verlies, maar temp zegt helaas genoeg... baal baal twinny; spannend, me duimen draaien hoor vmiss; wat vreemd allemaal meid, knuff